Podobne wydarzenia
17 kwietnia - 8 maja 2024, godz. 18:00
Sopot,
Goyki 3 Art Inkubator
Wstęp wolny
17 grudnia 2022 - 31 sierpnia 2024
Gdańsk,
Galeria Metropolia
bilety 33 - 35 zł
Wydarzenie zacznie się o 19:05 przed głównym wejściem na Halę Targową w Gdyni (od strony Wójta Radtkego). Będziemy na Was czekać podając gorące napoje z drewnianego stoiska.
Zapraszamy w podróż po ciemnych zaułkach hali targowej po godzinach.
On Beauty and Deconstruction to wystawa grupowa na terenie Miejskiej Hali Targowej w Gdyni, zbudowanej w latach 30, służącej jako miejsce handlu po dzień dzisiejszy, zachowując wernakularną estetykę i funkcję.
Dwóch polskich i dwóch holenderskich artystów bada makro i mikronarracje w budynku, angażując się w krytyczny dialog na temat etapów gentryfikacji w ich krajach oraz wykorzystania pracownika kultury jako czynnika gentryfikacyjnego.
Poprzez zabawę formą i formalizmem opowiadają o polityce piękna i historii własności czego efektem jest stale rekonstruowany wykład, wideo wykorzystujące technikę hipnozy, wzory bluzek i partycypacyjny płot wykonany wspólnie z lokalnymi rzemieślnikami.
Alicja Nowicz (PL) inscenizuje sytuacje i wciela się w postacie, aby lepiej zrozumieć wartość sztuki i tożsamości wschodnioeuropejskiej. Praca Kitty Marii (NL) jest ciągłym badaniem zautomatyzowanego zakładu produkcyjnego i współczesnego robotnika. Alban Karsten (NL) bada historię płotów, skoków konnych i zapobiegania katastrofom poprzez obiekty i performance. Aleksandra Majzel (PL) zajmuje się grafiką, projektowaniem graficznym i performance, a inspirację dla swoich tkanin czerpie z niesławnych kolorów gdyńskich fasad.
Zapraszamy w podróż po ciemnych zaułkach hali targowej po godzinach.
On Beauty and Deconstruction to wystawa grupowa na terenie Miejskiej Hali Targowej w Gdyni, zbudowanej w latach 30, służącej jako miejsce handlu po dzień dzisiejszy, zachowując wernakularną estetykę i funkcję.
Dwóch polskich i dwóch holenderskich artystów bada makro i mikronarracje w budynku, angażując się w krytyczny dialog na temat etapów gentryfikacji w ich krajach oraz wykorzystania pracownika kultury jako czynnika gentryfikacyjnego.
Poprzez zabawę formą i formalizmem opowiadają o polityce piękna i historii własności czego efektem jest stale rekonstruowany wykład, wideo wykorzystujące technikę hipnozy, wzory bluzek i partycypacyjny płot wykonany wspólnie z lokalnymi rzemieślnikami.
Alicja Nowicz (PL) inscenizuje sytuacje i wciela się w postacie, aby lepiej zrozumieć wartość sztuki i tożsamości wschodnioeuropejskiej. Praca Kitty Marii (NL) jest ciągłym badaniem zautomatyzowanego zakładu produkcyjnego i współczesnego robotnika. Alban Karsten (NL) bada historię płotów, skoków konnych i zapobiegania katastrofom poprzez obiekty i performance. Aleksandra Majzel (PL) zajmuje się grafiką, projektowaniem graficznym i performance, a inspirację dla swoich tkanin czerpie z niesławnych kolorów gdyńskich fasad.