• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Koncert Jozefa van Wissema (5 opinii)

Na Scenie Nowa Synagoga będziemy mieli przyjemność gościć wirtuoza lutni - Jozefa van Wissema. Jego muzyka, hipnotyzująca, czysta, minimalistyczna, intensywnie działa na emocje słuchaczy i tworzy niezwykłą, transcendentną atmosferę. Jego genialne minimalistyczne kompozycje składają się prawie w całości z delikatnego i ukradkiem skubania wspomnianego instrumentu, rozbrzmiewające z gracją w melodycznych, harmonijnych ruchach. Jozef komponuje muzykę klasyczną na lutnię, która brzmi tak, jakby on wraz z instrumentem zawsze istniał, jak gdyby studiował i praktykował przez wieki.

maj 9

czwartek, godz. 20:00

Gdańsk,
bilety 40 zł
przedsprzedaż 30 zł
maj 26

niedziela, godz. 16:00, 19:00

bilety 99 - 160 zł
Kup bilet
Van Wissem nieustannie koncertuje, grywając na dużych festiwalach (m.in. Primavera Sound, All Tomorrow's Parties) po małe, kameralne koncerty w klubach muzycznych całego świata. Od kilku lat Holender współpracuje z Jimem Jarmuschem, z którym do tej pory nagrał wspólnie dwie płyty. Na krążku The Mystery of Heaven z 2012 r. pojawiła się gościnnie Tilda Swinton, odtwórczyni głównej roli w "Tylko kochankowie przeżyją". Van Wissem wykłada również na Harvardzie, Wesleyan University i Mills College, gdzie prowadzi przedmiot o nazwie "wyzwolenie lutni". National Gallery w Londynie zleciła muzykowi skomponowanie "ścieżki dźwiękowej" do obrazu Ambasadorowie Hansa Holbeina, jest on również odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową do gry komputerowej Sims Medieval, a ostatnio coraz częściej zajmuje się komponowaniem muzyki filmowej. Wydał 12 solowych albumów, w tym najnowszy Nihil Obstat w 2013, na potrzeby którego na specjalne zamówienie artysty stworzono rodzaj "czarnej lutni" o wyjątkowo mrocznym brzmieniu.

koncerty w Trójmieście


Podczas koncertu artysta wykona utwory zarówno ze swojej ostatniej płyty "Nihil obstat", jak również fragmenty do ostatniego filmu Jima Jarmuscha "Tylko kochankowie przeżyją" z Tildą Swinton.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    30 - 40 zł
Bilety: 40 zł - ilość ograniczona

Informujemy, że istnieje możliwość rezerwacji biletu drogą mailową, prosimy wysyłać zgłoszenia z imieniem nazwiskiem oraz ilością biletów na adres: zblizeniadsa@gmail.com. W mailu zwrotnym otrzymają Państwo informację o numerze konta, na jakie należy przelać należność za bilet.

Przedpłaty za zarezerwowany bilet należy dokonać na konto bankowe Fundacji Kultury Zbliżenia, najpóźniej do 10 maja 2015 roku lub do wyczerpania biletów.
- Tylko opłacony bilet gwarantuje potwierdzenie
- W chwili zaksięgowania płatności, Państwa rezerwacja zmieni statut na potwierdzony, o czym poinformujemy mailem.
- Niewykupione rezerwacje przepadają.
- Zakupione bilety nie podlegają zwrotom.
- Na koncercie Jozefa van Wissema miejsca nie są numerowane, liczba miejsc siedzących jest ograniczona, w przypadku dużego zainteresowania koncertem będą dodatkowe miejsca stojące.
- Podczas koncertu obowiązuje zakaz fotografowania i rejestrowania wideo.

Szczegóły:
www.zblizeniafestiwal.org; fb: Fundacja Kultury Zbliżenia

Opinie (5) 2 zablokowane

  • Koniec pierwszej puli biletów

    Uwaga!
    Pierwsza pula biletów się skończyła. Prosimy o wysyłanie maila z rezerwacją przed wysłaniem pieniędzy na konto. Radzimy się spieszyć, bo zostało coraz mniej miejsc.

    • 1 1

  • już niebawem to będzie koncert

    A wydarzenie będzie nieaktualne

    Miecio

    • 1 1

  • synagoga (1)

    żeby tak w miejscu świętym koncerty robić...

    • 0 0

    • A w kościele się nie odbywają?

      Co za głupi komentarz

      • 2 0

  • Koniec możliwości płacenia przelewem za bilety

    Zamykamy możliwość wpłacania pieniędzy za bilety na koncert Jozefa van Wissema. Bilety będą do nabycia w dniu koncertu. Drzwi otwieramy o godz. 18.00

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Sprawdź się

Która spośród oper, prezentowanych w ostatnich latach w Gdańsku, pokazana została premierowo w 1950 roku i jest uważana za początek działalności Opery Bałtyckiej?