- 1 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (85 opinii)
- 2 Noc Muzeów: 5 nietypowych atrakcji (37 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (72 opinie)
- 4 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (128 opinii)
- 5 Iwona, ofiara hejtu. O premierze T. Wybrzeże (24 opinie)
- 6 Pierwszy taki koncert w historii! (31 opinii)
Seks, rozrywka czy dewiacja? Tajemnice BDSM oczami dominy z Trójmiasta
Fetysze są seksualnym paliwem dla wielu osób, ale też narosło wokół nich wiele stereotypów i mitów. Szczególnie dotyczy to sfery BDSM, która po fali filmów i książek o Greyu rozpaliła wyobraźnię tysięcy kobiet. Czym jest BDSM? Rozmawiamy o tym z trójmiejską dominą Nyks ze studia BDSM Sin Sisters.
Imprezy w Trójmieście
Mateusz Groen: Dominy często uważane są za jakiś osobny rodzaj prostytutki. Jak ty to oceniasz?
Nyks ze studia Sin Sisters: Jestem sexworkerką, więc jesteśmy w jednym worku ze striptizerkami, camgirls, prostytutkami i innymi. Ale nie, nie czuję się prostytutką i nią nie jestem. Nic do ich zajęcia nie mam, ale to nie moja "para kaloszy".
Zatem czym dla ciebie jest BDSM?
Częściowo to odskocznia od codziennego życia, częściowo wręcz alternatywny świat. Są jednak też osoby, które ducha BDSM wprowadziły do swojego codziennego życia. I ja jestem tego przykładem. Jednak przede wszystkim BDSM to "zabawa" dla dużych dzieci i sposób odreagowania.
Czytaj też: Tinder - miłość czy przygoda?
Jak reagujesz na komentarze typu: "to jest wynaturzenie" lub "jesteście zboczeńcami!"?
Oczywiście, że jesteśmy zboczeńcami. I każdy, kto siedzi w BDSM, powie ci, że jest "małym lub dużym zboczuchem". Sama miałam ogromny dylemat moralny na początku i próbowałam doszukiwać się w tym większej filozofii. Zastanawiałam się, czy osoby, które idą do domin, zamiast do nich nie powinny udać się na terapię.
Z czasem zrozumiałam, że każdy z nas ma jakiś fetysz, określone fantazje i pociągają go zupełnie inne rzeczy. Jedni mają fetysz stóp, inni lubią seks grupowy, jeszcze inni BDSM.
Seksualność to sfera, którą rzadko odkrywamy przed innymi, czy to ze względu na wstyd, potrzebę intymności, czy z powodu tego, że mamy taki, a nie inny status społeczny czy zawód i nasz wizerunek jest tutaj istotnym czynnikiem.
Im więcej nas ogranicza, tym bardziej chcemy fantazje przekuć w rzeczywistość. Im bezpieczniej się z tym czujemy, im więcej znajdujemy aspektów "usprawiedliwiających" nasze zachowanie, tym łatwiej łamiemy tabu i przekraczamy nasze własne granice.
Czy dominy uprawiają seks ze swoimi uległymi?
Komercyjne dominy nie, jednak inaczej to wygląda w życiu prywatnym. Natomiast komercyjnie bardzo rzadko zdarzają się ulegli, którzy myślą, że będą uprawiać seks. Tylko raz się z tym spotkałam i to podczas sesji, którą organizowałam wspólnie z koleżanką. Ten mężczyzna przyszedł głównie na tramping, czyli stąpanie szpilkami, innymi butami lub boso po ciele. Był miły i uległy, niemniej do końca liczył na coś więcej i myślał, że jesteśmy prostytutkami.
Czy wizyta u dominy jest zdradą, nawet jeśli nie uprawiacie seksu?
Zdarza się, że partnerka wie, że jej facet korzysta z usług dominy. Natomiast powiedzmy sobie wprost: to jest zdrada. Dlaczego zatem to robię? Gdyby nie było zajętych mężczyzn, to nie byłoby też sexworkingu. Jednym z wielu powodów takich praktyk może być niezrozumienie w sferze łóżkowej z partnerką, ale może też być nierozumienie siebie.
Czy w relacji domina-uległy stroną uległą może być tylko facet? Czy płeć nie gra roli?
Nie gra roli, ale to jednak domena męska. Niemniej przychodzą też osoby transseksualne czy transwestyci. Jest także zjawisko "sisifikacji", czyli mężczyzn pragnących zostać sfeminizowanymi.
Jest nawet zjawisko "sisifikacji", czyli mężczyzn, którzy przychodzą, by zostać sfeminizowanymiNatomiast dominy przyjmują wedle uznania. Sama jestem panseksualna, więc przyjmuję osoby każdej płci. Mimo że nie ma ograniczeń, to uważam, że kobiety rzadziej przychodzą do domin i wcale się nie dziwię, bo żyjemy w patriarchacie.
Moim zdaniem system, w którym żyjemy, i normy społeczne określające role mężczyzny i kobiety sprawiają, że uległym facetom jest trudno się spełniać. Często przychodzą do mnie mężczyźni, którzy kochają swoje kobiety. To na co dzień samce alfa, z sukcesami w życiu zawodowym, głowy rodziny. Żyją pod presją społeczną, pod presją wymagań i oczekiwań. Od tych oczekiwań nie uwolnią się w domu, bo często ich partnerki nie wykazują zrozumienia dla ich potrzeb. Niektórzy lądują na terapii, inni u dominy.
Można wyróżnić jakiś profil potencjalnego klienta?
Istnieje stereotyp, że mężczyźni korzystający z usług domin są bogatymi biznesmenami, w życiu codziennym dominujący, a przychodząc do dominy, pokazują inną, mniej dominującą twarz. Często jest to prawda, ale to nie jest reguła. Przychodzą bardzo różne osoby i nawet częściej ludzie młodzi, po 30 roku życia, czasem młodsi. Faktem jest, że muszą dobrze zarabiać, by było ich stać na takie praktyki. Trudno mi jednak ich sprofilować, bo obie strony obowiązuje zasada dyskrecji i nie wchodzimy z buciorami w tzw. prywatę. Ta relacja jest czystą relacją domina-uległy.
Jest to ważna część twojego życia. Pamiętasz, jak to się u ciebie zaczęło?
Wyróżniłabym dwa etapy. Absolutne początki z BDSM i moment, w którym stało się to moją pracą. Jak u większości osób, które naprawdę siedzą w tym świecie, to we mnie było od zawsze. Od dziecka miałam dominujący charakter.
Będąc nastolatką, myślałam, że coś jest ze mną nie tak, bo inne dziewczyny były jak typowe kobiety w patriarchalnym świecie. Ja byłam inna.
Mój ówczesny i pierwszy chłopak był bardziej uległy. Bardzo mi to pasowało, ale mówię wyłącznie o aspekcie psychicznym. Mając naście lat, zarówno ja, jak i mój chłopak słyszeliśmy przytyki znajomych, którzy jego nazywali "pantoflarzem", a mnie "złą babą". My nie rozumieliśmy, o co im chodzi, bo nam było dobrze ze sobą.
Subtelne żarty z homoseksualizmu. Gdzie leży granica dobrego smaku?
Dodatkowo zawsze lubiłam odważniejszy styl. Założyć skórę, wysokie obcasy, mocniejszy makijaż, więc zwracałam uwagę. I co ciekawe, już jako nastolatka w wiadomościach prywatnych w mediach społecznościowych dostawałam propozycje nawiązujące do praktyk BDSM. Pamiętam jedną do teraz: "cześć, czy nie szukasz może kogoś na pegging?". Powiem szczerze, musiałam wtedy sobie wyszukać to słowo w internecie, bo nie wiedziałam, o co chodzi.
Czym jest pegging?
To penetracja straponem. Wtedy pomyślałam, że to obrzydliwe. Gdy patrzę z perspektywy czasu, obrzydliwe było jedynie to, że facet proponował to nastolatce. Może faktycznie wyglądałam na starszą, jednak pozostał we mnie niesmak. Niemniej takie wiadomości zdarzały się i to dość często.
Kiedy postanowiłaś na poważnie wejść w ten świat?
Gdy miałam 20 lat, spotykałam się z chłopakiem, który w tym siedział i był raczej uległy, jednak zdarzało się, że też dominował - tak też się zdarza. To on mi zaczął pokazywać praktyki. Najpierw delikatne, jak masowanie stóp czy zabawy sznurkami i związywania. Zaczęłam się w to wkręcać i to pomogło mi się odkryć. Nareszcie zrozumiałam, że choć otoczenie mówiło mi, że nie mogę być taka, jaka jestem, to nie ma we mnie nic złego.
Czytaj też: Izolacja a życie intymne: pragniemy siebie bardziej?
Domowe praktyki jednak zmieniły się u ciebie w zawód i stałaś się ekspertem w tej dziedzinie.
Wiem na ten temat dość dużo, ale nie czuję się ekspertem. BDSM to bardzo obszerny temat i wydaje mi się, żeby stać się w tym ekspertem, należałoby poświęcić mu całe swoje życie. Trzeba stale się w tym rozwijać i szkolić. U mnie zaczęło się - pół żartem, pół serio - od założenia konta na portalu dla ludzi praktykujących BDSM.
Jak wygląda sesja BDSM? Przychodzi klient i...?
Po pierwsze, nie nazywamy ich klientami. Klient to osoba, która płaci i wymaga, a to zaprzecza idei FemDomu i bycia dominą. Do mnie przychodzą ulegli, z którymi najpierw przeprowadzam rozmowę i decyduję, czy chcę się spotkać. Nie realizuję praktyk, które mnie nie kręcą. Nie przyjmuję tych, którzy mówią mi, co mam robić. Nigdy nie zdradzam im scenariusza sesji. Ustalamy natomiast wcześniej granice i zakres. Granice najbardziej mnie interesują, ponieważ na ich podstawie przygotowuję się do sesji, jednak z dużą dozą improwizacji, by to było naturalne.
Kiedy seks jest niebezpieczny? "Wirusom jest wszystko jedno"
O jakie granice chodzi?
Chodzi głownie o ślady, jakie pozostają po sesji. Przychodzą do mnie różne osoby. Ci, którzy nie są w związku, są samotni, mają pracę umysłową, są skorzy do ostrzejszych praktyk, jak chłosta, przypalanie, gaszenie papierosa. Są zabawki, które zostawiają mniejsze ślady, i są te, które zostawiają większe.
Jakich praktyk odmawiasz?
Jeżeli chodzi o najbardziej hardcorowe praktyki, których się nie podejmuję, to na pewno wszelkie z zakresu medycznego, jak sondy, np. cewkowe, igły, wzierniki i inne tego typu. Nie ciągnie mnie do tego.
Czy ulegli wiedzą, ile pieniędzy u ciebie zostawią? Czy każda praktyka ma swoją stałą cenę?
Ja nie ustalam cen, lecz przyjmuję daniny. Danina może być w gotówce albo w postaci butów, stroju czy zabawki do BDSM - oczywiście wszystko zależy od wartości. Mam oczywiście swój minimalny limit. Jeżeli ktoś nie ma jakichś wygórowanych próśb, to mam stałą daninę.
Które z twoich praktyk mogłyby zdziwić ludzi postronnych?
Choćby elektrostymulacja, czyli najprościej mówiąc - rażenie prądem. Są do tego specjalne urządzenia. Co może zaskakiwać, to ani nie boli, ani nie zostawia śladów. Zdziwić mogłoby zapewne też gaszenie papierosa na ciele albo rozkaz zjedzenia niedopałka po papierosie.
Mogłabyś podać takie najczęściej występujące fetysze?
Najczęściej występujące to fetysz stóp, pończoch, skóry, lateksu, wszelkiego rodzaju kary cielesne, shibari. Z bardziej nietypowych - fetysz dłoni. Zdarzają się coraz częściej mężczyźni, których kręci pissing. Popularne są też praktyki z zakresu deprywacji sensorycznej - to znaczna redukcja bądź całkowite odcięcie człowieka od dopływu bodźców zewnętrznych.
Czy wygląd w BDSM jest ważny?
Osoby praktykujące BDSM to przecież też ludzie, którzy mają swoje gusta. Są tacy, którzy lubią starsze dominy, pełniejsze, inni młode. Jednak z mojego punktu widzenia, np. ulegli skupiają się bardziej na poszczególnych partiach ciała, które ich fascynują, aniżeli na całościowym wyglądzie dominy.
Czy domina ma problem ze znalezieniem kogoś do stałej relacji? I czy ta osoba musi być uległa?
Oczywiście nie musi. Ja spotykałam się zarówno z mężczyznami uległymi, jak i dominującymi. Myślałam, że kiedy ja, jak i mój partner będziemy mieli mocny charakter, to taki związek może się udać, jednak to nie wychodziło. Dlatego zrozumiałam, że aby być szczęśliwa, muszę stworzyć relację z osobą, która będzie mniej dominująca w relacji ode mnie. Faceci, którzy chcą dominować w związku, czują się sfrustrowani, gdy "kobieta ma większe jaja" niż oni. Jednak to tylko moje obserwacje.
Wywiady
Opinie (228) ponad 100 zablokowanych
-
2022-05-27 06:57
Opinia wyróżniona
świętoszki (31)
świętoszki się odezwały... mam taką zasadę, że nie zaglądam innym do łóżka, nie potępiam, nie krytykuję... każdy ma jakieś fantazje, czasem zboczenia, czasem chce spróbować czegoś nowego... mnie nic do tego. Poza tym bdsm jest stare jak świat, czym się tu oburzać...
- 247 52
-
2022-05-28 07:51
Niesiołowski...
- 0 1
-
2022-05-28 07:51
O i to jest prawdziwe LGBT
Kagańce, pejcze, lateks...
- 2 1
-
2022-05-27 18:02
"mam taką zasadę, że nie zaglądam innym..." (3)
I Fritzl'e różne mogą robić swoje latami...
- 2 2
-
2022-05-28 08:07
Austriak, co się dziwisz (1)
- 2 1
-
2022-05-28 08:43
Malarzy Austriacy mieli niezłych
Hitler lubił te klocki
- 1 0
-
2022-05-28 07:46
Tyle, że oni są dorośli i to robią za obopólną zgodą, a "Fritzl'e" wykorzystują niewinne dzieci bez pytania.
- 1 3
-
2022-05-27 12:57
A co mnie obchodzi jakie ty masz zasady?
- 5 3
-
2022-05-27 12:02
Jakie ma sandały haha na disco do koluszek (1)
- 3 6
-
2022-05-28 08:07
Jaki durny artykuł
- 2 2
-
2022-05-27 11:03
Ocenianie innych ludzi jest normalną rzeczą.
- 10 3
-
2022-05-27 09:24
to tak po dniu matki?
: D
- 23 2
-
2022-05-27 09:20
milosc powinna byc czysta,z uczuciem a nie jakies szatańskie wymysły... (6)
potem takich opanowują demony poprzez różne kanały energetyczne....
- 15 32
-
2022-05-27 14:42
(1)
Przecież to nie miłość! To jedynie zabawa rzeczą, zwana człowiekiem. Podnieca ją dominacja i jeszcze bierze za to pieniądze. Pomysł na biznes? Jak ktoś nie ma wartości do siebie, to Ok. Zabawa w dorosłość dużych dzieci. Finał takiego życia jest jasny, tylko o tym nikt nie napisze, bo ważne ze teraz jest kimś :) niech zarabia, skoro jest popyt na ( tutaj kropki, bo mnie zablokują ) ;))
- 5 8
-
2022-05-28 07:55
Później dekiel zryty
- 2 0
-
2022-05-27 14:06
Kanały energetyczne? (1)
Natychmiast idź się wyspowiadać! Toz to zabobon!
- 8 4
-
2022-05-28 08:06
Grzałka w d i klemy na jądra
Uwielbiam
- 0 1
-
2022-05-27 12:16
jakbym kazania słuchał ... (1)
- 13 8
-
2022-05-28 08:42
Normalnie przekaz TVNu
- 0 0
-
2022-05-27 07:37
czy sex z nieletnim (7)
to według ciebie też zboczenie?
- 8 33
-
2022-05-28 08:03
Jak za jego zgoda to gej jak siła to pedofil...
A kiedy zaczyna się siła...?
- 1 1
-
2022-05-27 15:55
daj spokój "salonowi"
oni są ponad przeciętnością...
- 2 2
-
2022-05-27 14:05
To przede wszystkim przestępstwo
Wiec nie ma o czym mówić.
- 6 0
-
2022-05-27 09:47
(3)
nie czepiaj się już tych księży, dobra? bo milicja zapuka do ciebie!
- 28 12
-
2022-05-28 07:52
Niepokoje się o sędziów z Warszawskiego Dworca (1)
- 3 1
-
2022-05-28 08:42
I ten mianowany przez Korowskiego co 12 latki piłował dla zdrowia...
- 0 0
-
2022-05-27 12:03
Szybciej proboszcz
- 11 8
-
2022-05-27 07:12
święte słowa (4)
w 100% popieram
- 33 12
-
2022-05-27 19:18
Nic to tego ale moge wyrazic opinie ze ktos ma z**b.na glowe porzadnie (3)
Juz samo wkladanie do anala jest wyrazem ze z toba jest cos nie tak bo to miejsce nie jest do tego. Jak ktos ma pociag do tego i go to ekscytuje to znaczy ze jest z**b.m
- 5 12
-
2022-09-11 09:35
Wy tak na poważnie? Wchodzicie w komentarze pod tematem, którego nie wiem, ,nie akceptujecie i komentujecie?
Głupi jesteś, moja była lubiła anal więc robiłem to z miłości, i co?- 0 0
-
2022-05-28 07:52
I później zdziwienie (1)
Poszła z psem na spacer o 4 i się utopiła...
- 2 1
-
2022-05-28 08:41
Albo ostre zartrucie petami popijanego moczem
- 1 1
-
2022-05-27 07:49
Opinia wyróżniona
(26)
Chciałem tu przyjść i zbluzgać Was za kolejny artykuł o seksie ale po przeczytaniu stwierdzam, że jeśli to prawda, że ta laska z nimi nie puka się za kasę to problem leży nie w tej lasce tylko w tych typkach, którzy do niej przychodzą. Nigdy nie rozumiałem BDSM bo moje relacje romantyczno-seksualne zawsze opierały się na partnerstwie i obopólnej
Chciałem tu przyjść i zbluzgać Was za kolejny artykuł o seksie ale po przeczytaniu stwierdzam, że jeśli to prawda, że ta laska z nimi nie puka się za kasę to problem leży nie w tej lasce tylko w tych typkach, którzy do niej przychodzą. Nigdy nie rozumiałem BDSM bo moje relacje romantyczno-seksualne zawsze opierały się na partnerstwie i obopólnej zgodzie. Nie rozumiem jak można dusić laskę podczas seksu albo co gorsza być zdominowanym, trzaskanym pejczem itd. Na stopro zamiast do tej laski powinni udać się do psychiatry. Swoją drogą bardzo dziwne jest to, że u takiej laski nie widać żadnych tatuaży. Ciekawe... Generalnie dziewczyno żyj jak chcesz, rób co chcesz tylko nie wpadnij w to za głęboko.
- 98 122
-
2022-05-27 11:03
Opinia wyróżniona
(17)
Ale właśnie BDSM idzie w parze z partnerstwem i obopólną zgodą :) Ustalasz granice, mówisz jasno o potrzebach i dbasz o partnera. Jak ze wszystkim, trzeba robić to z głową i bezpiecznie. Ale wariacji w BDSM jest wiele, to nie tylko pejcze i kajdanki ;) Jeśli to nie dla Ciebie, to spoko, ale to nie powód, żeby od razu wysyłać ludzi do psychiatry.
- 115 34
-
2022-05-27 15:15
"to nie powód, żeby od razu wysyłać ludzi do psychiatry" (2)
to jest powód.
Jeśli istnieją dewiacyjne imperatywy, to różnie mogą się one rozwinąć.
Hodujemy w domach drapieżniki i również różnie to bywa. Tylko z nimi do psychologa/psychiatry się nie idzie.- 4 7
-
2022-05-27 19:11
(1)
Wszystko może różnie się rozwinąć. Na przykład jak lubisz parówki, a zgaduje, że lubisz, możesz pewnego dnia mieć kaprys na zjedzenie ich 10 kg na raz i się od tego przekręcić.
- 0 2
-
2022-05-27 23:07
i co z tej wypowiedzi wynika?
Nie, nie lubię parówek. To akurat jest łatwe, bo mi szkodzą.
I, jak dotąd, panuję nad kompulsywnością. Nie tylko w zakresie parówek.- 2 0
-
2022-05-27 13:54
(1)
Owszem, ale cos z psychika musi byc nie tak u takich osob. Nie zgodze sie ze stwierdzeniem, ktore padlo w artykule,ze KAZDY ma jakis fetysz,albo cos, co go kręci. Otóż nie każdy.
- 9 5
-
2022-05-27 19:09
Preferencja seksualna, choćby najbardziej waniliowa jest właśnie tym co człowieka kręci. Jeśli nic człowieka nie kręci, to można tylko współczuć.
- 3 2
-
2022-05-27 11:39
(11)
jak najbardziej jest to powód, rażenie prądem, zjadanie niedopałków, przypalanie, krępowanie, kajdanki, zadawanie bólu, shibari, no wiesz to nie są normalne rzeczy, tym bardziej w połączeniu z seksualnym podnieceniem
- 16 25
-
2022-05-27 19:02
(2)
Zawsze bawili mnie prostacy, którzy uważali, że wszystko co wykracza poza normę statystyczną, nadaje się do psychiatry.
- 9 6
-
2022-05-28 00:22
a mnie w zasadzie powinni bawić parweniusze (1)
no, mam ludzkie odruchy i, po prostu, mnie żenują.
- 3 1
-
2022-05-28 14:48
otóż to!
- 0 0
-
2022-05-27 14:05
Rażenie prądem to masz nawet na fizjoterapii (1)
Elektrostymulacja jest skuteczniejsza niż masaż manualny, bo dociera w głębsze partie mięśni. Może jakbyś uprawiał jakiś sport, to byś wiedział, a tak wymądrzasz się z kanapy nie mając o niczym pojęcia.
- 4 6
-
2022-05-28 00:20
znaj proporcyjum...
mocium panie...
- 3 2
-
2022-05-27 11:44
(5)
Prosimy o listę normalnych rzeczy, aby każdy mógł zweryfikować czy musi udać się do specjalisty
- 32 11
-
2022-05-27 17:41
(2)
normalny jest seks normalny, mężczyzn podniecają duże lub małe biusty, kolor włosów, małe lub duże pośladki, długie nogi, lub krótkie akceptowalny, normalny seks to wszelkie pozycje z kamasutry, oral, anal 69 ale jeśli do tego podwieszasz swojego partnera, przypalasz go petem albo podduszasz to wiesz... serio czas na psychologa
- 4 10
-
2022-05-27 19:07
(1)
Normalne również (według jedynej obiektywnej normy, czyli normy statystycznej) jest słuchanie disco polo, umiłowanie do parówek z promocji i piwa marki Tatra. Czyli według teorii ludzi małobystrych, wszyscy którzy słuchają jazzu albo klasyki, lubią kuchnię maltańska oraz wino wytrawne (tak wiem, blech bo bez dodatku cukru), powinni udać się do specjalisty od głowy.
- 10 6
-
2022-05-28 14:48
ale kocopoły pseudointeligencie teraz sadzisz :)
- 0 0
-
2022-05-27 12:15
Lód z bitą śmietaną (1)
- 6 2
-
2022-05-27 12:44
taka bita śmietana to Sadło-Masło?
- 8 0
-
2022-05-28 06:01
Zazdroooo
Hahaha
- 1 2
-
2022-05-27 16:50
Po pierwsze to nie jest problem klocu (3)
Chcą to chodzą i to nie twoja brocha. Chcesz oceniać to oceń sobie siebie
- 9 6
-
2022-05-27 17:38
(2)
oj chyba kogoś ubodło, Freud czeka na Ciebie, klocu
- 3 6
-
2022-05-28 08:00
Freud był zboczeńcem
Dziś nazwałbys go poj...
- 0 1
-
2022-05-27 19:22
Taka mała rada: nie wypowiadaj się na tematy, o których nie masz pojęcia, ponieważ trochę się tym ośmieszasz.
- 4 4
-
2022-05-27 13:52
Problem jest obopólny (2)
"Laska" to lubi, po prostu. Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem.
- 8 1
-
2022-05-27 16:37
BDSM
Masz rację. Każdy robi to co lubi i do czego jest stworzony. Tyle w temacie
- 1 2
-
2022-05-27 15:02
no i co z tego? lubi nie lubi ale ma z tego kasę
- 4 2
Wszystkie opinie
-
2022-05-27 06:37
(4)
Nie wiem,ale czy tylko ja mam wrażenie że coraz więcej na portalu artykułów o seksie?Czy nie powinno to być w jakiejś zakładce od 18 r.ż?Z rana artykuł o przypalaniu papierosem czy innych dobrowolnych torturach jest bynajmniej nie na miejscu.Ale może się czepiam.
- 104 36
-
2022-05-27 06:46
Czepiasz się
Taki jest świat. Może dziwny, jsk ktoś napisał na dole, może trudny do zrozumienia, ale tak jest nie widze w tym artykule jakiś nadzwyczaj kontrowersyjnych czy szokujących treści no i gdybym nie chciał, to bym nie kliknął
- 21 22
-
2022-05-27 06:49
Zobaczysz jak przyjdzie głód..
.. takie artykuły będą codziennością.. popyt=podaż
- 7 4
-
2022-05-27 11:16
Ciesz się.że mozesz, o tym chociaż poczytać bo na nic innego nie masz szans.
Ahahahaha.
- 2 12
-
2022-05-28 08:08
Latarnicy na POrtalu w akcji?
- 0 0
-
2022-05-27 06:38
Dziwny ten świat (6)
- 50 14
-
2022-05-27 06:51
Czeslaw Niemen
- 4 1
-
2022-05-27 07:41
Nic nie jest dziwne dopóki nie robi się krzywdy innemu człowiekowi (1)
- 15 6
-
2022-05-27 15:47
a jak zdefiniujesz
tę "krzywdę"...?
Lub inaczej "dobrostan"...- 2 0
-
2022-05-27 11:23
Czesław Niemęcz (1)
- 3 2
-
2022-05-28 08:09
Niesiloł to lubi
- 0 0
-
2022-05-27 15:45
dziwny, tym bardziej ,że ta ,,domina,,to facet udający kobietę....
- 0 0
-
2022-05-27 06:47
trochę to kiczowate ale skoro słuchanie Zenka nie jest zabronione to i tu niech kto robi co lubi (1)
- 78 10
-
2022-05-27 19:26
W ogólnym pojęciu cały seks jest kiczowaty... Liczą się tylko indywidualne doznania osób zainteresowanych, zdanie innych nie ma najmniejszego znaczenia.
- 2 1
-
2022-05-27 06:53
To właściwy temat dla lokalnego portalu. Z dala od polityki i codziennych problemów. Najlepiej schować głowę w piasek (2)
I zarabiać na reklamach.
- 57 17
-
2022-05-27 08:15
Zaraz z miejskiego portalu zmienią się w Pudelka (1)
- 10 2
-
2022-05-27 21:40
Niektóre nagłówki już mają znamiona tego
- 1 0
-
2022-05-27 06:53
dziewczyna bierze kasę za rzeczy zwiazane z seksem i twierdzi że nie jest prostytutką (13)
to się nazywa wyparcie z świadomości, albo przynajmniej poważne zaburzenie postrzegania rzeczywistości
- 123 33
-
2022-05-27 07:13
(7)
Domina nie uprawia seksu !
- 16 28
-
2022-05-27 07:23
(2)
Jasne, obiady gotuje.
- 49 8
-
2022-05-27 07:50
(1)
poszedłbym do niej na krwistego steka :D
- 19 2
-
2022-05-28 19:50
raczej na krwawą langustę
- 0 0
-
2022-05-27 07:39
To może nie powinna się określać
mianem sexworkerki?
- 24 4
-
2022-05-27 12:57
(2)
Uprawia, nie uprawia, jakie to ma znaczenie? Bierze kasę za usługi seksualne pod nazwa fantazji klienta. Klient nasz pan ! ;)))
- 13 2
-
2022-05-27 19:30
(1)
Zdziwiłbyś się jak wiele usług, z których korzystasz opiera się na zaspokajaniu fantazji klienta.
- 3 5
-
2022-05-28 19:51
nie czepiaj się oferty kościoła katolickiego, bo zapuka do ciebie milicja !
- 0 2
-
2022-05-27 07:34
ups. ktoś tu nie zrozumiał kilku zdań
- 14 15
-
2022-05-27 11:12
Oczywiście ze jest !
- 7 0
-
2022-05-27 15:36
po rozmowie widac,że to nie dziewczyna tylko tranni
- 6 2
-
2022-05-27 15:49
rzeczy związane z "zachowaniami kompulsywnymi"
to znacznie szersze spektrum niż seks.
- 2 3
-
2022-05-28 14:49
To kup sobie słownik
Przykre, że tyle osób poparło tę wypowiedź - wychodzi na to, że większość z was nie miała w ręku słownika. "Prostytucja- odbywanie stosunków płciowych w celach zarobkowych; nierząd" słownik języka polskiego. Warto też zwrócić uwagę na polskie prawo, które z jakiegoś powodu nie wrzuca domin do jednego wora z prostytutkami. I teraz pytanie, kto ma rację, profesorowie języka polskiego i absolwenci prawa, czy Ty, Januszu?
- 1 1
-
2022-05-27 06:57
Opinia wyróżniona
świętoszki (31)
świętoszki się odezwały... mam taką zasadę, że nie zaglądam innym do łóżka, nie potępiam, nie krytykuję... każdy ma jakieś fantazje, czasem zboczenia, czasem chce spróbować czegoś nowego... mnie nic do tego. Poza tym bdsm jest stare jak świat, czym się tu oburzać...
- 247 52
-
2022-05-27 07:12
święte słowa (4)
w 100% popieram
- 33 12
-
2022-05-27 19:18
Nic to tego ale moge wyrazic opinie ze ktos ma z**b.na glowe porzadnie (3)
Juz samo wkladanie do anala jest wyrazem ze z toba jest cos nie tak bo to miejsce nie jest do tego. Jak ktos ma pociag do tego i go to ekscytuje to znaczy ze jest z**b.m
- 5 12
-
2022-05-28 07:52
I później zdziwienie (1)
Poszła z psem na spacer o 4 i się utopiła...
- 2 1
-
2022-05-28 08:41
Albo ostre zartrucie petami popijanego moczem
- 1 1
-
2022-09-11 09:35
Wy tak na poważnie? Wchodzicie w komentarze pod tematem, którego nie wiem, ,nie akceptujecie i komentujecie?
Głupi jesteś, moja była lubiła anal więc robiłem to z miłości, i co?- 0 0
-
2022-05-27 07:37
czy sex z nieletnim (7)
to według ciebie też zboczenie?
- 8 33
-
2022-05-27 09:47
(3)
nie czepiaj się już tych księży, dobra? bo milicja zapuka do ciebie!
- 28 12
-
2022-05-27 12:03
Szybciej proboszcz
- 11 8
-
2022-05-28 07:52
Niepokoje się o sędziów z Warszawskiego Dworca (1)
- 3 1
-
2022-05-28 08:42
I ten mianowany przez Korowskiego co 12 latki piłował dla zdrowia...
- 0 0
-
2022-05-27 14:05
To przede wszystkim przestępstwo
Wiec nie ma o czym mówić.
- 6 0
-
2022-05-27 15:55
daj spokój "salonowi"
oni są ponad przeciętnością...
- 2 2
-
2022-05-28 08:03
Jak za jego zgoda to gej jak siła to pedofil...
A kiedy zaczyna się siła...?
- 1 1
-
2022-05-27 09:20
milosc powinna byc czysta,z uczuciem a nie jakies szatańskie wymysły... (6)
potem takich opanowują demony poprzez różne kanały energetyczne....
- 15 32
-
2022-05-27 12:16
jakbym kazania słuchał ... (1)
- 13 8
-
2022-05-28 08:42
Normalnie przekaz TVNu
- 0 0
-
2022-05-27 14:06
Kanały energetyczne? (1)
Natychmiast idź się wyspowiadać! Toz to zabobon!
- 8 4
-
2022-05-28 08:06
Grzałka w d i klemy na jądra
Uwielbiam
- 0 1
-
2022-05-27 14:42
(1)
Przecież to nie miłość! To jedynie zabawa rzeczą, zwana człowiekiem. Podnieca ją dominacja i jeszcze bierze za to pieniądze. Pomysł na biznes? Jak ktoś nie ma wartości do siebie, to Ok. Zabawa w dorosłość dużych dzieci. Finał takiego życia jest jasny, tylko o tym nikt nie napisze, bo ważne ze teraz jest kimś :) niech zarabia, skoro jest popyt na ( tutaj kropki, bo mnie zablokują ) ;))
- 5 8
-
2022-05-28 07:55
Później dekiel zryty
- 2 0
-
2022-05-27 09:24
to tak po dniu matki?
: D
- 23 2
-
2022-05-27 11:03
Ocenianie innych ludzi jest normalną rzeczą.
- 10 3
-
2022-05-27 12:02
Jakie ma sandały haha na disco do koluszek (1)
- 3 6
-
2022-05-28 08:07
Jaki durny artykuł
- 2 2
-
2022-05-27 12:57
A co mnie obchodzi jakie ty masz zasady?
- 5 3
-
2022-05-27 18:02
"mam taką zasadę, że nie zaglądam innym..." (3)
I Fritzl'e różne mogą robić swoje latami...
- 2 2
-
2022-05-28 07:46
Tyle, że oni są dorośli i to robią za obopólną zgodą, a "Fritzl'e" wykorzystują niewinne dzieci bez pytania.
- 1 3
-
2022-05-28 08:07
Austriak, co się dziwisz (1)
- 2 1
-
2022-05-28 08:43
Malarzy Austriacy mieli niezłych
Hitler lubił te klocki
- 1 0
-
2022-05-28 07:51
O i to jest prawdziwe LGBT
Kagańce, pejcze, lateks...
- 2 1
-
2022-05-28 07:51
Niesiołowski...
- 0 1
-
2022-05-27 07:02
Opinia wyróżniona
Nic co ludzkie (1)
Nie jest nam obce
- 15 10
-
2022-05-27 07:38
Powiedział Terencjusz
wychodząc z "bałaganu"...
- 4 0
-
2022-05-27 07:02
Nie rób z żony żaby, tylko idź do gołej baby. Żonciu, "idę z kumplami na piwerko" a tymczasem hyc do dominy a potem spokojny jak baranek do domciu i nawet naczynia umyje, śmieci wyniose, zakupy zrobię. Moja połowica powinna podziękować dominie. Ma przynajmniej święty spokój.
- 32 30
-
2022-05-27 07:09
Wszystko jest dla ludzi (2)
Wszystko jest dla ludzi Ja sam jestem bardzo dominujący w tych sprawach i jeżeli partnerka się na to godzi, i to lubi to nie widzę w tym nic dziwnego. Seks jest ważny w związku i ważne, żeby się dopełniać. Najgorsza jest nuda i monotonia.
- 42 23
-
2022-05-27 08:40
(1)
To, że mówią na ciebie Domino, to nie znaczy, że jesteś dominujący.
- 17 4
-
2022-05-27 09:23
tak,on lubi grę w domino. dlatego zwą go Domino ha ha
- 5 3
-
2022-05-27 07:09
(2)
A prawda jest taka że większość klientów to żonaci,którzy w małżeństwie mają nudę albo żona nie pozwala na jakieś pejcze czy strapony.
- 54 16
-
2022-05-27 07:11
ale się jarasz (1)
Sven to już trzeci twój komentarz pod tym artykułem... ale cię to musi jarać....
- 32 4
-
2022-05-27 07:35
płacą mu to pisze te swoje dyrdymały
- 17 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.