• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Bruk Festival 2007 (10 opinii)

cze 5-8

środa - sobota, godz. 15:00

bilety 699 - 1299 zł
Kup bilet

20 - 25 lipca 2024

Gdańsk Sopot, Opera Bałtycka, Opera Leśna
bilety 33 - 280 zł
Piątek, 15.06.2007, godz. 19.00.
L.U.C HAELUCENOGENOKLEKTYZM przypowieść o zagubieniu w czasoprzestrzeni L.U.C

Scenariusz, reżyseria, liryka, rymy - l.u.c,
Muzyka - l.u.c, Andrzej Smolik, Ńemy, Magiera, Kejb, Leszek Możdżer, Keyg, Igor Pudło, Pumex, Natalia Grosiak, Spaso, Dawid Szczęsny, Zgas, Bobek, realizacja dźwięku - Jacek Dojwa,
Wirtuzualizacje i klipy - l.u.c, Kris, trąbka, flet, przeszkadzajki - Adam Lepka, Skrzypce - Olga Kwiatek, światła - Mniamos scenografia - l.u.c, Jacek Stachowiak, fotosy - Tomek Chołuj, Michał Zieliński.

To osadzona na eklektycznych brzmieniach i stylach muzycznych przypowieść spleciona kompletnie poplątaną plamą fabularną opartą na powyginanych haelucenogennie rymach, metaforach i wątkach. Liryka kreuje tu wyobrażenia i abstrakcyjne skojarzenia, jednocześnie dotykając niektórych tajnych i metafizycznych elementów naszego umysłu i bytu. Muzyka zaś jest nie tylko tłem tych pejzaży ale kolejną opowieścią. Mamy tutaj do czynienia z prawdziwym rarytasem. L.U.C'owi udało się namówić do współpracy czołówkę rodzimej, nowo brzmieniowej sceny: Igora Pudło ze Skalpela, Rahim'a, Smolika, Natalię Grosiak, czy Leszka Możdżera. Efekt jest piorunujący. Hip-hop co rusz miesza się z jazzem, jazz z szybkim 2stepem, a 2step momentalnie przechodzi w ostre uderzenie niemal z pogranicza rocka, by za chwilę zamknąć dany utwór kojącym dźwiękiem trąbki.


Sobota, 16.06.2007, godz. 19.oo
WIECZNA WIOSNA OLD SCHOOL'OWCA CZYLI PO-LOCK-OWAĆ

Reżyseria i choreografia - Piotr Bańkowski BANIAK ,
Współpraca choreograficzna: Kat, Biały
Reanimacja muzyczna: d.j. NPoT
Historia o tym jak bawiła się młodzież na przestrzeni 40 lat. Gorące noce ulicznych tancerzy lat 70 i 80 , b-boying, czyli break dance ,hip-hop'u. czy kolorowe eksperymenty naszych czasów, to tylko niektóre propozycje tego zakręconego widowiska. Wyodrębnienie tak różnej muzyki i tańca pozwala na wzajemne przenikanie się form tworząc niezwykłe show.

Sobota, 16.06.2007, godz. 20.oo
FREESTYLE PHANATIX - Busta Break

Bust Da Breakz to ekwilibrystyka w swojej najczystszej formie. Marka Freestyle Phanatix to wysoki poziom techniczny, prezentowany z humorem i w niezwykłym kontakcie z publicznością. Podczas tego show publiczność odbywa podróż od poetyckich chwil pantomimy w zwolnionym tempie do karkołomnych akrobatycznych układów na najwyższych obrotach. Oryginalne choreografie są wymieszane z trudnymi, improwizowanymi układami. Siedmiu profesjonalnych tancerzy przedstawia ładunek energii breakdance ...
Reżyseria: Kim Boytler Choreografia: Elena Franzn, Karsten Mathiesen & Kim Boytler Muzyka: Karsten Mathiesen.


Niedziela, 17.06.2007, godz. 19.00.
Rosa Mei Droomspel R.E.M.

Wystąpią: Cie 13 w składzie: Champion Bakomba, Izumi Fujii, Patrick "Liquidz" Martin, oraz polscy tancerze: Arkadiusz Franczak, Radosław Peciak (Tao), Angela Łaboszczak i wokalista Oskar Mienandi
Droomspel R.E.M."We śnie wszystko może się zdarzyć, wszystko jest możliwe
i prawdopodobne. Czas i przestrzeń nie istnieją... wyobraźnia wiruje i wyplata nowe wzory; mieszanka wspomnień, doświadczeń, czystych wynalazków, absurdów i improwizacji." - August Strindberg
Wyobraź sobie krainę nieustannej, błogiej, torturującej wyobraźni. Najnowsza kreacja taneczna Rosy Mei, analityczne studium ruchu oparte na twórczości Strindberga, jest grą w sen w 88 sekcjach. W tym dziwacznym świecie paradoksalnego snu, tancerze poruszają się jak postaci w sekwencjach animacji poklatkowych. Światła migoczą w przypadkowych przestrzeniach aby odkryć nowe skupisko obrazów - mistrz kwarantanny, Brzydka Edyta, balerina, niewidomy poeta, mini bajki - podczas gdy sonaty duchów, toccaty Bacha, zaplątane fugi pobrzmiewają jak echo w tle nowojorskiego artysty Jacoba Robinette.


Bilety w cenie:
karnet festiwalowy - 30 zł.(obejmuje 3 dni festiwalu, łącznie 4 spektakle)
bilet jednorazowy - 12 zł (obejmuje jeden spektakl)


Opinie (10)

  • Festival

    Bardzo ciekawy pomysł. Postaram się być na wszystkich spektaklach :)

    • 0 0

  • coś więcej niż kocert?

    haelucenogenoklektyzm: muzycznie bardzo dobrze, choć cały "spektakl" lepiej wypadłby np. w Uchu, gdzie publiczność mogłaby poczuć się jak na koncercie, a nie średniej jakości przedstawieniu. aktorskie wyczyny pozstawiłabym zawodowcom, a fabułę dopracowała.. jednak od strony brzmieniowej było badzo interesujaco:)...

    • 0 0

  • raczej nic więcej

    w zupelnosci zgadzam sie z Yzą.Markizą
    muzyka piekna, przez pierwszy kwadrans nieustatnie po moim ciale przechodizly dreszcze, co do fabuly, byla niewyrazna, i delikatnie mówiąc nudna. glowny wykonawca sprawial wrazenie conajmniej w sobie zakochanego czym latwo do siebie zinechecal.
    piekna gra zywych instrumentow i kompozycje muzyczne.

    • 0 0

  • lyypaa...

    HAELUCENOGENOKLEKTYZM...co to miało być?:) bo ja widziałem tam tylko kolesia ktory biegał po scenie z mikrofonem wykrzykując do beznadziejnej muzy jakieś bełkoty nie mające sensu

    • 0 0

  • O boze ale to byl syf

    co za gowno

    • 0 0

  • za to drugi dzien REWELACJA

    j/w

    • 0 0

  • zaje.biste

    Uważam że oby dwa spektakle z soboty były super najbardziej podobał mi się motyw Grease i beatbox

    Krejzole górą :P:D:D

    • 0 0

  • dawka smiechu i dobrej muzyki

    odlotowy spektakl... muzyka, swiatla nadawaly klimat stojacy z czadownym kontrascie z tym co dzialo sie na scenie. moje gratulacje!!!

    • 0 0

  • bruk festiwal górą

    genialne przedstawienia fantastyczni tancerze naprawdę wato to zobaczyć:)

    • 0 0

  • hael gora

    haelucenogenoklektyzm to mistrzowskie zjawisko jego niedoskonalosc jest raczej zamierzona - jest tam kupe spontanicznych nieogarnietych akcji i ciagle szycie na zywo tak jak bylo w kanale - dla mnie rewolucyjna forma i pelen wypas..

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Sprawdź się

Która spośród oper, prezentowanych w ostatnich latach w Gdańsku, pokazana została premierowo w 1950 roku i jest uważana za początek działalności Opery Bałtyckiej?