• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wybrzeże gotowe na wszystko - nietypowa kampania Teatru Wybrzeże

Łukasz Rudziński
21 października 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 

"Kto się boi teatru?", "do Teatru Wybrzeże marsz!", "Biegiem do Teatru Wybrzeże", "Teatr Wybrzeże rozpala", "Nowy sezon w Teatrze Wybrzeże - nie przegap" czy "Widzimy się w Teatrze Wybrzeże" - takie hasła od pewnego czasu odnaleźć można w różnych punktach Trójmiasta i w Internecie, także na portalu Trojmiasto.pl. O co chodzi?



  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Maciej Szemiel.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Katarzyna Figura.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Piotr Łukawski.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Magdalena Boć.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Anna Kaszuba.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Michał Jaros.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Michał Kowalski.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Katarzyna Dałek.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Dorota Androsz.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Sylwia Góra-Weber.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Piotr Witkowski.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Katarzyna Z. Michalska.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Jakub Mróz.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Robert Ninkiewicz.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Justyna Bartoszewicz.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Dorota Kolak.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Mirosław Baka.
  • Zobacz wszystkie plakaty kampanii Teatru Wybrzeże - Grzegorz Gzyl.


Hasła prezentowane są wraz z portretami aktorów Teatru Wybrzeże. W ten sposób reklamuje się główna trójmiejska scena dramatyczna.

Co myślisz o kampanii reklamowej Teatru Wybrzeże?

- Kampania reklamowa nowego sezonu teatralnego jest widoczna w Internecie oraz na ulicach Trójmiasta od połowy września do końca października. Do kampanii wykorzystaliśmy portrety naszych aktorów autorstwa Michała Szlagi. Przy każdym zdjęciu aktora widnieje hasło zachęcające do odwiedzenia naszego teatru. I zdjęcia, i hasła mają często charakter żartobliwy i niekonwencjonalny. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem mieszkańców Trójmiasta i nie tylko - mówi Grzegorz Kwiatkowski z Teatru Wybrzeże.
W kampanii wykorzystano 18 wizerunków aktorów Wybrzeża i niewiele mniej haseł - wśród "twarzy" Wybrzeża nie zabrakło najbardziej rozpoznawalnych aktorów teatru, jak Dorota Kolak, Katarzyna Figura czy Mirosław Baka. Jednak znajdują się na nich aktorzy różnych pokoleń i z różnym dorobkiem artystycznym. Autorem haseł są pracownicy działu marketingu i promocji teatru. Wszystkie wykorzystane do kampanii zdjęcia wykonał Michał Szlaga.

Miejsca

Opinie (30) 2 zablokowane

  • Oddajcie Fredrę!!!

    • 0 0

  • Podoba mi się

    Świetna kampania, widoczna w mieście.

    • 2 2

  • Brak biletów!!

    Niestety, bezcelowe wydaje mi się wydawanie ogromnych pieniędzy na kampanię reklamową, jeśli na spektakle nie ma szans się dostać. Skoro jest pełna sala, może warto podnieść pensje personelowi, aktorom, czy przeznaczyć te pieniądze na remonty? Inna sprawa, że bilety są masowo wykupywane przez duże firmy, a pracownikom nie chce się korzystać z takiego "docenienia" przez szefa i wówczas można zająć wolne miejsce kupując bilet przed spektaklem. Zniechęca mnie jednak, kiedy chcę iść do teatru w weekend, a biletu kupić nie mogę.

    • 4 4

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pobożni i cnotliwi. Dawni gdańszczanie w zwierciadle sztuki (1 opinia)

(1 opinia)
20 zł
spotkanie, wystawa, warsztaty

Kultura ludowa Pomorza Gdańskiego

wystawa

Wystawa "Kajko, Kokosz i inni"

wystawa

Sprawdź się

Sprawdź się

Kto jest dyrektorem Teatru Wybrzeże?

 

Najczęściej czytane