- 1 Carillon przestał grać "Rotę". Dlaczego? (119 opinii)
- 2 Tak kiedyś brzmiała Gdynia (15 opinii)
- 3 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (131 opinii)
- 4 ORGANy PLUS+ ponownie w Gdańsku (10 opinii)
- 5 Jak to jest z tym czytaniem książek? (72 opinie)
- 6 Dlaczego koncerty są tak późno? (83 opinie)
MEN dementuje informacje o zamknięciu szkół do 26 czerwca
Wiceminister edukacji poinformował dziś około godz. 14, że ministerstwo wyda rozporządzenie, w którym przedłuży zamknięcie szkół do 26 czerwca. Kilka godzin później jednak rzecznik MEN Anna Ostrowska przekazała, że ograniczenie funkcjonowania szkół będzie przedłużone do 7 czerwca.
Aktualizacja godz. 17
Ministerstwo Edukacji Narodowej zdementowało informację, którą podał wiceminister edukacji narodowej Maciej Kopeć o tym, że szkoły pozostaną zamknięte do końca roku szkolnego, czyli do 26 czerwca 2020.
- Obecnie szkoły funkcjonują w ograniczonym zakresie. Do 24 maja br. zawieszone są zajęcia stacjonarne w szkołach. Uczniowie mają zajęcia z wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość. W przygotowywanym rozporządzeniu będzie mowa o przedłużeniu terminu ograniczonego funkcjonowania szkół do 7 czerwca - wyjaśniła rzeczniczka Ministerstwa Edukacji Narodowej Anna Ostrowska.
- Będzie rozporządzenie w tej sprawie. Będzie mówiło o przedłużeniu ograniczenia funkcjonowania szkół do 26 czerwca, do końca zajęć dydaktycznych - zapowiedział wiceminister edukacji Maciej Kopeć.
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
W najbliższych dniach mają się pojawić wytyczne ministerstwa dotyczące przeprowadzenia egzaminów ósmoklasistów i matur.
- Jeśli chodzi o wytyczne CKE, to one też są już w zasadzie gotowe - zapewniał wiceminister.
Zajęcia opiekuńcze od 25 maja
W środę premier zapowiedział, że od 25 maja możliwe będzie otwarcie szkół dla najmłodszych klas - I-III. Obecność w szkole nie będzie obowiązkowa, mają do nich przychodzić te dzieci, których rodzice muszą wrócić do pracy i nie mogą zapewnić im opieki. Dla rodziców, którzy się nie zdecydują na wysłanie dziecka na zajęcia w szkole, w dalszym ciągu dostępny będzie zasiłek opiekuńczy.
Jak wyjaśnia MEN, szkoły w dalszym ciągu są zobowiązane do realizowania podstawy programowej w klasach I-III. W zależności od sytuacji w danej szkole dyrektor zdecyduje, czy będzie to kształcenie w formie stacjonarnej, czy z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
- Od 25 maja zostaną uruchomione konsultacje z nauczycielami dla maturzystów i ósmoklasistów, którzy przygotowują się do egzaminów - poinformował premier Mateusz Morawiecki.
Od 1 czerwca podobne konsultacje będą uruchomione dla wszystkich uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, np. w celu poprawienia ocen.
Czytaj też: MEN o dwóch miesiącach zdalnej nauki. Za kilka dni decyzja o powrocie do szkół?
Opinie (209) ponad 10 zablokowanych
-
2020-05-14 15:05
(26)
Najbardziej to zadowoleni z tego sa nauczyciele maja pol rooku wolne i jeszcze pelna pensje zaplacona.
- 58 109
-
2020-05-15 01:05
Córka nauczycielki (2)
Zanim coś napiszesz następnym razem, przemyśl to kilkakrotnie, żeby się nie błaźnić.
Skąd masz info, że dostają pełną pensję? Zakładam, że sam na to wpadłeś- mogę Cię pocieszyć, jeśli poczujesz się tym samym lepiej. Pensje większości nauczycieli zostały zmniejszone o 50%- naprawdę wychodzileś z założenia, że nauczyciele nie robili w normalnych warunkach pracy mnóstwa nadgodzin, żeby jakoś wyżyć z tej nędznej pensji?
Obecnie też siedzą non stop, żeby przygotować jak najrzetelniejsze materiały dla Twoich dzieci- niestety tym razem za darmo
Pozdrawiam- 2 0
-
2020-05-15 07:10
Są naprawdę różne sytuacje (1)
np. nauczyciele, którzy dostają całą pensję+za nadgodziny i dodatki niewiele przy tym robiąc, bo np. uczą 1-3. Są też pewnie tacy, którzy na te pieniądze naprawdę dużo pracują z uczniami. Wiecie, to jak w innych zawodach. Ja mam np. pracę zdalną, pełną pensję, a pracuję tak naprawdę 3-4 h dziennie (po prostu zawsze się tak ze wszystkim wyrabiam). W innym zawodzie natomiast ludzie pracują mimo przebywania na opiece, bo robota i tak się musi zrobić, a zastępstwa brak. Naprawdę mamy różnie.
- 0 2
-
2020-05-15 09:53
Znawca się znalazł
Pewnie, inni nigdy nic nie robią i dostają. Sam cudowny pracuś, się wyrabia, bo taki suuper. Sflustrowana miernota. Chyba troll
- 0 0
-
2020-05-14 15:32
Żenujące są komentarze tego typu. (3)
Mógł to napisać tylko sfrustrowany obecnością dziecka w domu rodzic, nikt inny.
- 16 3
-
2020-05-15 09:14
Albo troll :)
- 2 0
-
2020-05-14 16:50
(1)
Rodzic wkur...zony;))). Bo myślą wszyscy ze nauczanie to takie pierdu pierdu z grupa konkretna pod względem liczebności, a w domu tych wszystkich szlag trafia jak maja jednemu i to własnemu dziecku cos wyjaśnić;)))
- 14 1
-
2020-05-14 20:28
To miej rodzicu sfrustrowany pretensje do tych co pozamykali szkoły, przedsiębiorstwa,.zakłady usługowe
Kudziom każą chodzić w maseczkach a psy ras groźnych mogą bez kagańca, bo policja ukarze mandatem człowieka za brak maseczki a nie właściciela za brak kagańca na pysku groźnego psa
- 0 0
-
2020-05-14 15:08
(11)
Zostanmy belfrem a tez będziemy mieć 5mcy wolnego;). Nie, co tam 5, 12;)))
- 23 5
-
2020-05-14 15:21
Belfrem zostaja tylko ci co ambicji nie mają i sa nieudacznikami ,albo kombinatorami (6)
bo spora znich pracuje w 3 szkołach i udaje biedaków,
- 6 27
-
2020-05-14 21:06
Do dzieła!
I takim ludziom pozwalasz kształtować własne dziecko? Skandal! Jako osoba pełna wigoru, inicjatywy, ambicji,energii i inteligencji ucz wszystkie dzieci z osiedla sam. Natenczas on-line .Niech skorzystają, nie ma co oddawać nieukom. Poczytaj rozporządzenia, odpal sprzęt własny i go for it! Prosta praca, spokojna, dobrze płatna... nie ma co zostawiać jej przegrywom. Pokaż jak się to robi! Have fun!
- 7 1
-
2020-05-14 16:53
Skoro są nieudacznicy to musza tez być i udacznicy. Którzy to?
- 5 0
-
2020-05-14 16:48
W trzech szkołach? Na raz? To jak to robią? Pracują po 50 godzin na dobę??? ;)
- 3 4
-
2020-05-14 15:40
Pracują w wielu szkołach bo inaczej często nie zarobiliby na godziwe życie.
a druga strona medalu jest taka, że gdyby tego nie robili to często nie miałby kto uczyć Twoich dzieci.
A co do ambicji... Wiele samozoaparcia, ambicji i poszukania w sobie wyrozumiałości, trzeba by nie stracić cierpliwości kontaktując z rodzicami o poziomie intelektualnym żaby.
- Dla wyjasnienia ambicja to nie tylko wyznaczanie sobie celów i dążenie do nich, ale też poczucie dumy i własnej godności (polecam słownik) -- 15 3
-
2020-05-14 15:36
Czyli tego co umiesz i czego beda umialy twoje dzieci nauczyles się od nieudaczników... No, no niezła opunię sobie wystawiasz...
- 10 1
-
2020-05-14 15:32
Racja, bierz dodatkowy etat w szkole. Z obecną twoją pracą nie będzie kolidował bo przecież w szkole nic się nie robi.
I cyk ze 2kPLN wpadnie za darmo.
- 15 0
-
2020-05-14 15:16
Szanowny autor nie po to cięęęęęężko i latami się uczył (uczony przez nauczycieli) (3)
aby teraz zostawiać swą robote i być nauczycielem (nie raz taki komentarz słychać). Za to chętnie ich oceni, nazwie nierobami , darmozjadami co to tylko po cudze ręce wyciągają.
Taka nasza tradycja. Własne frustracje wylewać na innych.- 20 5
-
2020-05-14 15:42
Nikt jednak nie zaprzeczy (1)
że to jedna z najbardziej roszczeniowych grup zawodowych....
- 8 22
-
2020-05-14 17:08
Ja zaprzecze
- 15 1
-
2020-05-14 15:31
W końcu rozsądny komentarz.
- 2 5
-
2020-05-14 18:42
Tą krzywdząca opinię pisze osoba, która nie ma wiedzy o pracy nauczycieli (1)
Zachęcam do skończenia studiów pedagogicznych i pracy w szkole. Skoro to taka laba i kaska spływa za leżenie sobie i odpoczywanie. Tą krzywdząca opinię pisze osoba, która zupełnie nie ma wiedzy o tym ile czasu w ciągu doby nauczyciele pracują i jak muszą być kreatywni, aby uczeń zrozumiał dany materiał i był nim zainteresowany...A rodzice dopiero teraz zauważają, że może ich dziecko potrzebuje jednak dużo uwagi i pracy ze strony nauczyciela. Też jestem rodzicem i wiem co piszę.
- 14 1
-
2020-05-14 20:23
Tę opinię krzywdząca napisał taki tłuk bez szkoły
Który edukację skończył na poziomie gimnazjum bo dalej to już nawet nie miał szans bo z jedynkami ciężko się dostać nawet do zawodówki
- 2 1
-
2020-05-14 20:20
To bądź nauczycielem
Zrób jedne studia, potem fakultety a następnie użeraj się z 20 lub 30 dzieciakami roszczeniowych rodziców .
I tak przez 6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku
Na przerwach harmider kilku setek dzieciaków biegających po korytarzach .- 4 2
-
2020-05-14 20:10
Nieuku po podstawówce, dlaczego tak nienawidzisz nauczycieli?
- 2 1
-
2020-05-14 18:47
Żeby myśleć, trzeba mieć mózg. Nie osiągniesz tego nigdy
- 5 0
-
2020-05-14 15:25
Oczywiście (1)
Nic nie wiesz w tym temacie, więc po co się wypowiadasz?! Po kilkanaście godzin siedzą przed kompem, non stop na telefonach, żeby taki zidiociały typ jak Ty hejtowal w sieci, tudzież robił za dzieci prace domowe, albo pytał na grupach jaka jest kolejność wykonywania działań, bo samemu się podstawowej wiedzy nie ma żeby dziecku pomoc w czym kolwiek.
- 20 5
-
2020-05-14 15:34
Obserwuję to codziennie w domu. Święte słowa.
Oczywiście nauczyciel nauczycielowi nie równy ale praca mojej nauczycielki w domu tak właśnie wygląda.
- 11 4
-
2020-05-14 18:04
Haha (1)
Brawo ! Wytlumaczcie kto i jak ma pilnować dzieciw tej szkole aby byla odległość?? Czy przez 8 godz albo i dłużej dzieci mają byc w maseczkach?? I jeszcze jedno... Rozumiem ze sa rodzice którzy nie maja wyjścia i powrót dziecka do szkoły jest rozwiazaniem. Ale od 7 czerwca powrót, 26 czerwca zakonczenie roku ,po drodze jest dlugi weekend. Gdzie jest logika aby wrociły na zajęcia?? I nauka na odległość kuleje i ich terminy z powrotem do szkoły. Koniec maja zakonczenie roku szkolnego, chodzby dla tych rodziców co pracują a potem pracują przy lekcjach
- 23 3
-
2020-05-15 09:46
...jeszcze po drodze sa egzaminy 8-klasistów i kolejne 3 dni wolne. Tak naprawdę po tym 7 czerwca starsze dzieci przyszłyby raptem na 9 dni z czego 4 to i tak nic nie znaczące bo ostatni tydzień w szkole dzieci i tak sie nie uczą bo oceny wystawione.
- 2 1
-
2020-05-14 14:31
Konsultacje dla maturzystów??? (7)
Przecież oni już nie są uczniami, są absolwentami, zostali wirtualnie pożegnani więc z jakiej racji nauczyciele mają jeszcze im w czymś pomagać? Gdzie odnotowywać te konsultacje skoro klasy maturalne w dziennikach elektronicznych są już poblokowane? Na konsultacje i bieżącą naukę był już czas przez 4 ostatnie lata więc teraz nauczyciele nie powinni sobie już nimi zawracać głowy. Z resztą przypuszczam że także maturzyści już nie chcą zawracać głowy nauczycielom. Ci mają zajęcia z młodszymi klasami.
- 90 53
-
2020-05-14 14:43
(2)
Przecież to konsultacje, a nie obowiązkowe lekcje. Czyli może przyjść ten co chce i potrzebuje. Może zamiast korków płatnych majątek wystarczy pójść do szkoły, do swojego nauczyciela i tam uzupełnić wiedzę za darmo. Myślę, ze jacyś chętni maturzyści się znajdą. Niektórzy mają ambitne plany na przyszłość, potrzebują dobrej matury na koleny dobry start na studia.
- 9 10
-
2020-05-14 15:30
(1)
Co z zaplata za konsultacje dla nauczycieli?
- 15 7
-
2020-05-15 09:14
A jak od marca maturzyści potrzebowali konsultacji to co? Nikt sie tym nie przejmował. Wiele zawodów odrabia stracony czas, nauczyciele też mogą, korona z głowy nie spadnie.
- 6 1
-
2020-05-14 17:06
3 lata* (1)
- 3 1
-
2020-05-14 19:54
w liceach... w technikach cztery.
- 4 0
-
2020-05-14 15:45
sio pedagogiczny leniuchu (1)
- 7 16
-
2020-05-14 19:27
to zgłoś się na wolontariusza
myślę że podołasz. Wszak nie ma nic łatwiejszego jak nauczanie :)
- 10 3
-
2020-05-14 14:37
(5)
Chcą sponiewierać i ostatecznie dobić i zlamać obywateli, którzy już są u kresu wytrzymałości przez absurdalne decyzje rządu tego kartonowego bantustanu.
To jest jakaś fantasmagoria, co tu się wyrabia...- 86 41
-
2020-05-15 09:07
U kresu wytrzymałosci ???
LOL- 0 1
-
2020-05-15 07:09
Dokładnie
Pisałem rząd zafundował piekło na ziemi z powidu imaginacji.Szwecja najmądzejsza
.Inne kraje sciągają glupie restrykcje a nas sie trzyma w ryzach.Nienawidze tego rzadu a zwlaszcza rzekomego ministra od rzekomego zdrowia- 5 2
-
2020-05-14 14:39
(2)
Mam objawy depresji. Nie mam już siły wstawać z łóżka.
- 16 6
-
2020-05-14 14:45
(1)
Współczuję. W moim życiu prawie nic się nie zmieniło. Dzień jak co dzień, tylko w domu dwójka dzieci zamiast jednego i czasem trzeba coś mu pomóc, ale to nie wielki problem...
- 21 4
-
2020-05-14 16:10
dzieci nie są od tego żeby non stop siedziały z tobą w domu
to istoty społeczne, które potrzebują kontaktu z rówieśnikami, a nie izolacji
- 8 5
-
2020-05-14 16:49
Nie ma problemu (1)
Polski system edukacji jest przeładowany wiedzą teoretyczną, nie potrzebną do życia i ta sytuacja może paradoksalnie wyjść dzieciom na dobre. Młodym ludziom nakazuje się przyswajać wiedzę z rzeczy absolutnie nie przydatnych w życiu. Wymienię po krótce lektury, rozprawki j. polski, pantofelki biologia, stalagmity geografia, dodawanie pierwiastków na chemii, w wypadku kiedy w wieku dorosłym i tak nie mają z tym do czynienia. W dzisiejszych czasach liczy się praktycznie matematyka, informatyka, częsciowo fizyka, ekonomia, finanse, sztuka konwersacji, wychowanie fizyczne i przede wszystkim języki obce! Szkoła powinna być miejscem gdzie dziecko może rozwijać zainteresowania zgodnie ze swoimi predyspozycjami oraz uczyć się odpowiednich postaw społecznych. Niech dzieci i nastolatkowie zresetują swoje głowy.
- 36 4
-
2020-05-15 08:30
Generalnie się zgadzam
Ale uważam, że od wychowania i kształtowania postaw są rodzice, ewentualnie dziadkowie, a nie szkoła
- 2 1
-
2020-05-14 14:48
(3)
a co dziecmi 14-18 niepełnosprawnymi ? dalej zasilek i opieka w domu ?
- 21 2
-
2020-05-15 07:11
Tak bedziemy trzymać dzieci w zamknieciu z powodu decyzji laika
- 0 0
-
2020-05-14 15:00
Nie spodziewaj się za szybko odpowiedzi. (1)
Przeciez w ministerstwach nie ma teraz nikogo kto ogrania więcej niż własny stołek, a i w to głęboko wątpię. Pomyśleć szerzej, ogarnąć dwa fakty... to niewykonalne! Najpierw się pisze coś na kolanie, a poźniej może to poprawi, może nie, a inni mają problem.
Żadnej spójnej wizji i pomysłu. Zero znajomości życia i tego jak wygląda samo szkolnictwo, kształcenie niepełnosprawnych uczniów, opieka nad takimi uczniami... NIC- 14 0
-
2020-05-14 18:04
Dementi ministerstwa, o czasie zamknięcia szkół, świadczy tylko o tym co napisałem powyzej
8.06 MEN ogłosi, że szkoly jednak będą otwarte. 09.06 ministerstwo zorientuje się, że właśnie są matury i że 10.06 mija czas wystawiania ocen, i nie bardzo jest sens by uczniowie chodzili do szkoły... Więc ogłoszą że jednak szkoły będą zamknięte....
Wszystkich rodziców, uczniów i nauczycieli życząc cierpliwości do ministerstwa, i zdrowia, pozdrawiam- 4 0
-
2020-05-15 07:06
Jaja sobie robią,co chwila zmiana decyzji,ogolny brak decyzji,dlaczego Polską rządzą idioci?Nawet Czesi są mądrzejsi,a najbardziej Szwecja ktora niezafundowala swoim rodakom piekła na ziemi z powodu imaginacji
- 7 3
-
2020-05-14 15:33
Kto się ze mną zamieni za (13)
obecną pensję i prowadzi zdalne nauczanie, fizyka i angielski na różnych poziomach (mam też własne dzieci w wieku szkolnym)?
(po pracy -8h- także chciałabym poleżeć)- 66 23
-
2020-05-14 15:46
Jak Pani zdalne nauczanie, tak jak dużej części nauczycieli, polega (9)
na zadaniu określonych zadań i niczym więcej bardzo chętnie się zamienię. Góra godzina robot y dziennie ze skryptem!
- 11 20
-
2020-05-15 00:54
No niezupełnie...
1szy problem to łączność (podstawówka i liceum) kamerki, mikrofony, łącza i kombinatorstwo;
2gi to tworzenie prezentacji i testów online oraz ich sprawdzanie (klasy 4-8 i 1-2 liceum) często drukowanie, sprawdzanie, skanowanie i odsyłanie (na żywo jest łatwiejsze, bardziej czytelne i zrozumiałe oraz zabiera mniej czasu);
3ci to wiadomości i telefony od uczniów i rodziców od 7 rano do 1 w nocy,
4ty, ale to już nie problem to zajęcie się własnymi dziećmi czy domem (z przykrością stwierdzam, że nauczyciele zajmują się więcej cudzymi dziećmi)
Jedyny plus to brak dojazdów do/z pracy.
Na szczęście mąż z innej branży...- 2 0
-
2020-05-14 15:52
Jak Twoim zdaniem powinno wyglądać zdalne nauczanie? (7)
- 7 1
-
2020-05-14 16:01
Następująco: (6)
a) lekcje on-line wg planu, również wf;
b) przynajmniej 2 godziny tygodniowo na telefonie dyżury w celu konsultacji, tłumaczenia.- 6 8
-
2020-05-14 16:09
No to zapraszam do XLO (3)
U nas nawet 4hna telefonie i wciąż za mało...
- 14 1
-
2020-05-14 16:13
Mam dzieci z podstawówki do liceum przenieść (2)
?
- 0 2
-
2020-05-14 18:11
No właśnie (1)
w szkole w której pracuję, tak to właśnie wygląda. Lekcje (łącznie z wf! o którym piszesz) , mejle, telefony. Wszystko. I wiesz co? Wam rodzicom to się w d... poprzewracało!!! Wiecznie pretensje, aluzje, że za mało. Czego jeszcze chcecie? Mamy przyjeżdżać do Was do domów???
- 11 2
-
2020-05-14 21:29
czyli normalna praca
o co chodzi?
A wiesz jak wygląda praca np. inżynierów projektantów? 15h przed kompem, bo w domu trzeba z dziećmi robić zadania i ogarniać, a poza tym wykonać i oddawać kolejne etapy projektów.
te 15h jest z mniejszą wydajnością niż 8h w biurze.
Naprawde myślisz że o 22godz wszyscy chcą już tylko odpocząć? niektórzy chcą się zabrać za robotę, żeby nadgonić projekty - jak już w domu jest spokojniej. A w ciągu dnia maile, telefony i telekonferencje idą normalnie, żeby nie było.
Więc Belfrze drogi, racz nie narzekać, i nie przyjeżdżaj do domu.
Ja się zajmę nauczaniem swojego dziecka, jak Ty będziesz w tym czasie robił moje projekty.- 8 5
-
2020-05-14 20:34
Kto zaplaci za rachunki?
- 0 0
-
2020-05-14 16:41
Do "sss": w punkt.
- 1 3
-
2020-05-14 20:18
Bez przesady
Mam dość tego jojczenia. Inni też ciężko pracują, są wykształceni, bywa że nie zarabiają więcej niż nauczyciel, bo np też siedzą w budżetówce. Pracują i dokształcają się po godzinach, mają dzieci, dorabiają po pracy. I jest ich wcale niemało. Ps dorabiam jako nauczyciel (języka obcego) i coś wiem o przygotowaniu lekcji, a teraz przygotowaniu lekcji zdalnej i pracy z uczniami. I gdyby nie to, że w mojej "codziennej" pracy wypracowałam sobie coś w rodzaju pozycji, to tak - rozważyłbym na poważnie zmianę zawodu.
- 8 0
-
2020-05-14 18:14
Nauczyciel
święta prawda.
- 3 0
-
2020-05-14 15:37
Szkoda nerwów, ludzie i tak tego nie zrozumieją.
Hejt na nauczycieli jest teraz w modzie. Dobrego dnia.
- 30 8
-
2020-05-14 20:48
Co za burdel!
Jaja sobie robią?! Niektórych nie stać na siedzenie na zasiłku!
- 7 2
-
2020-05-14 15:25
Państwo już nie chce płacić za opiekę? (5)
Obecność w szkole nie będzie obowiązkowa, mają do nich przychodzić te dzieci, których rodzice muszą wrócić do pracy i nie mogą zapewnić im opieki. < do takich zadań jest opiekunka a nie nauczyciel z magistrem czy doktorem..
- 49 12
-
2020-05-14 16:43
(1)
Hahaha, dyrektorzy zamiast powiedzieć basta wciągają się w te dziwne decyzje i będą uszczęśliwiać za chwile na sile swoich pracowników;). Niańka do południa a po południu enauczanie? Dobre;).
- 12 0
-
2020-05-14 20:33
System ruki pa szwam
Dyrektor powiedzial basta? To jest centralizm demokratyczny. Polski system edukacji to paranoja. Od decyzji men poprzez awans nauczycieli i kuratoria ze swoimi pomyslami po zadania rodzicow
- 2 0
-
2020-05-14 15:35
Oczywiście. (1)
Mają 500+, stać ich, niech sobie wezmą jakąś chętną panią do pomocy przy bąbelku.
- 11 10
-
2020-05-14 17:05
Żadna Pani za 500 do roboty nie pójdzie. Zgaduj dalej ile trzeba wydać na Panią opiekunkę do bombelka.
- 8 3
-
2020-05-14 15:57
Tysiące tych doktorów w szkołach... Magistrów w społeczeństwie na pęczki.
Skoro Państwo umożliwia przychodzenie do szkoły i utrzymuje zasiłek opiekuńczy to raczej durny komentarz. Szkoła ma zatrudniać dodatkowo osoby skoro nieroby nauczyciele obijają się po domach?
- 6 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.