W ciągu kilku tygodni globalny kryzys zdrowotny całkowicie zmienił rzeczywistość. Już teraz wiemy, że pandemia wyjątkowo mocno uderzyła w branżę mody i to na różnych poziomach. Czy te wyjątkowo trudne warunki mogą posłużyć za źródło doświadczenia w przyszłości? 4 listopada podczas spotkania online wraz z Moniką Kapłan spróbujemy odpowiedzieć na pytanie jak zaprojektować wyjście z kryzysu? Rozmowę poprowadzi Dorota Cząstka.
Podobne wydarzenia
niedziela - poniedziałek, godz. 14:00
niedziela, godz. godz., 12:00
Podczas spotkania będziemy kontynuować rozważania o tym czy pandemia stanowi początek nowego ładu na rynku mody oraz zapoczątkuje pozytywne zmiany w branży. Postaramy się podsumować dotychczasowe doświadczenia i prognozować scenariusze przyszłości. Nie jest to pierwszy poważny kryzys branży mody i na pewno nie ostatni. Historia pokazuje, że odpowiednio zarządzany może być szansą do rozwoju i zmiany na lepsze - dowiedz się jak go zaprojektować.
Rejestracja
Monika Kapłan - specjalistka marketingu mody, właścicielka marki jogowo-modowej This Is Commitment. Przez trzy lata pełniła funkcję Global Marketing Director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.
Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse.
Od tego roku pełni również funkcję doradczyni Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC i Gino Rossi.
Dorota Cząstka - ekonomistka z wykształcenia, na co dzień prezes studia kreatywnego HIDAY. Na swoim koncie ma kilkuletnią współpracę zarówno z największymi galeriami handlowymi, takimi jak Galeria Bałtycka, czy Galeria Kaskada, jak i mniejszymi markami, jak gdyńska marka torebek Mana Mana.
Organizatorka i pomysłodawczyni projektu Gdynia Kreatywna organizowanego wspólnie z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Projektu Moda, który tworzy wspólnie z PPNT Gdynia | Centrum Designu. Kocha zmiany i z odwagą patrzy w przyszłość, starając się codziennie, aby jej działalność stanowiła wartość dla społeczności.