- 1 Sztuczna inteligencja w sztuce - tak czy nie? (50 opinii)
- 2 Co robić w długi weekend w mieście? (40 opinii)
- 3 Tysiące osób odwiedziło Twierdzę Wisłoujście (70 opinii)
- 4 Pogadaj o książkach... przy piwie (57 opinii)
- 5 Maj miesiącem festiwali (7 opinii)
- 6 Komiksy, polityka i SF. Lektury na wiosnę (20 opinii)
Wybrzeże gotowe na wszystko - nietypowa kampania Teatru Wybrzeże
"Kto się boi teatru?", "do Teatru Wybrzeże marsz!", "Biegiem do Teatru Wybrzeże", "Teatr Wybrzeże rozpala", "Nowy sezon w Teatrze Wybrzeże - nie przegap" czy "Widzimy się w Teatrze Wybrzeże" - takie hasła od pewnego czasu odnaleźć można w różnych punktach Trójmiasta i w Internecie, także na portalu Trojmiasto.pl. O co chodzi?
Hasła prezentowane są wraz z portretami aktorów Teatru Wybrzeże. W ten sposób reklamuje się główna trójmiejska scena dramatyczna.
W kampanii wykorzystano 18 wizerunków aktorów Wybrzeża i niewiele mniej haseł - wśród "twarzy" Wybrzeża nie zabrakło najbardziej rozpoznawalnych aktorów teatru, jak Dorota Kolak, Katarzyna Figura czy Mirosław Baka. Jednak znajdują się na nich aktorzy różnych pokoleń i z różnym dorobkiem artystycznym. Autorem haseł są pracownicy działu marketingu i promocji teatru. Wszystkie wykorzystane do kampanii zdjęcia wykonał Michał Szlaga.
Miejsca
Opinie (30) 2 zablokowane
-
2015-10-22 11:36
Oddajcie Fredrę!!!
- 0 0
-
2015-10-22 15:57
Podoba mi się
Świetna kampania, widoczna w mieście.
- 2 2
-
2015-10-22 19:09
Brak biletów!!
Niestety, bezcelowe wydaje mi się wydawanie ogromnych pieniędzy na kampanię reklamową, jeśli na spektakle nie ma szans się dostać. Skoro jest pełna sala, może warto podnieść pensje personelowi, aktorom, czy przeznaczyć te pieniądze na remonty? Inna sprawa, że bilety są masowo wykupywane przez duże firmy, a pracownikom nie chce się korzystać z takiego "docenienia" przez szefa i wówczas można zająć wolne miejsce kupując bilet przed spektaklem. Zniechęca mnie jednak, kiedy chcę iść do teatru w weekend, a biletu kupić nie mogę.
- 4 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.