- 1 Noc Muzeów: 5 nietypowych atrakcji (31 opinii)
- 2 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (71 opinii)
- 3 Ciotka i skandal w uzdrowisku (58 opinii)
- 4 Pierwszy taki koncert w historii! (31 opinii)
- 5 Te zdjęcia obejrzysz przez specjalne okulary (8 opinii)
- 6 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (128 opinii)
Wybrzeże gotowe na wszystko - nietypowa kampania Teatru Wybrzeże
"Kto się boi teatru?", "do Teatru Wybrzeże marsz!", "Biegiem do Teatru Wybrzeże", "Teatr Wybrzeże rozpala", "Nowy sezon w Teatrze Wybrzeże - nie przegap" czy "Widzimy się w Teatrze Wybrzeże" - takie hasła od pewnego czasu odnaleźć można w różnych punktach Trójmiasta i w Internecie, także na portalu Trojmiasto.pl. O co chodzi?
Hasła prezentowane są wraz z portretami aktorów Teatru Wybrzeże. W ten sposób reklamuje się główna trójmiejska scena dramatyczna.
W kampanii wykorzystano 18 wizerunków aktorów Wybrzeża i niewiele mniej haseł - wśród "twarzy" Wybrzeża nie zabrakło najbardziej rozpoznawalnych aktorów teatru, jak Dorota Kolak, Katarzyna Figura czy Mirosław Baka. Jednak znajdują się na nich aktorzy różnych pokoleń i z różnym dorobkiem artystycznym. Autorem haseł są pracownicy działu marketingu i promocji teatru. Wszystkie wykorzystane do kampanii zdjęcia wykonał Michał Szlaga.
Miejsca
Opinie (30) 2 zablokowane
-
2015-10-21 14:45
pytanie w ankiecie powinno brzmieć:
"czy kampania reklamowa sprawiła że kupiłeś/kupiłaś bilet do Teatru Wybrzeże?"
reklama przede wszystkim ma być skuteczna,
a czy się podoba lub intryguje... no cóż... z tego przychodu nie ma- 6 2
-
2015-10-21 11:32
bardzo fajna kampania - widoczna w całym Trójmieście (1)
- 32 8
-
2015-10-21 14:38
po co?
tylko po co?
- 5 4
-
2015-10-21 12:32
Kasia Dałek :*
- 24 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.