• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Artyści na plakatach. Akcja promocyjna Centrum Kultury w Gdyni

Łukasz Rudziński
19 października 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Sylwetkę Michała Malinowskiego (grającego Stanisława Ogrodnika, przyjaciela taksówkarza-bigamisty Jana Kowalskiego w farsie "Mayday. Run For Your Wife") znajdziemy m.in. w CH Batory. Sylwetkę Michała Malinowskiego (grającego Stanisława Ogrodnika, przyjaciela taksówkarza-bigamisty Jana Kowalskiego w farsie "Mayday. Run For Your Wife") znajdziemy m.in. w CH Batory.

Spotkać je możemy na przystankach, w centrach handlowych lub na ulicy. W centrum Gdyni na przechodniów spogląda dziewięcioro postaci, które wraz z hasłem umieszczonym w dymku mogą (i mają) intrygować przechodniów. Ludzie widoczni na citylightach, plakatach lub w postaci kartonowych sylwetek naturalnych rozmiarów to artyści - bohaterowie kampanii promocyjnej Centrum Kultury w Gdyni.



Artystów współpracujących z Centrum Kultury w Gdyni poproszono o udział w nowej kampanii promocyjnej.

Zobacz, co się odbędzie w Centrum Kultury w Gdyni w najbliższym czasie.

- Na pomysł, by skorzystać w kampanii z wizerunków współpracujących z nami artystów wpadł Piotr Sobierski. Zdecydowaliśmy się na reklamę ambientową po to, by sprawdzić, czy w przyszłości warto inwestować w taką formę promocji. Tym bardziej, że przygotowaliśmy program na cztery kolejne miesiące i zastanawialiśmy się jak wypromować nasze propozycje. Mamy już pierwsze sygnały zwrotne, że takie działania spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Chodziło nam także o to, by zachęcić gdynian do zaglądania na naszą stronę internetową, na której odnotowaliśmy dużo większy ruch niż wcześniej. Nie ukrywam, że przekłada się to także na sprzedaż biletów, co nas najbardziej cieszy - wyjaśnia Jarosław Wojciechowski, dyrektor Centrum Kultury w Gdyni.
Z kolei Tomasza Sapryka (aktora "Pisiunia" CK Gdynia) "spotkamy" na przykład przez Infoboxem. Z kolei Tomasza Sapryka (aktora "Pisiunia" CK Gdynia) "spotkamy" na przykład przez Infoboxem.
Przygotowano dziewięć różnych projektów, umieszczonych na 30 citylightach umieszczonych m.in. we wiatach przystankowych, 500 plakatach znajdujących się w autobusach i trolejbusach ZKM oraz w formie kilkunastu kartonowych sylwetek, znajdujących się m.in. w CH Batory, Gdyńskim Centrum Filmowym czy InfoBoxie. Pod koniec października sylwetki bohaterów kampanii znajdą się również na 30 słupach miejskich.

Znajdziemy na nich aktorów Tomasza Sapryka, Magdalenę Smuk, Michała Malinowskiego, Michała Zacharka, Magdalenę Bochan-Jachimek, Małgorzatę ChoroszewskąKrzysztofa Węgrzynowicza, reżysera Tomasza Podsiadłego oraz śpiewaczkę Karolinę Klawitter. Wszyscy związani są z produkcjami przygotowywanymi przez Centrum Kultury w Gdyni. Przy podobiźnie każdego z nich jest dymek z hasłem nawiązującym do spektaklu lub wydarzenia, w którym bohater kampanii bierze udział.

I tak Tomasz Sapryk trzyma w dłoni smycz, z hasłem "wyprowadzę ci psa", co jest nawiązaniem do spektaklu "Psiunio" w reż. Grzegorza Chrapkiewicza, w którym gra Sapryk. Z kolei Magdalena Smuk uśmiecha się zadziornie, a obok niej widnieje hasło "Nabazgrałam w Twojej windzie", co z kolei ma się kojarzyć z przedstawieniem "Napis", w którym Smuk gra jedną z ról.

Duże zaciekawienie budzi wizerunek Michała Zacharka w koloratce - to kadr ze spektaklu "O co biega?". Duże zaciekawienie budzi wizerunek Michała Zacharka w koloratce - to kadr ze spektaklu "O co biega?".
- Nie chcieliśmy przesadzić z liczbą "twarzy" kampanii, choć i tak zdajemy sobie sprawę, że dziewięć wizerunków to sporo. Postanowiliśmy zaprezentować Centrum Kultury możliwie wszechstronnie. Reklamują nas więc znane twarze, jak Tomasz Sapryk, związani z nami od lat artyści, jak Tomasz Podsiadły czy Magdalena Bochan-Jachimek, po amatorów ze Sceny 138, grających u nas z powodzeniem swoje spektakle. Nie zapominamy też o innych naszych przedsięwzięciach - Karolina Klawitter prowadzi bardzo popularną Małą Gdyńską Filharmonię. Sądzę, że to nie jest nasze ostatnie słowo jeśli chodzi o tego typu promocję - dodaje Jarosław Wojciechowski.
W ramach akcji zostały wyprodukowane również zakładki i kalendarzyki ze wszystkimi postaciami. Poniżej wszyscy bohaterowie kampanii:

  • Magdalena Smuk
  • Tomasz Podsiadły
  • Tomasz Sapryk
  • Michał Zacharek
  • Magdalena Bochan-Jachimek
  • Michał Malinowski
  • Karolina Klawitter
  • Krzysztof Węgrzynowicz
  • Małgorzata Choroszewska

Miejsca

Opinie (24) 4 zablokowane

  • proponuje przeniesc sie do centrum miasta

    I tyle.

    • 2 1

  • Jakie to szczęście, że nie chodzę po centrach handlowych.

    • 0 1

  • Kryska Janda wystawila sie w Rossmanie ze swoimi kosmetykami :)

    • 3 0

  • Ale kretynizm!!!

    • 5 0

  • Jaki dyrektor, taka promocja.

    Pomysł wtórny do granic możliwości. Wykonanie fatalne. Jak pan dyrektor wyobraża sobie większą ilość odwiedzin na stronie, skoro nigdzie nie widać jej adresu? Gdzie jest logo instytucji promującej się i finansującej to przedsięwzięcie? Na ulotkach? No to faktycznie, reklama ambientowa pełną parą :) Ale zlecenie trafiło, gdzie trafić miało, a płacimy jak zwykle wszyscy. Ciekawe, czy pan dyrektor z taką chęcią będzie informował na temat efektów tej kampanii? Choć samo założenie, że będą one jakkolwiek badane to chyba niepoprawny optymizm :)

    • 5 0

  • ciekawe kto i ile zarobił na tych durnych plakatach

    Kochani..są firmy wymyślające , drukujące i odpowiedzialne za dystrybucję tych NIKOMU nie potrzebnych reklam :)
    Czyli znów kasa publiczna na cele nie potrzebne publicznie ? hmm ?

    • 4 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pobożni i cnotliwi. Dawni gdańszczanie w zwierciadle sztuki (1 opinia)

(1 opinia)
20 zł
spotkanie, wystawa, warsztaty

Kultura ludowa Pomorza Gdańskiego

wystawa

Wystawa "Kajko, Kokosz i inni"

wystawa

Sprawdź się

Sprawdź się

Jedynym trójmiejskim artystą, który pracę zawodową w teatrze łączy z karierą poety i frontmana trójmiejskiego zespołu rockowego jest...?

 

Najczęściej czytane