- 1 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (234 opinie)
- 2 Zaginione dzieła na wiadukcie i budynku (118 opinii)
- 3 Iwona, ofiara hejtu. O premierze T. Wybrzeże (19 opinii)
- 4 5 wystaw, na które warto wybrać się w maju (7 opinii)
- 5 Pogrzeby, które chcemy zapomnieć (108 opinii)
- 6 Tłum gości i kolejka po autografy (92 opinie)
Co reklamują znane osoby w Trójmieście?
Grzegorz Skawiński, Joanna Krupa i Katarzyna Figura. Co łączy te osoby, prócz popularności i działalności rozrywkowo-artystycznej? Wszystkie użyczyły swojego wizerunku w ramach kampanii reklamowej wybranych marek z Trójmiasta. Poniżej zestawienie znanych postaci z show-biznesu, które były lub nadal są twarzami lokalnych biznesów.
Taka relacja zazwyczaj ogranicza się do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej i imprezach promocyjnych oraz reklamowania wybranej firmy lub jej produktów w mediach, najczęściej społecznościowych. Bywa, że zleceniodawca użycza swój produkt, np. luksusowe auto, którym gwiazda w określonym, ustalonym w umowie przedziale czasowym porusza się po mieście i nie korzysta z innych konkurencyjnych samochodów.
Kto zatem zdecydował się na taką współpracę z trójmiejskimi markami?
Katarzyna Figura to znana z wielu polskich filmów oraz lokalnej sceny teatralnej aktorka. Od kiedy kilka lat temu przeniosła się z Warszawy nad morze, chętnie współpracuje z trójmiejskimi markami, najczęściej salonami urody oraz motoryzacyjnymi.
Promowała m.in. salon urody Studio Figura w Gdyni i hotel My Story w Sopocie. Była również ambasadorką projektu JaguArt, stworzonego we współpracy z British Automotive Gdańsk, a przedtem z marką samochodów Mini. Zaś w 2016 roku media rozpisywały się o jej gdyńskim apartamencie, będącym częścią inwestycji Baltiq Plaza.
Związany z Trójmiastem Nergal, czyli Adam Darski z zespołu Behemoth założył salon barberski Barberian we Wrzeszczu, którego stał się jednocześnie twarzą. Nie było to jedyne miejsce, pod którym "podpisywał" się artysta. Do niedawana swoim nazwiskiem promował również nieczynny już sopocki klub nocny - Libation.
Nergal otworzył Libację, swój klub w Sopocie
Nergal otwiera klub w Sopocie (2015 rok):
Grzegorz Skawiński, znany szerszej publiczności jako lider zespołu Kombii, również ma na swoim koncie promowanie lokalnego salonu motoryzacyjnego. Zamieszkujący na co dzień Trójmiasto muzyk był ambasadorem dwóch marek - Alfy Romeo i Jeepa, dla firmy Auto Plus.
Grzegorz Skawiński został ambasadorem salonu samochodowego
Również Mirosław Baka użyczył swojego wizerunku marce. Aktor znany m.in. z Teatru Wybrzeże w 2011 roku był ambasadorem Renault Zdunek. W ramach współpracy aktor otrzymał do jeżdżenia Renault Koleos.
Żeglarz Mateusz Kusznierewicz był do niedawna ogólnopolskim ambasadorem Range Rovera Velara, jednak od marca sportowiec został twarzą Porsche Centrum Sopot. Sportowiec w ramach współpracy jeździł Panamerą oraz Cayenne Coupe. Co ciekawe Mateusz Kusznierewicz jest obecnie twarzą inwestycji Sol Marina, czyli luksusowych apartamentów z prywatnymi miejscami do cumowania jachtów.
Nie tylko lokalni celebryci promowali trójmiejskie firmy. Znana z programu telewizyjnego "Top Model" Joanna Krupa, wspierała lokalny salon piękności Secret Avenue we Wrzeszczu. Jej twarz zdobiła szyld na budynku, w którym mieści się studio oraz zjawiła się na uroczystym otwarciu wyprawionym w położonej tuż obok restauracji Aioli.
Joanna Krupa gwiazdą otwarcia Secret Avenue w Gdańsku
Zaś w 2011 roku Krupa została akcjonariuszem i dyrektorem kreatywnym gdańskiego producenta bielizny, firmy Esotiq&Henderson. Ta marka zresztą nie tylko skorzystała ze wsparcia top-modelki, ale również znanej polskiej projektantki mody Evy Minge, powierzając jej opracowanie jednej ze swoich kolekcji.
Esotiq rozpoczął współpracę z Evą Minge
Słynny Nico Rosberg, czyli były kierowca F1, po zakończeniu kariery zaczął angażować się w rozwój nowych technologii i elektromobilność. Rajdowiec został więc twarzą ekologicznych jachtów z linii Sunreef Yachts Eco, produkowanych przez stocznię Sunreef Yachts z Gdańska. Z tej okazji odwiedził Trójmiasto we wrześniu tego roku (zobacz relację z wizyty).
Kolejną znaną postacią reklamującą salon urody została niedawno piosenkarka Paulla. Paulina Ignasiak, bo tak naprawdę nazywa się artystka, zachęcała do korzystania z zabiegów modelujących ciało metodą Icoone Laser w Diamond Clinic w Gdańsku.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (27)
-
2020-10-18 22:02
Jak na taka celebrytkę milionerkę i oh i ah krupa (1)
Reklamuje jakiś salon kosmetyczny?
Albo nie jest taka milionerka na jaka pozuje, albo salon zapłacił
Jej z milion USD - w co wątpię ... czyli ściema medialna a w realu - biorą co leci- 20 0
-
2020-10-18 23:35
Ale pięknie zadek swędzi. Tak patriotycznie, po polsku.
- 0 6
-
2020-10-18 20:45
Jeszcze Otylia i Citymotors...
Na ich fp na fb są posty jak przekazali jej 2 samochody
- 4 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.