• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Kids Of Cherno

Zapraszamy na koncert promujący płytę duetu Kids Of Cherno "No Mercy No Pharmacy" (Katarzyna Borek & Paweł Osicki). Koncertowi będzie towarzyszyć instalacja zaprojektowana przez "DWU" (Dominika Krajewska & Bartosz Kisiel).

kwi 27

sobota, godz. 16:00

Gdynia,
Wstęp wolny
maj 16

czwartek, godz. 20:00

Gdańsk,
bilety 50 zł
przedsprzedaż 40 zł
Kup bilet
"No Mercy No Pharmacy" to zaskakujące skojarzenia, i niespodziewane odkrycia w wykonaniu dwojga świadomych artystów z uczuciem i respektem, ale bez lęku zabierających słuchacza w karkołomną podróż przez skrzący się neonowymi światłami, podwodno-kosmiczny świat dźwięków wszystkich znanych i nieznanych światów. Płyta, na której elektryczne pianino Fender Rhodes, syntezatory czy perkusjonalia stanowią jedynie punkt wyjścia do kolejnych dźwiękowych planów, sampli, zaskakujących kombinacji. To w równych proporcjach gęsta i erudycyjna muzyka z pogranicza post-klubowej elektroniki, muzyki improwizowanej, jazzu czy trip-hopu: https://www.youtube.com/watch?v=RSUL21X1Q3w

muzyka alternatywna - koncerty w Trójmieście


Koncert odbędzie się w ogrodzie pięknej, przedwojennej willi w Gdyni na Kamiennej Górze przy ul. Korzeniowskiego 25a.

Katarzyna Borek - jedna z czołowych polskich pianistek, która oprócz wieloletniego koncertowania z repertuarem klasycznym tworzy nowatorską muzykę eksperymentalną łączącą brzmienia fortepianu/instrumentów klawiszowych i elektroniki. W tej estetyce utrzymane są albumy "Tempus Fantasy" (Warner Classics 2014) i cieszący się dużą popularnością "Space In Between" (BITTT Records 2016, solo). Laureatka wielu międzynarodowych konkursów pianistycznych oraz kompozytorka muzyki teatralnej i filmowej. Więcej info: www.katarzynaborek.eu

Paweł Osicki, nagrywający także jako PUSZ to wszechstronny muzyk, wokalista, kompozytor, producent muzyczny. Uważany za jednego z najciekawszych i najkreatywniejszych perkusistów w kraju. Aktywny twórca muzyki do filmów, teatru, muzyk sesyjny, związany z wieloma wybitnymi twórcami polskiej sceny jazzowej, awangardowej czy alternatywnej (Pogodno, YeShe, Kev Fox, Mazzoll, Stanisław Soyka, Skubas, Andrzej Przybielski, Joanna Duda. Więcej info: https://puszmusic.com/


Są takie miejsca, które wyzwalają fantazję. Są takie brzmienia, które poruszają struny wyobrazni. Instalacja przestrzenna jest swobodną interpretacją zagadnienia Ogrodu Zimowego która ma stać się uzupełnieniem muzyki nie dającej się łatwo klasyfikować. Powstała przy okazji jednego z towarzyskich salt wykonywanych regularnie przez autorów tworzących DWU - duet wielokrotnego użytku.

Forma niefiguratywna, nie podlegająca logice kształtu żyje własnym życiem. Jako twór niezależny w generowanym nienachalnym szumie emanuje ulotnym urokiem myśli niepowtarzalnych, jednorodnie wypełniając przestrzeń ruchomymi molekułami. W swojej estetycznej oszczędności Ogród Zimowy do niczego nie próbuje przekonywać, zachęca do szerokich ram interpretacyjnych. Równie pięknie brzmi w ciszy.

Dominika Krajewska - autorka instalacji i projektów multimedialnych, tancerka, aktorka teatrów alternatywnych i eksperymentalnych w Polsce i za granicą, projektantka i stylistka kostiumów, współpracuje z filmem, instytucjami kultury. Jej autorskie realizacje łączą ze sobą różne formy sztuki z fascynacją nowymi technologiami. Nie ma jej na Facebooku jest więc prawdopodobieństwo że nie istnieje. Doświadczona w teleportacji pozostawia jednak ślady. Jeden z ostatnich: www.mmprojekt.info

Bartosz Kisiel w kręgu zainteresowań ma instalacje przestrzenne i urządzenia latające. Na polu kultury działa punktowo i nieregularnie. Aktor, członek automuzykoterapeutycznego trio Desperal. Imponuje mu postać Gottfrieda Wilhelma Leibniza. Zawodowo zajmuje się architekturą.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    20 zł
Rezerwacja jest obowiązkowa ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Prosimy o maila z imieniem i nazwiskiem na adres: kidsofcherno@gmail.com (w tytule: "rezerwacja")

Opinie

Sprawdź się

W którym roku ukończono budowę gmachu Opery Bałtyckiej?