Prawdziwy koncert aktorski, z chirurgiczną precyzją rozpętujące się sceniczne szaleństwo i prosta opowieść o tym do czego może prowadzić uzależnienie.
Ojciec rodziny, James Tyrone Sr., niegdyś słynny aktor, tkwi w sidłach traumy z dzieciństwa spędzonego w biedzie. Despotyczny i skąpy, tyranizuje domowników, tłumiąc w sobie żal i gorycz. Nie potrafi pogodzić się z niespełnionymi ambicjami i żyje złudzeniami dawnej świetności, ubarwiając sobie codzienność szklaneczką czegoś mocniejszego. Towarzyszy mu żona, Mary. Ta jednak wciąż nie otrząsnęła się po śmierci jednego z dzieci. Tragedia ta pchnęła ją w otchłań uzależnienia od morfiny, która pozwala jej uciec od rzeczywistości. Żyje w świecie fantazji i wspomnień. Stara się rozpalić domowe ognisko, które w oparach alkoholu bucha i trawi fundamenty ich małych światów. To nie jest przestrzeń, w której synowie mogli spędzić dobre dzieciństwo. James Jr. pogrąża się w cynizmie i alkoholizmie. W kieliszku topi ból, rozczarowania, poczucie bezsensu i braku swojego miejsca w świecie. Jego młodszy brat, Edmund alter ego samego autora walczy z wymagającą kosztownego leczenia gruźlicą. Wrażliwy i introwertyczny, obserwuje z boku rozpad rodziny i popada w coraz większą apatię.
Po ponad osiemdziesięciu latach od ukończenia przez ONeilla pierwszej wersji tekstu, nie traci on na aktualności.
W obliczu bezlitosnego losu rodzina Tyrone zostaje uwięziona w pułapce wzajemnych pretensji, oskarżeń i braku nadziei. Ukrywane prawdy wychodzą na jaw, a bohaterowie stają w obliczu bolesnych rozliczeń z przeszłością.
koncerty w Trójmieście
Po ponad osiemdziesięciu latach od ukończenia przez ONeilla pierwszej wersji tekstu, nie traci on na aktualności.
W obliczu bezlitosnego losu rodzina Tyrone zostaje uwięziona w pułapce wzajemnych pretensji, oskarżeń i braku nadziei. Ukrywane prawdy wychodzą na jaw, a bohaterowie stają w obliczu bolesnych rozliczeń z przeszłością.