Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej, dzięki czemu dzieci czują ogromną swobodę.
Podobne wydarzenia
czwartek, godz. 16:00 - 19:00
Gdańsk,
MOPR Centrum Pracy...
Wstęp wolny
piątek - niedziela, godz. 10:00 - 17:00
Gdańsk,
Europejskie Centrum...
Wstęp wolny
Spotkania mają na celu zdobycia umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych i cudzych emocji, a także argumentowanie ich i radzenie sobie z nimi.
Będziemy się uczyć empatii i myśli alternatywnych. Prawidłowego oceniania i nazywania swojego nastroju, wspierania innych i przełamywania swoich słabości, a także radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Pojawią się elementy relaksacji, ćwiczenia z kinezjologii edukacyjnej oraz ruchu rozwijającego W. Sherborne.
Zajęcia są nie tylko dla dzieci nieśmiałych czy nadpobudliwych, ale również dla tych, które nie radzą sobie z emocjami lub nie potrafią ich okazywać, nie radzą sobie z porażką, przez co frustruje ich każde niepowodzenie lub nie podejmują wyzwania przed obawą upokorzenia, a także dla tych, które nie potrafią cieszyć się z sukcesów, mają trudności w zwierzaniu się i mówieniu o swoich potrzebach, nie doceniają swojej wartości i innych.Dzieciaki z małą motywacją do działania, cierpiące na uzależnienia cyfryzacyjne.
Jak dziecko ma sobie radzić z emocjami, skoro ich nie zna i nie rozumie?
Będziemy się uczyć empatii i myśli alternatywnych. Prawidłowego oceniania i nazywania swojego nastroju, wspierania innych i przełamywania swoich słabości, a także radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Pojawią się elementy relaksacji, ćwiczenia z kinezjologii edukacyjnej oraz ruchu rozwijającego W. Sherborne.
Zajęcia są nie tylko dla dzieci nieśmiałych czy nadpobudliwych, ale również dla tych, które nie radzą sobie z emocjami lub nie potrafią ich okazywać, nie radzą sobie z porażką, przez co frustruje ich każde niepowodzenie lub nie podejmują wyzwania przed obawą upokorzenia, a także dla tych, które nie potrafią cieszyć się z sukcesów, mają trudności w zwierzaniu się i mówieniu o swoich potrzebach, nie doceniają swojej wartości i innych.Dzieciaki z małą motywacją do działania, cierpiące na uzależnienia cyfryzacyjne.
Jak dziecko ma sobie radzić z emocjami, skoro ich nie zna i nie rozumie?