- 1 Wręczono Pomorskie Nagrody Artystyczne (16 opinii)
- 2 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (68 opinii)
- 3 Pogadaj o książkach... przy piwie (57 opinii)
- 4 Spektakle z Trójmiasta w Teatrze Telewizji (10 opinii)
- 5 (Przed)wyborcza gorączka w Pipidówce (22 opinie)
- 6 Prawdziwy hit na scenie Teatru Muzycznego (10 opinii)
Artyści na plakatach. Akcja promocyjna Centrum Kultury w Gdyni
Spotkać je możemy na przystankach, w centrach handlowych lub na ulicy. W centrum Gdyni na przechodniów spogląda dziewięcioro postaci, które wraz z hasłem umieszczonym w dymku mogą (i mają) intrygować przechodniów. Ludzie widoczni na citylightach, plakatach lub w postaci kartonowych sylwetek naturalnych rozmiarów to artyści - bohaterowie kampanii promocyjnej Centrum Kultury w Gdyni.
Artystów współpracujących z Centrum Kultury w Gdyni poproszono o udział w nowej kampanii promocyjnej.
- Na pomysł, by skorzystać w kampanii z wizerunków współpracujących z nami artystów wpadł Piotr Sobierski. Zdecydowaliśmy się na reklamę ambientową po to, by sprawdzić, czy w przyszłości warto inwestować w taką formę promocji. Tym bardziej, że przygotowaliśmy program na cztery kolejne miesiące i zastanawialiśmy się jak wypromować nasze propozycje. Mamy już pierwsze sygnały zwrotne, że takie działania spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Chodziło nam także o to, by zachęcić gdynian do zaglądania na naszą stronę internetową, na której odnotowaliśmy dużo większy ruch niż wcześniej. Nie ukrywam, że przekłada się to także na sprzedaż biletów, co nas najbardziej cieszy - wyjaśnia Jarosław Wojciechowski, dyrektor Centrum Kultury w Gdyni.
Przygotowano dziewięć różnych projektów, umieszczonych na 30 citylightach umieszczonych m.in. we wiatach przystankowych, 500 plakatach znajdujących się w autobusach i trolejbusach ZKM oraz w formie kilkunastu kartonowych sylwetek, znajdujących się m.in. w CH Batory, Gdyńskim Centrum Filmowym czy InfoBoxie. Pod koniec października sylwetki bohaterów kampanii znajdą się również na 30 słupach miejskich.
Znajdziemy na nich aktorów Tomasza Sapryka, Magdalenę Smuk, Michała Malinowskiego, Michała Zacharka, Magdalenę Bochan-Jachimek, Małgorzatę Choroszewską i Krzysztofa Węgrzynowicza, reżysera Tomasza Podsiadłego oraz śpiewaczkę Karolinę Klawitter. Wszyscy związani są z produkcjami przygotowywanymi przez Centrum Kultury w Gdyni. Przy podobiźnie każdego z nich jest dymek z hasłem nawiązującym do spektaklu lub wydarzenia, w którym bohater kampanii bierze udział.
I tak Tomasz Sapryk trzyma w dłoni smycz, z hasłem "wyprowadzę ci psa", co jest nawiązaniem do spektaklu "Psiunio" w reż. Grzegorza Chrapkiewicza, w którym gra Sapryk. Z kolei Magdalena Smuk uśmiecha się zadziornie, a obok niej widnieje hasło "Nabazgrałam w Twojej windzie", co z kolei ma się kojarzyć z przedstawieniem "Napis", w którym Smuk gra jedną z ról.
- Nie chcieliśmy przesadzić z liczbą "twarzy" kampanii, choć i tak zdajemy sobie sprawę, że dziewięć wizerunków to sporo. Postanowiliśmy zaprezentować Centrum Kultury możliwie wszechstronnie. Reklamują nas więc znane twarze, jak Tomasz Sapryk, związani z nami od lat artyści, jak Tomasz Podsiadły czy Magdalena Bochan-Jachimek, po amatorów ze Sceny 138, grających u nas z powodzeniem swoje spektakle. Nie zapominamy też o innych naszych przedsięwzięciach - Karolina Klawitter prowadzi bardzo popularną Małą Gdyńską Filharmonię. Sądzę, że to nie jest nasze ostatnie słowo jeśli chodzi o tego typu promocję - dodaje Jarosław Wojciechowski.
W ramach akcji zostały wyprodukowane również zakładki i kalendarzyki ze wszystkimi postaciami. Poniżej wszyscy bohaterowie kampanii:
Miejsca
Opinie (24) 4 zablokowane
-
2016-10-19 15:13
Kultura ? (2)
Czemu nie?
takie czasy, że prawie każdy pragnie kultury, ale niema komu za nią płacić...- 5 2
-
2016-10-19 16:41
Czy ja wiem (1)
Teatr w Gdyni zawsze jest pełny, mimo niemałych cen. Więc chyba nie jest tak z nami źle.
- 7 1
-
2016-10-19 17:00
to prawda, chodze regularnie i z reguły jest pełna albo prawie pełna widownia
Nie wiem, jak oni to robią...
- 2 1
-
2016-10-19 15:43
Teatr Muzyczny jest, Teatr Miejski jest (3)
to po co jeszcze inne śmieszne centra w baraku czy teatry koło WC na dworcu. Ja rozumiem, że każdy artysta czy "artysta" chce zarabiać, tylko dlaczego z naszych pieniędzy
- 4 16
-
2016-10-19 16:59
teatr alternatywny, taki jak na dworcu, też jest potrzebny (2)
- 8 1
-
2016-10-19 17:09
Alternatywny? (1)
To nie jest teatr alternatywny, w żadnej formie. Jest finansowany z Twojej kieszeni, z mojej, wszystko jest akuratne. To teatr, jak teatr z CK, chcący aspirować do profesjonalnej sceny. Ani profesjonalny, ani bezczelny, odważny alternatywnie.
- 4 2
-
2016-10-19 20:30
Skoro graja i rezyseruja tam profesjonalisci to jest to teatr profesjonalny - bez wzgledu na sposob finansowania.
- 2 2
-
2016-10-19 15:48
Myślałam, że to reklamy telefoni komórkowej.
- 11 1
-
2016-10-19 15:49
Piękna akcja... Piękna.
- 5 5
-
2016-10-19 16:23
A kobiety na traktorach
- 2 1
-
2016-10-19 16:57
Bardzo fajny pomysł (1)
Znam kilku gdyńskich aktorów i to super fajni ludzie, mocno oddani swojej pracy.
- 7 6
-
2016-10-20 02:04
Ty żebyś miał gdzie mieszkać
- 0 1
-
2016-10-19 17:27
tyle razy zastanawiałam się o co chodzi w tej reklamie
i pewnie bym się nie dowiedziała, gdyby nie trójmiasto.
reklama bez konkretnego przesyłu...- 7 1
-
2016-10-19 17:48
Wow! (1)
Niesamowita akcja promocyjna! Bardzo nowatorska, jeszcze zakładki! Szacun! I zrobiona także po to, by sprawdzić, czy w przyszłości warto takie robić. Warto! Przecież to nic nie kosztuje! Gratuluję pomysłu! /Z początkowych zajęć z podstaw przekazu graficznego ;) Tylko proszę z prywatnych pieniędzy, nie moich.
- 8 4
-
2016-10-20 02:06
Tam jest mniej bursztynu
- 1 0
-
2016-10-19 18:23
EEE... (1)
A co w tym dziwnego (nietypowego)??
- 2 1
-
2016-10-21 06:13
Twoja facjata
- 0 0
-
2016-10-19 18:23
Michał na pierwszym zdjęciu jest bardzo przystojny :3
Chociaż drugi Michał też niczego sobie. Obydwaj mi się bardzo podobają. ^^
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.