- 1 5 wystaw, na które warto wybrać się w maju (7 opinii)
- 2 Sztuczna inteligencja w sztuce - tak czy nie? (59 opinii)
- 3 Co robić w długi weekend w mieście? (40 opinii)
- 4 Maj miesiącem festiwali (7 opinii)
- 5 Orzechowski: Szukam dziur w rzeczywistości (16 opinii)
- 6 Tysiące osób odwiedziło Twierdzę Wisłoujście (71 opinii)
Z amstafem bez kagańca na placu zabaw
- Nie dość, że weszła z psem agresywnej rasy na plac zabaw przy gdyńskiej plaży, to jeszcze nic nie robiła sobie z tego, że podbiega do dzieci, i nie reagowała na zwrócenie jej uwagi. Na szczęście - tym razem - nie doszło do tragedii, ale bezmyślność niektórych właścicieli psów jest porażająca - pisze czytelniczka Trojmiasto.pl, pani Karolina.
Zacznijmy od tego, że z psami w ogóle nie można wchodzić do takich miejsc. I wydawało mi się, że każdy to raczej wie. Przyczyn jest wiele, także higienicznych. Ale podstawowa jest taka, że zwierzęta reagują instynktownie, a dzieci powinny czuć się bezpiecznie w miejscu, które jest przeznaczone przede wszystkim dla nich.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – rasowe psy na sprzedaż
Tymczasem kobieta z amstafem, czyli psem, który bezsprzecznie należy do ras agresywnych, nie tylko weszła na plażę, ale też chodziła po placu zabaw. Pies ją szarpał, chciał podbiegać do dzieci, bo - jak to na pełnym placu zabaw - było tam dużo bodźców i cały czas coś się działo.
Sama mam psa, który jest zwykłym, spokojnym kundelkiem, ale do głowy by mi nie przyszło, by zabrać go w takie miejsce. W dodatku bez kagańca! Tymczasem ta kobieta, mimo zwracania jej uwagi, nic sobie z tego nie robiła. Odpowiedzi były klasyczne: "to młody piesek, on jest spokojny, on nie gryzie, nic nikomu nie zrobi".
Jak każdy, do pierwszego razu! Przecież gdyby tylko zwyciężył instynkt, choćby na chwilę, to ta pani na pewno psa na smyczy by nie utrzymała. A przypominam, że nie miał kagańca, więc mógłby robić na tym placu zabaw, co by tylko chciał.
Czy naprawdę musi dojść do tragedii, by niektórzy zrozumieli, że nie wszędzie można wejść z psem? Ludzie, opamiętajcie się!
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Miejsca
Opinie (1005) ponad 50 zablokowanych
-
2023-06-06 11:07
Opinia wyróżniona
pies powinien być traktowany jak niebezpieczne narzędzie (51)
Potencjalnie może wyrządzić krzywdę. Ciekawe jakie by było oburzenie jakby ktoś chodził tam z maczetą lub pistoletem(legalnie posiadanym)
- 965 333
-
2023-06-08 11:05
Ty sam jesteś niebezpiecznym narzędziem!
To ludzie niszczą tą planetę, toczą wojny, zabijają i mordują. Zwierzęta atakują tylko wtedy kiedy polują, albo jak się czują zagrożone i żeby niestać się posiłkiem. Jak pies jest wychowywany, nie uczony agresji to nikomu nie zrobi krzywdy nawet taki amstaf!
- 1 0
-
2023-06-08 10:41
Ameba mentalna
Porównać psa do maczety XD naprawdę ameba mentalna. Nie da się inaczej tego nazwać. Pies jest niebezpieczny tylko z winy człowieka. Jak go człowiek skrzywdzi, wystraszy, zagrozi mu. Wtedy pies broniąc się stanowi zagrożenie. Takich ludzi jak autor i jemu podobnych należałoby dać na łańcuchy, bo stanowią zagrożenie dla zwierząt i dla normalnych
Porównać psa do maczety XD naprawdę ameba mentalna. Nie da się inaczej tego nazwać. Pies jest niebezpieczny tylko z winy człowieka. Jak go człowiek skrzywdzi, wystraszy, zagrozi mu. Wtedy pies broniąc się stanowi zagrożenie. Takich ludzi jak autor i jemu podobnych należałoby dać na łańcuchy, bo stanowią zagrożenie dla zwierząt i dla normalnych ludzi. Wszystko co złe pochodzi od człowieka jakby się tak zastanowić. Niby nasz gatunek jest rozumny, a ile razy ostatnio widze te psy mądrzejsze od swoich właścicieli XD polecam się czegoś nauczyć, bo z własna filozofią to daleko pan/pani nie zajdzie
- 0 2
-
2023-06-08 10:37
Autor komentarza powinien być traktowany jako bezużyteczne narzędzie
Bo tak naprawdę oprócz ambicji brakuje mu jakiegokolwiek rozumu i wyobraźni.
- 1 1
-
2023-06-08 09:06
Machete
Widać nie znasz przepisów, broni nie możesz nosić widocznej, więc jak nikt nie widzi to nie ma afery.
- 0 0
-
2023-06-07 09:18
w punkt napisane! Psów ciągle przybywa. Jakaś nowo - moda?
- 2 0
-
2023-06-06 19:03
Jest taki politykier Zbigniew Z, który to wszędzie chodzi ze swoim małym pistolecikiem. I on jest potencjalnym niebezpiecznym narzędziem w rękach dziada z Żoliborza. Zwłaszcza że posiada osobowość mnogą. Wydaje mu się że jest jednocześnie ministrem i prokuratorem.
- 7 4
-
2023-06-06 18:34
Zależy jaki pies...
York czy jamnik raczej do niebezpiecznych nie należy.
To tak jakbyś biegał z piankowym makaronem i chciał uznać to za niebezpieczne.
Ale amstaf czy rotwailer bez gagańca między dziećmi to owszem - proszenie się o masakrę dzieci.- 5 6
-
2023-06-06 15:49
Niebezpieczne narzędzie?
Faktycznie na plażach i placach zabaw jest zakaz wchodzenia z psami. Ta kobieta powinna zostać ukarana mandatem!
Kaganiec to przesada według prawa w Polsce właściciel ma zachować wszelkie środki ostrożności żeby zachować bezpieczeństwo. Jest to więc pojęcie które można różnie interpretować.
Wracając do niebezpiecznego narzędzia możnaFaktycznie na plażach i placach zabaw jest zakaz wchodzenia z psami. Ta kobieta powinna zostać ukarana mandatem!
Kaganiec to przesada według prawa w Polsce właściciel ma zachować wszelkie środki ostrożności żeby zachować bezpieczeństwo. Jest to więc pojęcie które można różnie interpretować.
Wracając do niebezpiecznego narzędzia można powiedzieć że każda kobieta jest prostytutką a mężczyzna gwałcicielem bo mają do tego "narzędzia", twoja logika jest tak samo uzasadniona jak jednorożce grające w koszykówkę na Księżycu.
bt zastanów się zanim coś napiszesz i oszczędź ludziom twojej głupoty- 11 5
-
2023-06-06 15:06
zależy jaki (2)
Większość pogryzień, za wyjątkiem tych przez psy uznane za rasy agresywne (właśnie dlatego są za nie uznane), to wina ludzi, a nie psów. Po co zaczepiacie obce psy? Po co je zamęczacie dziećmi? Po co wyciągacie łapy do obcych psów? Chcielibyście żeby ktoś obcy wyciągał łapy do was/do waszych dzieci i was obłapiał albo głaskał? no, nie. Od razu
Większość pogryzień, za wyjątkiem tych przez psy uznane za rasy agresywne (właśnie dlatego są za nie uznane), to wina ludzi, a nie psów. Po co zaczepiacie obce psy? Po co je zamęczacie dziećmi? Po co wyciągacie łapy do obcych psów? Chcielibyście żeby ktoś obcy wyciągał łapy do was/do waszych dzieci i was obłapiał albo głaskał? no, nie. Od razu krzyczelibyście, że wariat albo zboczeniec, ale wydaje wam się, że z psami można wyprawiać co się komu podoba i one mają to dzielnie i potulenie znosić. To nienormalne.
- 15 13
-
2023-06-06 19:15
Mowa o placu zabaw
Na placu zabaw bywają dzieci. Nawet dużo i w różnym wieku. Biegają, skaczą, wydają różne dźwięki, machają rękami. Zwierzęta różnie reagują na takie bodźce -niektóre stresują się po cichu, inne atakują. Nie jest to miejsce neutralne dla psa.
- 19 0
-
2023-06-06 17:57
Pies, który dopiero co pogryzł kobietę i jej pieska, nie był zaczepiany. Rzucił się pędem przez ulicę i zaatakował.
- 8 4
-
2023-06-06 14:47
Piesciami tez mozna zabic, na plac zabaw powinni miec zakaz wchodzenia ludzie z konczynami.
- 5 20
-
2023-06-06 14:46
Niebezpiecznym narzędziem to cie wystrugali. (2)
Potencjalnie możesz byc mordercą, złodziejem i terrorystą. Slowo "potencjalnie", ktorego uzyles/łas to slowo klucz, gdybys nadal nie skumał/a. Chodzić to sobie można nawet z brodą i w okularach przeciwslonecznych i nikt takiemu pizdeuszowi nie zarzuci potencjalu terrorysty, co najwyzej d**ilizm. Także powstaje pytanie, jakim sposobem masz legalnie mózg, skoro nie wiesz jak go używać ? Grzecznie pytam.
- 13 19
-
2023-06-06 14:53
A widzisz różnicę pomiędzy człowiekiem a zwierzęciem? (1)
Czy bambinizm tak ci mózg wyzarl, że stawiasz na równi niewytresowanego bydlaka kierującego się instynktem z człowiekiem?
- 17 11
-
2023-06-06 21:32
Jedynie tutaj wyżarty mózg masz ty. Człowiek to największy zabójca na świecie, wszystkie wojny, obozy koncentracyjne, obozy pracy, tortury i wiele innych. Ile gatunków zwierząt zostało bezpowrotnie wybitych przez ludzi? Pracuje w Policji widziałem już ponad 40 ofiar morderstw, najczęściej w wyniku sprzeczek, alkohol. Zdajesz sobie sprawę z jakim zazwyczaj okrucieństwem ? Człowiek to największe bydle na świecie.
- 11 2
-
2023-06-06 11:53
Czytam tu typowe relatywizowanie wielu osob dla takich ras psow. (2)
Zawsze to samo po wszystkich atakach takich psow: a on nikomu nic nie robil, on zawsze sie przytulal, on zawsze lubil dzieci to pierwszy raz, nie wiem co mu sie stalo, taki slodziak zawsze byl.... ojej ojej co sie stalo...
Dlaczego jest tak bardzo ciezko zalozyc kaganiec?- 68 9
-
2023-06-06 15:12
bo ludzie nie znają ras, które kupują (1)
biorą je z niewłaściwych pobudek: bo się podoba, bo mięśniak, bo modny. Nie dowiadują się jakie są psy danej rasy, czym się charakteryzują, jakie mają wiodące cechy z racji przeznaczenia (no, sorry, ale amastafy, pittbulle, itp. nie zostały uzyskane dla bawienia dzieci czy do towarzystwa, miały być skutecznymi zabójcami), nie wiedzą jakie są
biorą je z niewłaściwych pobudek: bo się podoba, bo mięśniak, bo modny. Nie dowiadują się jakie są psy danej rasy, czym się charakteryzują, jakie mają wiodące cechy z racji przeznaczenia (no, sorry, ale amastafy, pittbulle, itp. nie zostały uzyskane dla bawienia dzieci czy do towarzystwa, miały być skutecznymi zabójcami), nie wiedzą jakie są zalecenia wychowawcze czy dotyczące socjalizacji z innymi psami, kupują je z byle hodowli, w której agresywne psy nie są eliminowane z hodowli lub wręcz pod tym kątem selekcjonowane, a potem słyszymy/czytamy o różnych tragediach. Przeważnie wydarzających się w domach, dużo rzadziej na ulicach.
- 29 3
-
2023-06-06 17:51
Błąd
I tu proszę się dowiedzieć jaka rasa głównie w stanach jest najbardziej potulna dla dzieciaczków. Szok bo pittbul ;) u nas się tylko przyjęlo że psy mordercy, pies nie ma genu zabójcy tylko jest źle prowadzony i tyle...
- 13 8
-
2023-06-06 11:50
Dopóki nie było internetu, tylko rodzina wiedziała żeś dureń. (1)
- 30 8
-
2023-06-06 15:50
Amen
- 1 0
-
2023-06-06 11:49
Dziwne pies jako narzędzie niebezpieczne ? To traktuj tak dzieci bo przecież z niektórych wyrosną mordercy wiec matka wychowa niebezpieczne narzędzie i powinna zostać ukarana
- 28 27
-
2023-06-06 11:45
a człowiek jak potencjalny zabójca.....nigdy nie wiadomo co do "łba" strzeli i zacznie zabijać (3)
Widać, że pies ciekawy, nie wygląda na agresywnego, na krótkiej smyczy. Artykuł jakiejś czepialskiej osoby...wszystko źle i każdy zly!!
- 38 40
-
2023-06-06 17:51
Parę godzin temu duży pies "na krótkiej smyczy" rzucił się na kobietę, która prowadziła na smyczy małego pieska. Pogryzł ją i ps
- 10 5
-
2023-06-06 16:05
Ta czepialska burzy się słusznie (1)
Amstaff to rasa uznana za niebezpieczną, tak więc zgodnie z ustawą taki pies powinien być na smyczy i w kagańcu. Nie dotyczy szczeniąt.
- 19 11
-
2023-06-06 22:30
poczytaj najpierw a potem się wypowiadaj, amstaff nie jest zgodnie z ustawą na liście ras niebezpiecznych tylko pitbull.
- 11 4
-
2023-06-06 11:40
Większej głupoty już się napisać nie dało :) (2)
Potencjalne, niebezpieczne narzędzie xD?! Za pisanie takich głupot powinny być mandaty i zakaz pisania :)
- 30 40
-
2023-06-06 15:09
Tyle, że nie ma komu wypisywac mandatów
Policja i straż miejska mają w y l a n e.
- 8 1
-
2023-06-06 14:49
Zauważ ile niby plusów mają te najbardziej
żenujace wpisy, jak ten o potencjalnym mordowaniu haha. Albo lud tak tępy, albo ten portal tak manipuluje i wywala na wierzch takie brednie.
- 11 8
-
2023-06-06 11:21
Potencjalne narzędzie? (2)
Ok. To ja mam potencjalne narzędzie i poproszę pińcet plus. Weź pomyśl zanim coś napiszesz.
- 29 50
-
2023-06-06 20:56
Co ma do tego 500+ ? (1)
Przeczytaj jeszcze raz te bzdury, które wypisujesz
- 6 3
-
2023-06-07 08:45
masz tu 500 zł i lub mnie - dobra ale co miesiąc 500 i cie lubie
- 0 0
-
2023-06-06 11:16
Ale dureń
- 9 19
-
2023-06-06 11:14
Człowiek jest bardziej niebezpieczny (18)
Zabija pod wpływem bodźców, zabija jadąc pojazdem mechanicznymi. Zabija nożem, młotkiem, bronią palną itd.
- 69 120
-
2023-06-06 20:03
Widziałem ja wczoraj na marszu faszystowskim w Warszawie z ich fuhrerem
- 5 15
-
2023-06-06 15:58
Widać że ona z nim śpi
- 6 5
-
2023-06-06 11:59
Tak, napisz na ten temat doktorat pewnie otrzymasz teczowy dyplom. (8)
Straszne rzeczy o ludziach napisales, amstaf czy inny bulterier moze tylko skoczyc na dziecko i moment zerwac skore z twarzy ale o czym tu z toba rozmawic.
- 53 17
-
2023-06-06 14:47
Za dużo horrorów i niusów rodem z faktu. (1)
Zagryzą cię predzej karaluchy w domu.
- 12 31
-
2023-06-07 01:39
Co za pokolenie, nic nie wolno, nie rusz nie dotykaj nie wchodz. Dramat hau hau hau
- 5 5
-
2023-06-06 12:53
(5)
Twoim obowiązkiem jest pilnowanie swojego dziecka!
- 23 59
-
2023-06-06 19:11
Plac zabaw jest dla dzieciaków (2)
Mogą tam się swibodnie bawić pid opieką, owszem, ale nie w objęciach dorosłego. Atakującego zwierzę jest bardzo szybkie - opiekun dziecka raczej nie da rady go obronić. Opiekun psa powinien zdawać sobie sprawę z zagrożenia.
- 22 3
-
2023-06-06 20:50
NP plac zabaw przy falowcu (1)
Na plac zabaw notorycznie wyprowadzają psy ludzie z okolicy.Niektórzy przechadzają się też pod wpływem alkoholu,ponieważ w okolicy nadmiar sklepów z alkoholem.
- 7 3
-
2023-06-08 21:11
Przecież to powinno być karalne,picie na placu zabaw!!!
- 0 0
-
2023-06-06 13:31
Naloz psu kaganiec i idz precz. (1)
- 51 13
-
2023-06-06 20:03
Kaganiec wyborcy PO nakładają swoim facetom
- 4 13
-
2023-06-06 11:31
POkemon pies niema rozumu tylko instynkty i własnie pod ich wpływem potrafi zagryźć dziecko (6)
- 82 42
-
2023-06-08 11:15
Jakoś to ludzie się zabijają i mordują wzajemnie na wojnach
Widziałeś żeby zwierzęta się zabijały dla zabawy, toczyły wojny, maltretowały dzieci, jeździły po pijaku itp.
- 5 0
-
2023-06-07 06:36
Ty też nie masz
Pisowska niedojdo. Jarek kazał kochać koty tak? A tu się zdziwisz, bo zarówno koty jak i psy z plaży powinne być przeganiane.
- 5 5
-
2023-06-06 19:20
A ty masz rozum czy tylko ziejesz nienawiścią
- 6 5
-
2023-06-06 15:59
Pies to przy budzie (1)
- 8 22
-
2023-06-08 09:56
Tak jak w rodzinnym domu w białymstoku?
- 2 1
-
2023-06-06 11:38
Szkoda ze doroslego osobnika nie chce połknąć
- 23 12
-
2023-06-06 12:25
Opinia wyróżniona
Amstafy to fantastyczne, radosne, kochane i ciekawskie psy. (73)
Bardzo przyjazne w stosunku do człowieka, nawet obcego. Trzeba naprawdę zwichrowanego psychicznie właściciela żeby z tych psów zrobić bestie.
Inna sprawa, że takie psy nie należy puszczać samopas do dzieci, zwłaszcza malych, których zachowanie moze w psach spowodowac agresywna reakcję.- 552 768
-
2023-06-13 11:43
Amstaff
Zgadzam się z tobą, amstaffa nawet dziecko nie specjalnie jest w stanie sprowokować, jednak gabaryty i ,, głupkowatość" potrafią stworzyć zagrożenie.
- 0 0
-
2023-06-10 12:15
Czyli mam zakładać, że pies jest po przeszkoleniu, ktoś daje certyfikat że na pewno nigdy nikogo nie ugryzie, ma fantastycznego pana i nigdy mu nie odwali. To jest naprawdę super postawa, posiadać zwierze które może zabić i dziwić się że ktoś może mieć obawy o swoje życie i zdrowie. Ostatnio w Krakowie dwa amstaffy pogryzły kolesia przy Wawelu...
- 0 0
-
2023-06-08 16:50
Hmmm
99% filmów w internecie,opinii zgłoszeń itd.to jest właśnie z tą rasą psa!jako agresywna.
- 0 0
-
2023-06-07 08:00
Mylisz się ....
Najczęściej takie psy są bez rodowodów a więc tylko są w typie amstafa ,a co im siedzi w głowie i jak były krzyżowane tego nikt nie wie.
- 2 0
-
2023-06-07 07:42
Właściciel psa
Bzdury !!! Przeczytaj statystyki, poczytaj artykuły (co kilkanaście dni) o atakach psów na dzieci i inne zwierzęta - zawsze są to: amstafy, pitbule lub owczarki (niemieckie).
- 2 1
-
2023-06-07 07:40
Akurat
Tylko one same nie wiedza o tym, ze sa takie przyjazne
- 0 0
-
2023-06-06 18:02
Skąd się biorą ci "zwichrowani psychicznie właściciele"? Wiedząc, że są tacy ludzie, tym bardziej trzeba uważać.
- 2 2
-
2023-06-06 17:12
To nieprawda (2)
Jest pelno filmow w internecie gdzie takie amstafki czy inne pitbulle rzucaja sie na dzieci. Nigdy nie wiadomo jaki czynnik w tych psach zamieni je w krwiozercze bestie. Co innego kundelek na smyczy a co innego gora miesni z usciskiem szczeki rownej rekinowi.
A tych lekkomyslnych wlascicieli gonic ile wlezie.- 13 3
-
2023-06-06 18:47
Bo takie filmy są "klikalne" (1)
Czy widziałeś film rzucającego się goldena? Nie bo są uważane za psy "rodzinne" i "do dzieci", a jednak statystyki mówią coś innego.
- 3 5
-
2023-06-06 21:24
No co mówią statystyki?:D
Trzeba naprawdę ostro przegiąć pałę, żeby wzbudzić usprawiedliwioną furię w retrieverach
- 3 1
-
2023-06-06 16:13
Amstafy zwykle kupują zwichrowani psychicznie, którzy robią z nich bestie.
Takie bydle tylko na smyczy i w kagańcu, a jak nie to należy, to traktować podobnie jak wymachiwanie maczetą w miejscu publicznym - jako zagrożenie, które policja powinna skutecznie eliminować.
- 13 3
-
2023-06-06 15:20
to faktycznie fantastyczne, radosne, kochane i ciekawskie psy: "Inna sprawa, że takie psy nie należy puszczać samopas do
Albo pies jest "bardzo przyjazne" w stosunku do człowieka, nawet obcego, albo nie jest i może nagle kogoś dziabnąć. Nie ma nic po środku. Są psy, które na stres, uciążliwość ludzką, strach czy nagły kontakt będą wyłącznie reagować ucieczką, ale nawet takie psy przyparte do ściany pewnie zaczną gryźć i są takie, które od razu użyją zębów. Każdy chce
Albo pies jest "bardzo przyjazne" w stosunku do człowieka, nawet obcego, albo nie jest i może nagle kogoś dziabnąć. Nie ma nic po środku. Są psy, które na stres, uciążliwość ludzką, strach czy nagły kontakt będą wyłącznie reagować ucieczką, ale nawet takie psy przyparte do ściany pewnie zaczną gryźć i są takie, które od razu użyją zębów. Każdy chce przeżyć, pies także. Póki warunki są "normalne", to i większość psów jest "normalna". Gorzej gdy warunki się zmieniają i np. pies, który nie ma na co dzień kontaktu z dziećmi nagle zostanie do takiego kontaktu zmuszony. Co mu wtedy pozostaje gdy ani właściciel go przed tym nie zabezpiecza, ani dziecko nie potrafi się ograniczyć w swojej ekspresji? Wiać albo dziabać tylko jak wiać gdy jest się na smyczy, albo w zamkniętym pomieszczeniu?
- 10 1
-
2023-06-06 15:09
Na placu zabaw taki pies się kwalifikuje do uśpienia (1)
A właściciel do aresztu
- 27 9
-
2023-06-06 16:08
Sam się zakwalifikuj do uśpienia. Na mandat jeszcze może i bym się zgodził ale na takie pierniczenie... każda ale to każdy pies może być niebezpieczny. I tak miałem "strasznie niebezpiecznego amstafa mordercę dzieci i zwierzat"... przez prawie 15 lat swojego życia nie zaatakował ba nawet nie przejawial agresji do nikogo i żadnego innego psa... ale
Sam się zakwalifikuj do uśpienia. Na mandat jeszcze może i bym się zgodził ale na takie pierniczenie... każda ale to każdy pies może być niebezpieczny. I tak miałem "strasznie niebezpiecznego amstafa mordercę dzieci i zwierzat"... przez prawie 15 lat swojego życia nie zaatakował ba nawet nie przejawial agresji do nikogo i żadnego innego psa... ale wymagało to pracy nad psem a przedewszystkim nad sobą. Ale co tam modrerca i tyle... nie to co przyjazny jamniczek znajomej co bez ostrzeżenia rzucił się jej na twarz i wygryzł kawałek policzka... Każde stworzenie czy to człowiek czy pies czy kot czy... może być niebezpieczne a co ja tam wiem... proszę o lincz frustratów i przeciwników psów. Możecie się wyżyć jak te straszne psie bestie którymi straszycie hehe
- 8 14
-
2023-06-06 15:09
Niedawno taki jeden z radości zagryzł czlowieka. (1)
- 13 5
-
2023-06-06 16:11
A powiedz ile ludzi ostatnio zabilo kogos z radoscia? Najpierw spojrzmy na nas bo prawdziwymi bestiami na ziemi sa ludzie -
- 7 5
-
2023-06-06 14:40
Tia (2)
Zwłaszcza jak podbiega do mniejszego pieska rasy York i go zagryza.
A właściciel nie jest w stanie zapanować nad tym amstafem - nie widzę tu fantazji, radości i zabawy - że o traumie córki, na oczach której amstaf zagryzł jej Yorka, nie wspomnę- 26 4
-
2023-06-06 21:16
York oczywiście nie prowokował? :) (1)
Toć to najgłosniejsze kundle szukające zaczepki
- 2 13
-
2023-06-06 23:31
Córka wracała ze spaceru
Na klatce schodowej nagle otwarte zostały drzwi jednego z mieszkań, a z niego wybiegł amstaf, poczuł yorka i chwycił go w paszczę i niestety zagryzł
- 8 0
-
2023-06-06 13:34
lecz sie, te psy sa nieprzewidywalne i grozne
- 18 10
-
2023-06-06 13:18
przyjazny ale ma agresywne reakcje - idz do psychiatry ze swoim rozumem
- 17 8
-
2023-06-06 12:55
"Jak to mozliwe.. przeciez on wcześniej n8gdy nikogo nie ugryzl?..."
- 32 6
-
2023-06-06 12:42
amstafy były hodowane z myślą o wykorzystaniu ich do walk (9)
więc przestań powielać dyrdymały. Nawet ogarniętemu od szczenięcia może w losowym momencie odwalić palma i tragedia wisi w powietrzu...
Opis pomylił Ci się chyba z beaglami albo retrieverami...- 66 15
-
2023-06-07 21:41
(1)
Z serii nie znam się, ale się wypowiem. Ja uważam, że taki york jest bardziej agresywny niż amstaff. Trzeba się najpierw zapoznać z tą rasą, a nie się filmów na oglądało i teraz wielki znawca. Owszem były trenowane i są pod walki bo są silnymi psami, ale ta rasą jest naprawdę rodzinna i jeżeli się go nie wychowa na agresywnego psa od szczeniaka to
Z serii nie znam się, ale się wypowiem. Ja uważam, że taki york jest bardziej agresywny niż amstaff. Trzeba się najpierw zapoznać z tą rasą, a nie się filmów na oglądało i teraz wielki znawca. Owszem były trenowane i są pod walki bo są silnymi psami, ale ta rasą jest naprawdę rodzinna i jeżeli się go nie wychowa na agresywnego psa od szczeniaka to byś się dziwił jaki ten pies może być łagodny.. Z resztą agresywny psy to tylko wina człowieka bo są od małego odciągane od innych zwierząt i ludzi, a właśnie powinien mieć jak najwięcej kontaktu i ze zwierzętami jak i z ludźmi.
- 0 1
-
2023-06-08 10:52
Nie znam się, ale wypowiem? Chyba Ty
Miałem tę nieprzyjemność natrafiać przez kilkanaście lat na takie "miłe i udobruchane" amstafki na spacerach z moim psem, gdzie kończyło się opieprzaniem właścicieli, którzy bardzo często spuszczali te bestie ze smyczy. Na szczęście moja psina była większa i silniejsza, więc odruchowo sama potrafiła w razie czego je odgonić... (ciekawostka: ze wszystkich napotykanych psów, instynktownie warczała tylko na nie i jakieś mieszanki...)
- 0 0
-
2023-06-06 14:42
oho, specjalista (1)
mówisz o beaglach i retrieverach które były wykorzystywane do polowań? No, to rzeczywiście, polowanie i zabawa z dzieckiem to w sumie to samo.
- 3 5
-
2023-06-06 16:16
Retriever = aporter
Goldeny i labradory wyhodowano w celu przynoszenia upolowanego na mokradłach ptactwa. To nie są psy gończe.
- 12 0
-
2023-06-06 13:05
I co z tego? (4)
Hodowanie wyciąga pewne cechy ciała i tyle. To tak jakby dzielić ludzie ze względu na kolor skóry! Wszystko zależy tylko i wyłącznie od środowiska w którym się wychowuje, zaspokojeniu naturalnych dla niego potrzeb, a kolor skóry nie ma znaczenia. Psu od tak sobie nie odwala palma, a jest to wynik nieumiejętnego prowadzenia psa. I proszę nie mieć na
Hodowanie wyciąga pewne cechy ciała i tyle. To tak jakby dzielić ludzie ze względu na kolor skóry! Wszystko zależy tylko i wyłącznie od środowiska w którym się wychowuje, zaspokojeniu naturalnych dla niego potrzeb, a kolor skóry nie ma znaczenia. Psu od tak sobie nie odwala palma, a jest to wynik nieumiejętnego prowadzenia psa. I proszę nie mieć na myśli chodzenia do "behawiorysty", który wszystko robi na smaczki - to tak jakby dzieci szkolić na zasadzie bajki i słodyczy, a w wieku 10 lat "palma" odbija.
- 11 35
-
2023-06-06 16:03
bzdury piszesz (1)
Rasy były i są selekcjonowane pod kątem ich użytkowości, dlatego amstaf poluje i dziabie, bo miał wytępić szczury w Londynie (nie miał z nimi uprawiać small talk, tylko je bez mrugnięcia okiem zabijać), retriever łazić do wody i przynosić w pysku różne cuda, a że cuda czasem duże i ciężkie (jak sieci rybackie, które ciągnęły), to są duże i
Rasy były i są selekcjonowane pod kątem ich użytkowości, dlatego amstaf poluje i dziabie, bo miał wytępić szczury w Londynie (nie miał z nimi uprawiać small talk, tylko je bez mrugnięcia okiem zabijać), retriever łazić do wody i przynosić w pysku różne cuda, a że cuda czasem duże i ciężkie (jak sieci rybackie, które ciągnęły), to są duże i umięśnione, teriery mają być charakterne, zadziorne i szybkie żeby osaczyć zwierzę i je zamęczyć szczekaniem, kąsaniem, zaganianiem (znane zachowanie z ulic? znane!), owczarki mają paść i kąsać po po pęcinach żeby zagonić stado czy gryźć każdego kto stadu zagraża (znane? znane), harty być szybkie i polować na to, co ucieka (dlatego nie wolno ich puszczać na łąkach i polach), mastify miały maszerować z legionami i walczyć, bullteriery atakować byki, itd. Dla wyglądu hodowano rasy ozdobne, które mieszczą się w torebce lub na ręce, są kanapowcami, co wcale nie oznacza, że są łagodne. Akurat łagodność i cierpliwość retrieverów wynika z przeznaczenia użytkowego, tak samo wygląd: muszą być cierpliwe i odporne na hałas flinty (jak inne myśliwskie), duże żeby miały siłę nosić i wyciągać z wody, dlatego też mają błony między palcami i lubią wodę, sierść ma się łatwo czyścić jak wylezą z błota, a podszerstek ma je chronić przed zimnem, a że przy okazji wyglądają i zachowują się jak ładne pierdoły i linieją na potęgę, to efekt uboczny cech podstawowych. Dopiero w XX/XXI w. psy pracujące stały się psami do towarzystwa i tylko towarzystwo nie zawsze właściwe dla danej rasy psa.
- 27 2
-
2023-06-06 19:24
Bo zostało Ci to wpojone z mlekiem matki...
I tak to nadal przekazujesz kolejnym osobom. Owszem tak się dzieje, bo tak podświadomie traktujemy zwierzęta. Owszem mają swoje odruchy instynkt pierwotny, ale nie mają w sobie agresji. Jak dziecku nie pokażesz pistoletu to samo z siebie nie nauczy się strzelać, bo nie ma w sobie takiej siły psychicznej, żeby kogoś zabić (patrz USA). Jak amstaffa
I tak to nadal przekazujesz kolejnym osobom. Owszem tak się dzieje, bo tak podświadomie traktujemy zwierzęta. Owszem mają swoje odruchy instynkt pierwotny, ale nie mają w sobie agresji. Jak dziecku nie pokażesz pistoletu to samo z siebie nie nauczy się strzelać, bo nie ma w sobie takiej siły psychicznej, żeby kogoś zabić (patrz USA). Jak amstaffa nie zakujesz w kaganiec i kolczatkę to go agresji nie nauczysz. Jak bullteriera nie będziesz szczuł na byka to się na niego nigdy nie rzuci, ale chętnie pobiega. Jak charta albo wyżła nie zabierzesz na polowanie, gdzie przelewa się krew to nie nauczysz go przynoszenia martwej zwierzyny, za to znajdzie piłkę w gęstych zaroślach na w odległości 100m w 3 minuty.
- 3 9
-
2023-06-06 13:42
Zasady te nie dotyczą ras psów agresywnych, szkolonych do walk
( pitbulle), te psy mają wrodzoną, genetyczną skłonność do agresji i nie cofania się w przypadku konfrontacji. Schroniska w Stanach i UK są pełne takich psów.- 29 5
-
2023-06-06 13:30
Czlowieku przestan pie.......c tylko zaloz kaganiec i koniec tematu.
- 43 11
-
2023-06-06 12:39
Zawsze mine bawi argument higieny (2)
- 15 21
-
2023-06-06 15:46
Mnie też. (1)
Zwłaszcza wzdłuż po obsikiwanych (i nie tylko) plaż/wydm/minowisk w Trójmieście.
- 13 1
-
2023-06-06 21:01
Przez ludzi
- 4 4
-
2023-06-06 12:32
Sam(a) sobie zaprzeczasz (13)
Kochany piesek, za wyjątkiem gdy dziecko będzie wariować (czyli będzie sobą), wtedy może być agresywny.
- 62 12
-
2023-06-06 13:20
Bo dziecko narusza jego strefę... (12)
Zanim dojdzie do agresji to jest szereg oznak, które pies przekazuje, tylko człowiek ich nie odczytuje.
- 19 30
-
2023-06-06 14:11
Dwulatek nie da rady ich odczytać, (5)
Dlatego psy nie powinny być na placu zabaw ani na plaży
- 43 5
-
2023-06-06 15:44
Na placu zabaw - zgoda, ale dlaczego nie mogą w ogóle bywać na plaży? Uzasadnij. (4)
Dzieci mogą robić co chcą i gdzie chcą, ale psy to już tylko przy budzie?
- 7 20
-
2023-06-06 15:56
Dlaczego? Dlatego, że chyba nie wszyscy powinni się relaksować na plaży w strachu, dlatego. (3)
Czy pies powinien wylegiwać się na gorącym słońcu? Czy to dobre miejsce dla niego? Są też względy higieny, niestety. Wielu właścicieli nie sprząta po pupilach, bo korona im z głowy spadnie. Bo płacą podatki, bo mają to zrobić za nich inni.
- 24 3
-
2023-06-06 21:00
Plaża poza latem w godzinach 11-17 nie jest miejscem, gdzie pali słońce
- 1 4
-
2023-06-06 19:22
(1)
Dobrze że rodzice sprzątają po swoich bąbelkach.
- 4 12
-
2023-06-07 08:47
a ciebie suka wychowała czy ludzka matka ? bo mam wątpliwości ...
- 5 1
-
2023-06-06 13:51
Ale plac zabaw to strefa dziecka a nie psa. (5)
- 58 2
-
2023-06-06 23:24
A kto to powiedział. ty?
- 0 2
-
2023-06-06 20:55
(1)
Dla psów są przecież wydzielone części plaż---Tylko dla psów!
- 8 2
-
2023-06-07 13:27
Od strony Nowego Portu jest plaża dla piesków!
- 2 0
-
2023-06-06 15:43
Oczywiście. W drugą stronę powinna obowiązywać ta sama zasada, a ilu ludzi przyprowadza dzieci na tereny dla psów? Dużo.! (1)
- 9 21
-
2023-06-07 08:46
na wybiegach zakmkniętych dla psów dzieci babki lepią - idź wymyślaj bzdury gdzie indziej ... może las albo park to wybieg dla obsr*jtrawnika ? g*wniani egoiści
- 4 1
-
2023-06-06 12:31
Czyli kochane i radosne do których trzeba zwichrowanego psychicznie człowieka aby były złe.. (23)
..a jednak zachowanie małych dzieci może spowodować agresywne zachowanie. Widzisz jakie bzdety wypisujesz?
- 193 28
-
2023-06-06 19:11
Pewnie nie słyszałeś nigdy o dorosłych ludziach którzy zrobili krzywdę dzieciom, nierzadko własnym? Tylko dla tego że były głośno i zachowywały się jak te, no Dzieci.
- 7 2
-
2023-06-06 14:31
Tak dokładnie
Każdy pies czy to amstaff czy york kieruje się wyłącznie instynktem, nie myśli abstrakcyjnie i nie jest w stanie rozróżnić czy dziecko które chce na niego wsiąść/szarpie za uszy chce się bawić czy go atakuje. Rozróżnienie tego i nie dopuszczenie do niebezpiecznej sytuacji to wyłączny obowiązek właściciela! A z tym jest niestety ogromny problem. Sam
Każdy pies czy to amstaff czy york kieruje się wyłącznie instynktem, nie myśli abstrakcyjnie i nie jest w stanie rozróżnić czy dziecko które chce na niego wsiąść/szarpie za uszy chce się bawić czy go atakuje. Rozróżnienie tego i nie dopuszczenie do niebezpiecznej sytuacji to wyłączny obowiązek właściciela! A z tym jest niestety ogromny problem. Sam mam kundelka ze schroniska po przejściach który dla niektórych podchodzi pod kategorie agresywnego psa, ale z moich obserwacji wynika że najgorsi nie są właściciela amstaffów tylko ludzie którzy maja tzw łagodne rasy - biorą takiego psa i uważają że niczego się nie muszą uczyć, nie muszą ich pilnować bo on przecież taki łagodny nic nie zrobi
- 23 1
-
2023-06-06 13:10
Dobrze... spójrzmy od drugiej strony... (20)
Ile człowiek ma cierpliwości jak ktoś będzie mu non stop dotykać nosa, szarpać za uszy, przewracać, naruszać strefę osobistą? Noo jeżeli to nie Twoje dziecko to ani chwili! Pies ma tak samo, tylko pies nie może odpowiedzieć, pies może tylko szczeknąć, zawarczeć lub ugryźć. I to jest odpowiedzialność właściciela psa a także rodzica, aby nauczyć osobę naruszającą i psa, aby tego nie robili.
- 56 47
-
2023-06-07 10:03
spójrzmy zatem jeszcze raz z drugiej strony
Ile razy człowiek może znosić puszczane wolno psy, które podbiegają, skaczą, dotykają nosami brudząc ubranie ?
Zawsze jeden tekst właścicieli - oj on spokojny , krzywdy nie zrobi.
Czy ktoś zastanowił się, że obcy człowiek może nie mieć ochoty na kontakt z cudzym pupilkiem.
Może warto pogodzić się z faktem, że nie każdy to toleruje i uszanować drugiego człowieka ?
Często mówi się o prawach zwierząt , a gdzie są prawa człowieka ?- 7 1
-
2023-06-06 18:03
Pies nie zaczepiany przez nikogo zaatakował czlowieka. (2)
- 6 7
-
2023-06-06 19:18
To jest wersja zaatakowanego człowieka, wersji drugiej strony nie jesteśmy w stanie wysłuchać.
- 4 2
-
2023-06-06 18:20
Dlaczego zaatakował?
Czy aby na pewno niezaczepiony? Czy tylko tak Ci się wydaje, że nie zaczepiony? A może w prasie tak napisali?
- 6 7
-
2023-06-06 13:50
Ale człowiek który straci cierpliwość da dziecku co najwyżej klapsa (3)
Taki bydlak po prostu zabije dziecka na miejscu. Czujesz różnice?
- 29 14
-
2023-06-06 18:55
Przypominam, że pies w 99% to jednak wilk
Psa trzeba traktować jak psa, a człowieka jak człowieka. Mamy inne sposoby komunikacji. Pies też mówi "nie przeszkadzaj mi", tylko robi to w zupełnie inny sposób niż człowiek, tylko większość ludzi w ogóle tego nie wie i nie potrafi rozpoznać.
- 17 3
-
2023-06-06 14:41
hahaha no tak (1)
ile dzieci rocznie zostaje zabitych przez psy w Polsce? A ile przez swoich rodziców/opiekunów? Weź się weź.
- 11 24
-
2023-06-07 21:27
Ile ginie dzieci rocznie przez psy?5
- 0 1
-
2023-06-06 13:39
Chyba psa nigdy nie miała/eś.. (4)
Normalny pies nigdy nie ugryzie dziecka nawet jak mu palec do oka będzie próbowało włożyć. Pójdzie sobie ale krzywdy nie zrobi. Są jednak rasy psów które niestety nie są stabilne emocjonalnie, choćby owy amstaff, i nigdy nie wiadomo co może mu przyjść do głowy.
- 27 78
-
2023-06-06 15:41
bzdury piszesz.
Dlaczego Goldeny "atakują" dzieci? Właśnie dlatego, że bezmyślni właściciele kupują je jako żywe zabawki dla dziecka, bo przecież one takie rodzinne. Goldeny to rasa psów najczęściej molestowana, obok labradorów, przez dzieci właśnie. Jak taki pies jest wycieńczony i nie ma gdzie uciec, a rodzice nie reagują, to co mu pozostaje? Sam byś się w desperacji rzucił z zębami.
- 28 4
-
2023-06-06 15:24
Ile miałeś psów rasy amstaff że się na tym znasz? (1)
Ile miałeś psów rasy amstaff że się na tym znasz?
- 11 16
-
2023-06-06 20:59
Nasi sąsiedzi mają trzeciego amstaffa, dwa poprzednie były łagodne, dobrze ułożone
Trzeci- jeszcze młodziutki, jak na razie okazuje ogromną sympatię do każdego, chce lizać go i się przytulać. Nawet sąsiad zdziwiony. Sąsiedzi zawsze chodzą z psem na smyczy (dużo z nim wychodzą) , wolno puszczają na wybiegach.
- 8 11
-
2023-06-06 15:10
To są pobożne życzenia
- 25 0
-
2023-06-06 13:18
I jeszcze druga sprawa... (6)
Ludzie nie potrafią odczytywać znaków przekazywanych przez psa. Nie wie tego nawet większość właścicieli. A jest to: oblizywanie się, obracanie głowy, mlaskanie, ziewanie, trzepanie się. Każdy pies robi to trochę inaczej. Dopiero potem jest szczeknięcie/warknięcie, a w ostateczności ugryzienie.
- 46 7
-
2023-06-06 18:05
Czyli obowiązkowy uniwersytet z psich zachowań dla ludzi? (2)
- 7 2
-
2023-06-06 18:40
Dokładnie tak (1)
- 6 4
-
2023-06-07 06:49
Zawsze mnie zastanawia po co ludzie kupują niebezpieczne rasy psów ? Chyba tylko po to żeby mieć póżniej problemy
Ja najbardziej kocham pieski ze schroniska takie zwykle kundelki :)- 11 0
-
2023-06-06 15:38
Takie zachowanie nie są jednak typowe dla ras agresywnych i to je odróżnia. (2)
Atakują bez ostrzeżenia i dlatego, że im się coś/ktoś nie spodobało/-ł, nie tak pachniało/-ł, było/-ł za duże, zbyt energiczne, zbyt dominujące, zbyt słabe, albo dlatego, że się zafiksowały... Pamiętam zbyt dobrze jak na szkoleniu grupowym owczarek środkowoazjatycki ruszył nagle do ogrodzenia. Wszyscy osłupieli, a szkoleniowiec - " i to jest
Atakują bez ostrzeżenia i dlatego, że im się coś/ktoś nie spodobało/-ł, nie tak pachniało/-ł, było/-ł za duże, zbyt energiczne, zbyt dominujące, zbyt słabe, albo dlatego, że się zafiksowały... Pamiętam zbyt dobrze jak na szkoleniu grupowym owczarek środkowoazjatycki ruszył nagle do ogrodzenia. Wszyscy osłupieli, a szkoleniowiec - " i to jest właśnie "Azjata", nie ostrzega lecz rusza do ataku". Wszyscy mieliśmy tego psa za największą mamałygę w grupie: leniwy, powolny, ostoja spokoju i pokłady cierpliwości, inne latały, ganiały się, zaczepiały się, ale nigdy on. On tylko patrzył pobłażliwie na te rozbisurmanioną zgraję z lekceważeniem i pobłażliwością, a tu nagle... szok. Tylko szkoleniowiec miał świadomość co to za rasa i charakter, i kazał właścicielce współpracować z psem inaczej niż reszcie, ponieważ "azjatę można tylko prosić i przaekonać, do niczego się go nie zmusi, nie będzie się "panem", ani przewodnikiem dla tego psa, można nauczyć siebie jedynie z nim współpracować".
I tak to się odbywa w przypadku ras agresywnych i dlatego są za nie uznane, nikt nie zna dnia, ani godziny kiedy mu się coś odwidzi lub nie spodoba. Znam przypadek amstafa wychowywanego razem z owczarkiem, razem dorastały, razem się bawiły, wielka przyjaźń aż do dnia, gdy w zabawie amstaf się tak zapędził i zafiksował, że nie puścił gardła owczarka aż do zagryzienia. Innego amstafa szkoleniowiec odesłał na indywidualne szkolenie, bo zaczął już "polować" na innego psa - upatrzył sobie go i namiętnie śledził wzrokiem. Szkoleniowiec znał rasę, więc był na to wyczulony, a co jak taki pies żadnego szkolenia nie widział na oczy, a właściciel wie o nim jedynie jaki ma kolor?- 67 12
-
2023-06-06 18:39
Jaką przeszłość ma pies? Gdzie się ten pies wychowywał? Psy zniszczone przez człowieka właśnie tak reagują, bo inaczej nie potrafią, ale to się samo nie dzieje, to skądś pochodzi. 70 kg masy ciała, za duży, człowieka powali jak nie wyhamuje, przeszkadza, trzeba zamknąć w klatce 3x3 m, a ten pies potrzebuje wielkiej przestrzeni, więc rzuca się na
Jaką przeszłość ma pies? Gdzie się ten pies wychowywał? Psy zniszczone przez człowieka właśnie tak reagują, bo inaczej nie potrafią, ale to się samo nie dzieje, to skądś pochodzi. 70 kg masy ciała, za duży, człowieka powali jak nie wyhamuje, przeszkadza, trzeba zamknąć w klatce 3x3 m, a ten pies potrzebuje wielkiej przestrzeni, więc rzuca się na siatkę na wszystko co się rusza, bo nic innego nie ma. A potem szkoleniowiec mówi, że azjata tak ma. Czy zabawa amstaffa i owczarka była zabawą? A może jednak nie była to równa zabawa, a od dawna nadwyrężana cierpliwość. Może pies nie miał kontaktu z innymi psami w młodości, które go nauczyły granic współżycia. Żaden inny pies go nigdy nie pogonił, nie pokazał co wolno, a czego nie. I to jest niestety częsty problem psów "blokowych". Polecam "Duch Leona" oraz bliżej "Inicjatywa co za pies".
- 6 3
-
2023-06-06 18:11
Bardzo pouczające historie. Każdy powinien poczytać bez względu na to, czy ma psa. Wlaśnie dziś wydarzyło się, że pies zaatakowa
- 14 3
-
2023-06-06 11:03
Opinia wyróżniona
(24)
przecież puszek nie gryzie
- 493 57
-
2023-06-08 20:01
Szybka diagnoza sytuacji
Zawsze słysząc twierdzenie, że piesek bez kaganca nie gryzie, po prostu stawiam swoje twierdzenie, że przy zbyt bliskiej odległości to ja gryzę, a raczej zasadzam kopa. I nie ma sprawy.
- 1 0
-
2023-06-06 21:41
Dlatego wszyscy mamy gaz na psy, kiedy te duże i średnie okazują "radość "... (1)
- 4 0
-
2023-06-07 11:15
Ja też mam gaz, na ludzi. Spróbuj skierować taki gaz w stronę mojego psa, to nie zdążysz go nawet użyć, gwarantuję :)
- 1 5
-
2023-06-06 17:22
To już norma
Śmieszne byłby i jest widok supergroźnych właścicieli tych wszystkich świniaków, pitbulli, amstaffów gdyby nie to że komuś może stać się krzywda
- 4 2
-
2023-06-06 16:45
(1)
Odżywia się dożylnie?
- 2 1
-
2023-06-07 11:15
Twoją krwią.
- 0 0
-
2023-06-06 13:35
Jeśli ktoś śmie twierdzić (2)
Że amstaff to miły piesek, to powinien szybko udać się do psychiatry!
- 34 8
-
2023-06-06 13:58
Przecież 90% takich komentarzy to boty (1)
Łatwo je poznać bo wszystkie są na jedno kopyto, w stylu "puszek nie gryzie" i takie tam
A jak puszek ugryzie, to będziesz miał kolejne komentarze w stylu "sprowokowali fafika", "sam z siebie nie ugryzie nigdy" i takie tam.
Chodzi o to, żeby wmówić normalnym ludziom, że wszyscy dookoła to bambiniści a TY jeden to ten zły i nienormalny,Łatwo je poznać bo wszystkie są na jedno kopyto, w stylu "puszek nie gryzie" i takie tam
A jak puszek ugryzie, to będziesz miał kolejne komentarze w stylu "sprowokowali fafika", "sam z siebie nie ugryzie nigdy" i takie tam.
Chodzi o to, żeby wmówić normalnym ludziom, że wszyscy dookoła to bambiniści a TY jeden to ten zły i nienormalny, który nie pozwala słodziakom na...ć na trawnik - a nawet jak się to nie uda, to żeby chociaż bali się mieć swoje zdanie przytłoczeni przewagą jedynej słusznej opcji uczłowieczania zwierzątek :)
Mechanizm stosowany od lat, jednak dzięki mediom społecznościowym na niespotykaną nigdy skalę.- 20 2
-
2023-06-06 14:45
słodki borze
ziom ty sam jesteś chyba botem. Rozumiem że nienawidzisz psów bo może mama ci nie pozwalała się z nimi bawić, i po kryjomu się skręcasz z zazdrości- ale weź zluzuj majty i wyjdź z piwnicy. Od razu widać, żeś konfiarz . Chyba żadnego psa nie poznałeś nigdy.
- 1 18
-
2023-06-06 13:36
(3)
W Wielkiej Brytanii tylko w tym roku takie 'Puszki' zabiły już 5 osób. A co roku jest około 20 tysięcy pogryzień ludzi lub zagryzień innych psów. Zdecydowana większość ataków i ataków śmiertelnych to wynik działania ras niebezpiecznych - pitbulli, American XL bully oraz mieszanek tych ras.
- 16 3
-
2023-06-06 13:55
ludzie
To nie psy są niebezpieczne tylko ludzie, którzy je mają są nieodpowiedzialni i sami powinni być szkoleni przed kupnem/adopcją zwierzęcia tak jest np w Hiszpanii jak chce się posiadać psa trzeba przejsc szkolenie, czy się do tego nadajesz, a nie tak jak w Polsce... psy na łancuchach na polskiej wsi....bez wody i jedzenia... a potem zdziwieni że pies agresywny....
- 8 7
-
2023-06-06 13:50
bo ze względu na ucisk szczęki są bardziej skuteczne niż yorki (1)
co nie znaczy, że częściej atakują
- 4 4
-
2023-06-06 13:57
Atakują częściej. W USA tylko 6% psów to pitbulle, odpowiedzialne są za 60% ataków.
- 7 4
-
2023-06-06 13:13
w kagańcu na pewno nie ugryzie (3)
proste, tanie, wystarczy egzekwować a nie wymyślać jakieś pokrętne teorie
- 38 1
-
2023-06-06 16:08
jeśli ktoś panuje nad psem bez smyczy, to nie mam nic przeciwko temu żeby biegał luzem. (2)
Po to są szkolenia i psie przedszkola żeby psa socjalizować z innymi rasami i nauczyć funkcjonowania w świecie ludzi. I to powinien być obowiązek właścicieli. Raz, że ubyłoby chętnych najmniej o połowę, a dwa, że byłoby bezpiecznie.
- 5 23
-
2023-06-07 19:56
To niech biega luzem
Ale nie po publicznej plaży, parku czy chodniku a po ogrodzonej posesji swojego właściciela!!!
W miejscu publicznym mam prawo czuć się i być bezpiecznym, taki pies niszczy to bezpieczeństwo!- 7 1
-
2023-06-07 13:37
Skąd pewność że ktoś panuje? Może mu się tak tylko wydawać. Psy są potrzebne tylko w służbach i niektórych przypadkach. Nikt nie potrzebuje psa, niesty teraz jest moda na to żeby mieć pieska nawet w kawalerce.
- 9 1
-
2023-06-06 12:55
(2)
On się chciał tylko przywitać
- 27 3
-
2023-06-06 20:12
Zamiast puszczać te głupie wymówki płazem, trzeba zacząć odpowiadać: ale ja nie chciałem
Serio, pies ma być przy nodze, a jeśli skacze na obcych ludzi, żeby "się przywitać" to jesteś beznadziejnym właścicielem.
- 14 0
-
2023-06-06 16:05
stereotyp
zazwyczaj, to człowiek "chciał tylko pogłaskać"
- 5 8
-
2023-06-06 11:34
około 15 osób dorosłych i 25 dzieci na każde tysiąc zostaje pogryzionych (3)
a psy zabijają jakieś 20-30 tysięcy osób rocznie na całym świecie.
Mimo to nakładamy ograniczenia np. na broń a na psy nie - dlaczego? Przecież taki pies jest jak broń - a nawet gorzej, bo broń jest w 100% kontrolowana przez człowieka a pies nie.
Dlatego w niemal każdym cywilizowanym kraju jest bardzo wiele ograniczeń nakładanych na psya psy zabijają jakieś 20-30 tysięcy osób rocznie na całym świecie.
Mimo to nakładamy ograniczenia np. na broń a na psy nie - dlaczego? Przecież taki pies jest jak broń - a nawet gorzej, bo broń jest w 100% kontrolowana przez człowieka a pies nie.
Dlatego w niemal każdym cywilizowanym kraju jest bardzo wiele ograniczeń nakładanych na psy - od całkowitych zakazów aż poprzez zezwolenia i obowiązkowe czipy czy kontrole.
A u nas? Wolna amerykanka a informacje o kolejnych zabitych czy pogryzionych są cenzurowane. Jakiś typ molestował w tramwaju? Wszędzie breking njułsy, straszenie zwyrolami, ustawy o bestiach - pies/dzik zmasakrował dziecko na ogródkach działkowych - a kogo to obchodzi?
Ponadto psy są po prostu uciążliwe, szczekają, produkują dużo fekaliów (tak wiem, jak nasiusia fafik to zmywacie albo wymieniacie krzak razem z glebą) i tak dalej.
Do tego jest też aspekt etyczny - trzymanie zwierzęcia lubiącego powietrze i przestrzeń w klitce w bloku to po prostu znęcanie się nad nim. Bo po co wam te psy? Tylko jako żywe maskotki, boście infantylni - taka prawda.- 47 18
-
2023-06-06 14:25
Na Ukrainie już ponad 200k rannych i zabitych po obu stronach (2)
Faktycznie broń lepiej wypada geniuszu :)
- 4 25
-
2023-06-06 14:55
Ok, jak nie było broni palnej i używano broni białej, to też były takie same statystyki (1)
Czyli zakażmy noży bo można nimi zabić?
- 1 3
-
2023-06-07 00:23
Nie, używajmy mózgu. Nie wiem czy wiesz ale każdy człowiek go posiada. Spróbuj czasem. Fajna sprawa
- 6 0
-
2023-06-08 11:09
Dobra, podejdż i zwróć uwagę - po co nagrywasz z ukrycia potem wrzucasz to w internet? Taka mądra jesteś to po prostu zochowaj (1)
jak dorosła osoba!
- 0 2
-
2023-06-08 11:24
Nie wiesz , że zwrócenie uwagi nic tu nie da!!!
Ludzie psy traktują lepiej niż człowieka
- 1 0
-
2023-06-07 10:57
Andre
Czytając takie komentarze, ręce opadają. Najważniejsze, iż pies był na smyczy i z właścicielem, jak widać pies bardzo społeczny - łagodny. Nie spotkałem ani razu agresywnego psa tej razy, a często widzę te psy na spacerach. Widzę natomiast psy z ras określanych jako łagodne/przytulanki wykazujące agresywność, ujadające na obcych. Generalnie nie ma
Czytając takie komentarze, ręce opadają. Najważniejsze, iż pies był na smyczy i z właścicielem, jak widać pies bardzo społeczny - łagodny. Nie spotkałem ani razu agresywnego psa tej razy, a często widzę te psy na spacerach. Widzę natomiast psy z ras określanych jako łagodne/przytulanki wykazujące agresywność, ujadające na obcych. Generalnie nie ma psów agresywnych od poczęcia, wszystko zależy od ułożenia. Wiadomo, są psy podatne na ułożenie agresywne, ale jak już napisałem - charakter psa kształtuje właściciel. Wpis w zamyśle quasi celebrycki w mojej ocenie, ale jest tylko moja ocena. sorki
- 1 5
Wszystkie opinie
-
2023-06-06 11:02
(48)
Nie podbiega do dzieci.
Nie jest agresywny więc nie rozumiem skąd to oburzenie- 233 395
-
2023-06-06 11:06
(21)
Pies jest ewidentnie pobudzony, w 1 sek wyrwałby się z rąk i pożarł dziecko. Więcej wyobraźni.
- 48 40
-
2023-06-06 11:08
Ale tego nie robi (17)
- 21 48
-
2023-06-06 11:13
(12)
Ale może zrobić,zwierzęta są nie przewidywalne,jeśli ktoś twierdzi że piesek nic nie zrobi,jest i**otą.
- 42 13
-
2023-06-06 11:16
Wiesz, ja mam penisa, więc jestem potencjalnym gwałcicielem. (9)
W domu mam noże, jestem potencjalnym mordercą.
Polecam sprawdzić do jakich celów została ta rasa wyhodowana, zdziwisz się.- 30 48
-
2023-06-06 11:31
Skorzystaj z teleporady, póki nie jest za późno. (2)
- 22 15
-
2023-06-06 13:02
Dla ciebie już jest za późno. (1)
- 3 11
-
2023-06-07 19:27
Wypad trollu
- 0 0
-
2023-06-06 11:32
(2)
Ale,Ty masz małego penisa,a pies ma duże kły.
- 31 10
-
2023-06-06 13:03
Nie chciał byś, żeby ci taki ząb wyrósł. (1)
- 3 9
-
2023-06-07 19:28
Idź się pochwalić księdzu proboszczowi
Może są ci dyspensę
- 0 2
-
2023-06-06 12:28
(2)
Twierdzisz że jesteś tak jieprzesywidywalny jak zwierzę?
Pies trzyma zęby na wierzchu, Ty penisa też?- 16 8
-
2023-06-06 13:03
A ty zęby w domu zostawiasz? (1)
- 4 11
-
2023-06-07 19:53
Jestem nieprzewidywalny jak zwierzę?
- 0 0
-
2023-06-06 11:17
Ale nie robi (1)
Ja też mogę kogoś zabić, ale tego nie robię. Czy to jest powód, żeby mnie ukarać?
- 15 26
-
2023-06-06 11:20
tak, za twoją głupotę powinno się ciebie ukarać
- 25 13
-
2023-06-06 11:18
No tak, bo Polak musi być mądry ale dopiero po szkodzie.
- 25 9
-
2023-06-06 12:09
No tak. Musi w końcu rzucić się na kogoś i pogryźć, żeby tacy jak Ty zrozumieli, że to nie są żarty. (2)
- 21 9
-
2023-06-06 12:55
(1)
Serio myślisz że każdy pies idący na spacer ma na celu rzucać się na ludzi i gryzc?
- 10 12
-
2023-06-06 16:21
Artykuł jest o amstaffie, a nie o małym piesku do łydki.
- 7 2
-
2023-06-06 12:43
pożarłby co najwyżej kiełbasę
- 8 9
-
2023-06-06 13:55
Oplułam monitor ze śmiechu.
- 2 3
-
2023-06-07 12:14
KOT...
...Cię prędzej podrapie, ugryzie i obsika.
- 1 1
-
2023-06-06 11:07
ty nic nie rozumiesz
- 12 2
-
2023-06-06 11:08
Bo to amstaff i bajeczki,że ta rasa nie jest niebezpieczna
proszę sobie w buty schować.Oczywiście,że jakiś "cziłała" też może ugryźć.Dlatego ogólnie z psami z dala od placów zabaw.Zwłaszcza z dużymi i silnymi.
- 51 9
-
2023-06-06 11:08
Pewnie, lepiej się oburzyć jak już podbiegnie.
Widać, że baba ledwo go trzyma i nie byłaby w stanie nad nim zapanować. Generalnie to on ją prowadzi nie ona jego.
- 43 9
-
2023-06-06 11:14
właśnie widzę, że nie rozumiesz
- 7 2
-
2023-06-06 11:16
Kodeks Wykroczeń (7)
Przepis mówi jasno: Psy rasy uznawanej za niebezpieczną mają obowiązek noszenia kagańca każdorazowo, gdy znajdują się w miejscach publicznych. Z tąd to oburzenie.
- 35 12
-
2023-06-06 11:23
nie do 12natsego miesiąca życia
- 5 20
-
2023-06-06 11:56
Amstaff nie należy do tych ras. Proszę pierw zaczerpnąć wiedzy zanim brednie napiszesz
- 22 15
-
2023-06-06 12:45
(3)
Art. 77 ustawy z dnia z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń (Dz.U.2021.281):
1. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1000 złotych albo karze nagany.
Nie ma tu nic o obowiązku posiadania kagańca tym bardziej dla poszczególnej rasy. Należy tylko sprawować kontrolę nad psem.- 9 4
-
2023-06-06 16:26
(1)
Kwestie smyczy i kagańca reguluje ustawa o ochronie zwierząt. Art. 77 KW nie jest samoistny, natomiast stanowi podstawę do ukarania w przypadku złamania przepisów określonych w ww. ustawie.
- 5 1
-
2023-06-06 16:46
nie reguluje, po co wypisujesz samoistne brednie
- 1 5
-
2023-06-06 16:45
to nie ustawa tylko KW
- 0 0
-
2023-06-06 16:44
"z tąd" wiele tlumaczy
a ktory przepis, bo nigdzie w obowiazujacych przepisach nie ma nic o kagancu i smyczy
- 0 1
-
2023-06-06 11:19
Nie wpadłeś ba pomysł, że przed nakręceniem filmiku to robił?
- 7 4
-
2023-06-06 11:30
Podbiegnie, ugryzie i wtedy oburzenie będzie troszkę większe... (1)
- 13 4
-
2023-06-06 16:46
ta Karolina nie podbiega, przeciez widzisz, ze nagrala z "partyzanta"
- 0 0
-
2023-06-06 11:30
Właśnie,wieke rzeczy nie rozumiesz.
- 0 3
-
2023-06-06 11:43
N (1)
Na.plaze w okresie od maja do września obowiązuje zakaz wchodzenia z psami
I nie ważny czy agresywny czy kanapowiec- 28 6
-
2023-06-06 12:46
Na szczęście tylko w Gdyni. W Gdańsku poza kąpieliskami można.
- 7 10
-
2023-06-06 12:24
Ale w każdej chwili może go coś zirytować (2)
Upał, halas, ktoś przypadkiem od tyłu go potrąci lub nadepnie. "Wyzwalaczem" może być głód, pragnienienie, cokolwiek. Prawie wszyscy właściciele psów, które kogoś pogryzły lub zagryzły na śmierć, tłumaczą się że "on nigdy nie był agresywny". W przypadku psa zawsze trzeba założyć, że jego zachowanie może być nieprzewidywalne. Zwłaszcza jak jest w takim miejscu jak plaża, plac zabaw, bo wobec ilości bodźców może zachować się niestandardowo.
- 19 9
-
2023-06-06 16:47
nie masz pojecia i wymyslasz bzdury
- 2 10
-
2023-06-07 12:10
pewnie, moze nawet nagle ufoludek przyjsc i go kopnac
- 0 3
-
2023-06-06 12:31
Nie jest naszą winą, że masz przytępiony umysł.
- 2 6
-
2023-06-06 13:52
Ggg
To się stało że plac zabaw to nie wybieg dla agresywnej rasy czego nie rozumiesz pust.....aku?
- 10 2
-
2023-06-06 18:38
Czasem chodzi o możliwości a nie tylko chęci
Nawet jeśli jesteś zdrowym psychicznie człowiekiem to nikt by nie chciał abyś chodził z maczetą po placu zabaw i "bezpiecznie" machał tą maczetą nad głowami dzieci.
Taki pies może zabić dziecko w ciagu 20-30 sekund.
A jak wiesz - pies to tylko pies i czasem może coś mu odskoczyć (nawet jeśli zostanie sprowokowany przez dziecko które np. sypnie mu piaskiem w oczy).
Dlatego właśnie zdrowy na umyśle człowiek nie weźmie psa rasy niebezpiecznej bez kagańca między obce dzieci.- 9 2
-
2023-06-06 18:43
Demokracja.
To jest właśnie ta wolność o którą tak walczą POplecznicy rudego 102 ale bez gąsienic i lufy. Ten porusza się na białym koniu.
- 1 4
-
2023-06-07 08:43
Jest zakaz wprowadzania psów na plaże i place zabaw.
Czego tępaku nie rozumiesz?- 4 0
-
2023-06-06 11:03
Opinia wyróżniona
(24)
przecież puszek nie gryzie
- 493 57
-
2023-06-06 11:34
około 15 osób dorosłych i 25 dzieci na każde tysiąc zostaje pogryzionych (3)
a psy zabijają jakieś 20-30 tysięcy osób rocznie na całym świecie.
Mimo to nakładamy ograniczenia np. na broń a na psy nie - dlaczego? Przecież taki pies jest jak broń - a nawet gorzej, bo broń jest w 100% kontrolowana przez człowieka a pies nie.
Dlatego w niemal każdym cywilizowanym kraju jest bardzo wiele ograniczeń nakładanych na psy - od całkowitych zakazów aż poprzez zezwolenia i obowiązkowe czipy czy kontrole.
A u nas? Wolna amerykanka a informacje o kolejnych zabitych czy pogryzionych są cenzurowane. Jakiś typ molestował w tramwaju? Wszędzie breking njułsy, straszenie zwyrolami, ustawy o bestiach - pies/dzik zmasakrował dziecko na ogródkach działkowych - a kogo to obchodzi?
Ponadto psy są po prostu uciążliwe, szczekają, produkują dużo fekaliów (tak wiem, jak nasiusia fafik to zmywacie albo wymieniacie krzak razem z glebą) i tak dalej.
Do tego jest też aspekt etyczny - trzymanie zwierzęcia lubiącego powietrze i przestrzeń w klitce w bloku to po prostu znęcanie się nad nim. Bo po co wam te psy? Tylko jako żywe maskotki, boście infantylni - taka prawda.- 47 18
-
2023-06-06 14:25
Na Ukrainie już ponad 200k rannych i zabitych po obu stronach (2)
Faktycznie broń lepiej wypada geniuszu :)
- 4 25
-
2023-06-06 14:55
Ok, jak nie było broni palnej i używano broni białej, to też były takie same statystyki (1)
Czyli zakażmy noży bo można nimi zabić?
- 1 3
-
2023-06-07 00:23
Nie, używajmy mózgu. Nie wiem czy wiesz ale każdy człowiek go posiada. Spróbuj czasem. Fajna sprawa
- 6 0
-
2023-06-06 12:55
(2)
On się chciał tylko przywitać
- 27 3
-
2023-06-06 16:05
stereotyp
zazwyczaj, to człowiek "chciał tylko pogłaskać"
- 5 8
-
2023-06-06 20:12
Zamiast puszczać te głupie wymówki płazem, trzeba zacząć odpowiadać: ale ja nie chciałem
Serio, pies ma być przy nodze, a jeśli skacze na obcych ludzi, żeby "się przywitać" to jesteś beznadziejnym właścicielem.
- 14 0
-
2023-06-06 13:13
w kagańcu na pewno nie ugryzie (3)
proste, tanie, wystarczy egzekwować a nie wymyślać jakieś pokrętne teorie
- 38 1
-
2023-06-06 16:08
jeśli ktoś panuje nad psem bez smyczy, to nie mam nic przeciwko temu żeby biegał luzem. (2)
Po to są szkolenia i psie przedszkola żeby psa socjalizować z innymi rasami i nauczyć funkcjonowania w świecie ludzi. I to powinien być obowiązek właścicieli. Raz, że ubyłoby chętnych najmniej o połowę, a dwa, że byłoby bezpiecznie.
- 5 23
-
2023-06-07 13:37
Skąd pewność że ktoś panuje? Może mu się tak tylko wydawać. Psy są potrzebne tylko w służbach i niektórych przypadkach. Nikt nie potrzebuje psa, niesty teraz jest moda na to żeby mieć pieska nawet w kawalerce.
- 9 1
-
2023-06-07 19:56
To niech biega luzem
Ale nie po publicznej plaży, parku czy chodniku a po ogrodzonej posesji swojego właściciela!!!
W miejscu publicznym mam prawo czuć się i być bezpiecznym, taki pies niszczy to bezpieczeństwo!- 7 1
-
2023-06-06 13:35
Jeśli ktoś śmie twierdzić (2)
Że amstaff to miły piesek, to powinien szybko udać się do psychiatry!
- 34 8
-
2023-06-06 13:58
Przecież 90% takich komentarzy to boty (1)
Łatwo je poznać bo wszystkie są na jedno kopyto, w stylu "puszek nie gryzie" i takie tam
A jak puszek ugryzie, to będziesz miał kolejne komentarze w stylu "sprowokowali fafika", "sam z siebie nie ugryzie nigdy" i takie tam.
Chodzi o to, żeby wmówić normalnym ludziom, że wszyscy dookoła to bambiniści a TY jeden to ten zły i nienormalny, który nie pozwala słodziakom na...ć na trawnik - a nawet jak się to nie uda, to żeby chociaż bali się mieć swoje zdanie przytłoczeni przewagą jedynej słusznej opcji uczłowieczania zwierzątek :)
Mechanizm stosowany od lat, jednak dzięki mediom społecznościowym na niespotykaną nigdy skalę.- 20 2
-
2023-06-06 14:45
słodki borze
ziom ty sam jesteś chyba botem. Rozumiem że nienawidzisz psów bo może mama ci nie pozwalała się z nimi bawić, i po kryjomu się skręcasz z zazdrości- ale weź zluzuj majty i wyjdź z piwnicy. Od razu widać, żeś konfiarz . Chyba żadnego psa nie poznałeś nigdy.
- 1 18
-
2023-06-06 13:36
(3)
W Wielkiej Brytanii tylko w tym roku takie 'Puszki' zabiły już 5 osób. A co roku jest około 20 tysięcy pogryzień ludzi lub zagryzień innych psów. Zdecydowana większość ataków i ataków śmiertelnych to wynik działania ras niebezpiecznych - pitbulli, American XL bully oraz mieszanek tych ras.
- 16 3
-
2023-06-06 13:50
bo ze względu na ucisk szczęki są bardziej skuteczne niż yorki (1)
co nie znaczy, że częściej atakują
- 4 4
-
2023-06-06 13:57
Atakują częściej. W USA tylko 6% psów to pitbulle, odpowiedzialne są za 60% ataków.
- 7 4
-
2023-06-06 13:55
ludzie
To nie psy są niebezpieczne tylko ludzie, którzy je mają są nieodpowiedzialni i sami powinni być szkoleni przed kupnem/adopcją zwierzęcia tak jest np w Hiszpanii jak chce się posiadać psa trzeba przejsc szkolenie, czy się do tego nadajesz, a nie tak jak w Polsce... psy na łancuchach na polskiej wsi....bez wody i jedzenia... a potem zdziwieni że pies agresywny....
- 8 7
-
2023-06-06 16:45
(1)
Odżywia się dożylnie?
- 2 1
-
2023-06-07 11:15
Twoją krwią.
- 0 0
-
2023-06-06 17:22
To już norma
Śmieszne byłby i jest widok supergroźnych właścicieli tych wszystkich świniaków, pitbulli, amstaffów gdyby nie to że komuś może stać się krzywda
- 4 2
-
2023-06-06 21:41
Dlatego wszyscy mamy gaz na psy, kiedy te duże i średnie okazują "radość "... (1)
- 4 0
-
2023-06-07 11:15
Ja też mam gaz, na ludzi. Spróbuj skierować taki gaz w stronę mojego psa, to nie zdążysz go nawet użyć, gwarantuję :)
- 1 5
-
2023-06-08 20:01
Szybka diagnoza sytuacji
Zawsze słysząc twierdzenie, że piesek bez kaganca nie gryzie, po prostu stawiam swoje twierdzenie, że przy zbyt bliskiej odległości to ja gryzę, a raczej zasadzam kopa. I nie ma sprawy.
- 1 0
-
2023-06-06 11:04
I co się takiego stało? (8)
- 152 304
-
2023-06-06 11:06
(2)
Czyli reagować jak się coś stanie,najlepsza jest prewencja.
- 43 10
-
2023-06-06 11:07
Bzdura (1)
- 3 28
-
2023-06-07 10:57
Sam jesteś Bzdura
- 0 1
-
2023-06-06 11:23
to że jesteś cymbałem i nic więcej
- 17 4
-
2023-06-06 11:27
na szczęście tym razem nic
- 13 3
-
2023-06-06 11:40
Kierowca, który jechał 150km/h po mieście z promilami we krwi i nikogo nie zabił też może powiedzieć, że się nic nie stało, więc nie ma problemu?
- 30 6
-
2023-06-06 12:25
Zupełnie nic
- 2 1
-
2023-06-07 15:31
Mdd
To poczekajmy aż coś się stanie tak???
- 0 0
-
2023-06-06 11:04
Przecież te psiaki to łagodne melepety. (4)
Tak samo jak właściciele.
- 59 116
-
2023-06-06 11:30
Ja
Widać że bity byles w dziecinstwie
- 9 3
-
2023-06-06 11:37
I zauważcie, że w 90% jak ktoś wbija z kundlem do spożywczego czy na plac zabaw (2)
to jest to Karyna - współczesne kobiety mają dużo mniej kultury i szacunku do innych niż faceci - ale to już dawno pewnie każdy zauważył.
- 13 6
-
2023-06-06 12:05
(1)
Wystarczy wejść do damskiej publicznej toalety by zobaczyć jakimi brudaskami są kobiety, w męskich toaletach takiego syfu nie ma.
- 12 5
-
2023-06-06 14:36
Sprzątałam kiedyś toalety w centrach handlowych. Potwierdzam. Nie będę tutaj pisała szczegółów bo obrzydlistwa takie że..
- 9 0
-
2023-06-06 11:04
Trzeba egzekwować kto posiada takie psy. (21)
Z reguły niestety jest to patologia.
Psy powinny zostać opodatkowane i wprowadzona powinna zostać kontrola czy posiadają godne warunki oraz czy właściciele są odpowiedzialni. Tak żeby wykluczyć podobne przypadki jak powyżej (ten akurat jest grzeczny) ale wiadomo jak to jest..- 423 101
-
2023-06-06 11:11
(5)
Swoją babę sobie opodatkuj.
- 22 47
-
2023-06-06 11:14
(2)
Nie sądzę, żeby miał...
- 9 20
-
2023-06-06 11:18
Patologia zawyła (1)
- 29 7
-
2023-06-06 13:58
przecież napisałeś a nie zawyłeś.
- 0 3
-
2023-06-06 11:26
Opodatkowanie psa (1)
To norma w Niemczech. Tam w ogóle psy są świetne bo nie zaczepiają postronnych osób. A jak zaczepia to znaczy, że właścicielami są Polacy
- 21 8
-
2023-06-06 11:48
Wojna światowa co kilkadziesiąt lat
to też norma w Niemczech, tak że uważaj.
- 10 8
-
2023-06-06 11:26
tutejszy (1)
psy są opodatkowane
- 4 2
-
2023-06-06 11:47
a oczipowałeś czy się boisz wpisać w rejestr bo jak się znudzi to do lasu ...
- 1 4
-
2023-06-06 11:46
Ja bym tak zrobił też z dziećmi (1)
Opodatkowane i wprowadzona kontrola czy mają warunki i czy właściciele są odpowiedzialni. Bo z reguły im większa liczba, tym gorzej ;)
- 21 7
-
2023-06-06 16:29
Dokładnie. Powyżej trzech to już nie rodzina tylko hodowla.
- 1 2
-
2023-06-06 12:25
tak jak bombelki
- 4 2
-
2023-06-06 12:30
trzeba egzekwować kto posiada takie dzieci
- 3 3
-
2023-06-06 14:20
Opodatkować z**bów
Trzeba opodatkować i kontrolować wszystko - nawet takich z**bów jak ty piszących komentarze pani miała psa na smyczy. Tobie też by się przydała
- 1 2
-
2023-06-06 15:14
(2)
Jest coś takiego jak podatek od posiadania psa. Opłaty takie pobierają właśnie urzędy.
- 2 0
-
2023-06-06 16:24
widać za małe te podatki
- 2 0
-
2023-06-06 16:30
To zależy od gminy
W Gdańsku takiego podatku obecnie nie ma.
- 1 0
-
2023-06-06 18:03
Opłata za psa
Gminy ustalają opłatę za psa, nie nazywa się podatkiem, ale jest.
- 0 0
-
2023-06-07 12:54
Tak jak o dzieci
Tak jak o ddzieci
- 0 1
-
2023-06-07 23:30
Sam jestes patologią.Te psy to kochane misiaczki i pieszczochy.Uwielbiają ludzi , a zwłaszcza dzieci.Sama radość i miłość z
- 1 0
-
2023-06-08 10:34
Porażka
Egzekwować to trzeba ciebie i takich d***li myślących jak ty
- 0 0
-
2023-06-12 12:48
Głupszego nie widziałem
Pewnie. Opodatkujmy też kanarki, rybki i alpaki,a dla takich jak Ty i powietrze
- 0 0
-
2023-06-06 11:05
(11)
Czy amstaf na smyczy jest bardziej niebezpieczny od stada dzików?
- 148 156
-
2023-06-06 11:14
tak (1)
- 26 23
-
2023-06-06 11:30
Nie
- 17 13
-
2023-06-06 12:35
Tak,
A o co chodzi?
- 9 8
-
2023-06-06 12:46
nie
- 8 4
-
2023-06-06 21:37
A kto zagryzl wiecej ludzi ? Dziki czy amstafy (2)
He?
- 1 6
-
2023-06-06 22:14
nie ma takich statystyk, he! (1)
- 6 0
-
2023-06-06 23:14
Google prawdę Ci powie
- 0 2
-
2023-06-07 11:15
skoro wnszwecji zakazano to tak (2)
amstaff uznawany jest za broń
- 1 3
-
2023-06-07 11:16
(1)
w Polsce nie są na liście psów agresywnych
- 2 2
-
2023-06-07 14:51
w wiadomościach regularnie czyta się że amstafy kogoś zagryzły. I fakt że właściciel był nieodpowiedzialny nic tu nie zmienia. To jest bardzo niebezpieczna rasa i spacer bez kagańca zwłaszcza z takim psem gdziekolwiek to szczyt nieodpowiedzialności i totalnego.. W Norwegii jest zakazany w Niemczech oznaczony jako rasa niebezpieczna tak jak w wielu innych krajach. U nas wolą się zajmować sądami i zmianami prawa pro myśliwskimi a nie istotnym kwestami.. taki mamy kraj.
- 2 0
-
2023-06-08 20:33
A stado dzików na smyczy czy luzem?
- 1 1
-
2023-06-06 11:05
(18)
Amstaf nie należy do ras agresywnych.
- 165 270
-
2023-06-06 11:08
(4)
Powiedz to mojej łydce
- 26 16
-
2023-06-06 11:12
(nachyla się do łydki)
Amstaf nie należy do ras agresywnych.
- 44 22
-
2023-06-06 11:17
Było nie drażnić. (2)
- 15 23
-
2023-06-06 14:38
bezczelny (1)
Jechałam na rowerze. Miałam 15 lat. Powiedz do takiej dziewczynki, że będzie miała sznytę na pół nogi do końca życia i paniczny strach przed psami bo to jej wina.
- 16 3
-
2023-06-07 11:17
widocznie jestes zlym czlowiekiem, psy to wyczuwaja.
- 1 9
-
2023-06-06 11:15
ale należy do ras niebezpiecznych (1)
- 32 22
-
2023-06-06 11:34
Nie należy.
- 22 22
-
2023-06-06 11:16
(3)
Może i nie należy, ale powinien być na smyczy tak czy siak.
- 17 12
-
2023-06-06 11:19
Był na smyczy (1)
przecież to widać. Dość krótkiej na dodatek.
- 28 10
-
2023-06-06 16:02
a gdzie maseczka?
- 1 0
-
2023-06-06 16:01
w kagancu.
- 1 4
-
2023-06-06 11:25
bo Amstaf jest z reguły łagodny jak rzułf :)
- 13 5
-
2023-06-06 12:20
Amstaff nalezy do psów o takiej sile nacisku szczeki (1)
Że dorosły człowiek nie jest w stanie jej otworzyć, jak pies zaciśnie ją na twoim udzie lub głowie twojego dziecka
- 18 12
-
2023-06-06 13:08
To pilnuj kaszojada.
- 9 29
-
2023-06-06 12:40
(2)
Każdy pies w odpowiednich warunkach należy do rasy agresywnej ( tak,Yorki też).
Sama mam psa, który nigdy nikogo nie ugryzł, uwielbiał dzieci, mogły wyciągać mu jedzenie z miski a on grzecznie czekał, ale pewnego razu przyszła znajoma z małym dzieckiem, oboje stali i nic nie robili a mój pies bez powodu skoczył z wyszczerzonymi zębami do twarzy dziecka. Na szczęście udało mi się go złapać zanim doszło do nieszczęścia ale od tego czasu nie uznaję gadania, że on nie gryzie, on nic nie zrobi. Mój pies poza tą jedną sytuacją nadal jest łagodny i nie gryzie.- 27 5
-
2023-06-06 12:50
Dokładnie. Dlatego psów na placu zabaw nie powinno być
I również dlatego że psy (samce ) obsikują zjeżdżanie, huśtawki itp. A jak zrobią dwójeczkę, to nigdy nie da się wyzbierać do zera. Dzieci potem dotykają rękoma, rączki pakują do buzi a w kale zwierząt może być sporo nieprzyjemnych "zarazków" I robali
- 24 5
-
2023-06-06 13:08
A smoki też występują w tej bajce?
- 1 18
-
2023-06-06 13:11
to mniej więcej tak jak z dopalaczami - nie jest na liście
:O)
- 9 1
-
2023-06-06 11:05
Stada dzików biegają po plaży i się tam wypróżniają (10)
To jeden pies nie robi różnicy. Akurat amstafy są wobec dzieci bardzo przyjacielskie, czego o dzikach nie można powiedzieć.
- 135 195
-
2023-06-06 11:15
Dziki nie są agresywne, nie siej zamętu (6)
- 20 17
-
2023-06-06 11:24
taaaa powiedz to mojemu koledze który został zaatakowany przez Lochę (4)
pod własnym domem
- 18 11
-
2023-06-06 11:29
skoro tworzysz zagrozenie to jestes atakowany (1)
- 10 17
-
2023-06-07 11:18
tak samo w przypadku psów.
- 1 0
-
2023-06-06 14:32
został zaatakowany czy pogoniony?
bo jak zaatakowany to proszę o informację ile szwów mu na pogotowiu założyli, ile kości złamanych, jakie operacje przeszedł?
- 4 4
-
2023-06-08 20:34
Czy to na pewno było pod domem, a nie w domu?
- 2 0
-
2023-06-06 15:12
W ogóle nie są, tylko co robią na plaży dla homo sapiens?
- 2 0
-
2023-06-06 11:47
(1)
po przyjacielsku zeżrą Ci dzieciaka
- 10 6
-
2023-06-06 11:53
A twoje dziecko wyrośnie na mordercę, bo jest wychowany przez ciebie czyli człowieka agresywnego
- 6 9
-
2023-06-09 14:41
Tutaj się zgodzę. Sama mam amstafke i bardzo kocha dzieci. Nie raz spotkałam się z taka sytuacja ze te małe kundelki są bardziej agresywne do ludzi niż te groźne amstafy. Niestety o tym się już tak głośno nie mówi bo jak to tak? Żenada
- 0 0
-
2023-06-06 11:05
Podejrzewasz popełnienie wykroczenia? Zgłoś na policję (4)
A tak tylko internauci są w szoku
- 111 24
-
2023-06-06 11:20
(1)
Skąd wiesz, ze tego nie zrobiła? Jedno nie wyklucza drugiego.
- 9 6
-
2023-06-07 15:50
Bo by o tym napisala w artykule. A po komentarzu w tle slychac, ze nic sie nie dzialo, nagrywali na wszelki wypadek :)
- 0 0
-
2023-06-06 14:23
(1)
Byłam z dzieckiem na placu zabaw , weszła Pani z wielkim psem , bez kagańca , którego nie mogła utrzymać na smyczy, ponieważ ciągle jej się wyrywał. Zwróciłam Pani uwagę , żeby wyszła z placu zabaw , ponieważ są malutkie dzieci( to żaden argument bo większe dziecko czy dorosłego też może pogryźć ), zaczęła mnie szczuć tym psem , jak powiedziałam , że zadzwonię na straż to zaczęła się zbliżać do mnie z tym psem. Zadzwoniłam na straż miejską otrzymałam informację , że nie powinna być z psem na placu zabaw a mandat mogę jej wystawić jak pies się zsika na terenie placu i jeszcze muszą być świadkowie . Ostatecznie jak zadzwoniłam na straż to Pani uciekła z psem ale co trzeba mieć w głowie żeby pchać się na plac z psem, którego nawet nie była wstanie utrzymać bo szarpał się w każdą stronę.
- 15 2
-
2023-06-07 11:10
A smoki byly? :)
- 2 5
-
2023-06-06 11:05
Takich psów (24)
Nie posiadają normalni ludzie. Inna sprawa to mandaty, za taką akcję ta baba powinna dostać z 5 tys mandatu i może by dotarło
- 348 153
-
2023-06-06 11:08
Dokładnie tak
- 35 11
-
2023-06-06 11:12
Normalni ludzie posiadają pewnie tylko psy wielkości szczura? (2)
- 33 35
-
2023-06-06 11:16
Niezłe problemy z logiką u ciebie, Dziuniu
- 15 7
-
2023-06-06 11:19
No powiedzmy
wiewiórki
- 3 7
-
2023-06-06 11:20
Dla Ciebie "Pani" (1)
- 5 15
-
2023-06-06 12:16
A, ok
Pani Dziuniu, sorki.
- 10 4
-
2023-06-06 11:21
A jakie psy (3)
Posiadają normalni ludzie?To są jakieś podziały?
- 16 10
-
2023-06-06 13:38
tak, normalni posiadają tylko białe psy, wiadomo, że te czarne to... wiesz sam co
- 7 2
-
2023-06-06 16:34
Już odpowiadam (1)
Przyjacielskie, zsocjalizowane i takie, nad którymi są w stanie zapanować. Po prostu.
- 6 4
-
2023-06-08 16:47
pytanie do "specjalisty" a jak zsocjalizowac psy prowadzac je na smyczy i w kagancu? czy ten pies wyglada na takiego ktory ma problemy z socjalizacja?
- 1 0
-
2023-06-06 13:59
który artykuł prawny? Podaj.
- 2 2
-
2023-06-06 14:06
takich czyli jakich? (2)
Patrzysz na sprawę jedynie przez pryzmat tych nielicznych przypadków tragedii pokazywanych w wiadomościach.
Bardziej agresywny i terytorialny jest owczarek niemiecki. Skończ waść bzdury pisać.
Dla mnie dziwne są rasy kieszonkowe i przez to mam obrażać ich włascicieli?- 11 5
-
2023-06-06 14:27
Jakich nielicznych? (1)
Co chwilę info że kundel kogoś zagryzł, najczęściej dzieciaka. Zawsze amstaff, pitbull, czasem owczarek. Te 2 pierwsze rasy powinny być zakazane, hodowle wygaszane.
- 8 12
-
2023-06-08 11:10
O szczurkach typu York, sh*tsu i innych kieszonkowych nie mówi się w mediach chociaż są bardziej agresywne i mniej przewidywalne niż bullowate. Częściej dochodzi do pogryzień ludzi z tą jedyną różnicą, że bulle wyrządzą większą krzywdę z racji rozmiarów i siły.
- 2 0
-
2023-06-06 22:12
Przestrzeń publiczna (3)
Każdy może wejść, zgodnie z Konstycja i opinią Rzecznika Praw Obywatelskich, więc za co mandat?
- 6 7
-
2023-06-06 22:47
to nie jest przestrzeń publiczna, tylko plac zabaw dla dzieci (2)
trzeba być niespełna rozumu, żeby pchać sie na niego z psem, nad którym ewidentnie się nie panuje. Konstytucja też mówi o bezpieczeństwie przestrzeni publicznej, o tym pewnie nie słyszałeś?
- 7 3
-
2023-06-07 15:28
Przeciez na filmiku widac, ze panuje nad nim w 100% :)
- 4 2
-
2023-06-09 08:23
!!!
A obok siedziała pani z mordę dracym Jorkiem i to jest ok ???
- 0 0
-
2023-06-07 08:30
Buhahah hahaha
5tys a 10tys za tepego jordan na placu
- 1 0
-
2023-06-08 11:47
Idz do lekarza
Chora głowa powinni cie leczyć pod przymusem
- 0 0
-
2023-06-08 14:57
Takich psów, to znaczy jakich?
Pies jak każdy inny i wszystko zależy od wychowania
W życiu spotkałam więcej małych "słodkich" psów typu york czy maltańczyk które są agresywne i rzucają się na wszystko
I równie dobrze można powiedzieć ze nienormalni ludzie biorą małe psy bo myślą ze ich nie trzeba wychować bo jest maly to nic nie zrobi
No ale niestety taka Polska mentalność- 1 0
-
2023-06-08 15:01
XDD
- 0 0
-
2023-06-08 16:46
a co zabronionego zrobila ta "baba" albo jej pies? kiedys uslyszalam ze tylko zli ludzie nienawidza zwierzat...i duzo jest prawdy w tym stwierdzeniu...
- 2 0
-
2023-06-11 17:13
nie do wiary!!!!
Szlak mnie trafia jak takie cimnogrody wypowiadają się na tematy, na które nie mają zielonego pojęcia! Mało tego- osoby takie nie wysilą się nawet trochę żeby poszukać informacji albo dowiedzieć się czegoś więcej tylko kłapią jęzorem na prawo i lewo.. To, że rasa amstaff jest zaliczona do rasy agresywnej to nie oznacza, że zagryza i atakuje on każdego napotkanego osobnika.. Jest to przede wszystkim pies obronny a w naturze agresja jest wpisana w obronę! Jednak są to cechy poszczególnej rasy tak jak każdej z osobna, i w tych psach tak samo jak u wszystkich zwierząt drzemie wrażliwość, lojalność jak i milosc którą obdarzy małych i dużych domowników. Kolejna sprawa to sprawa wychowania pupila.. mogłabym pisac i pisać bo czynników jest wiele.. Z jakiego powodu ja się pytam, ktoś dał sobie prawo do nagrania obcej osoby?? Bo chyba tylko aby gwiazdorzyc w internecie.. Pies był na smyczy, nie zbliżył się nawet do żadnego dziecka!!! Już pomijając fakt, że nie przejawiał absolutnie żadnego niepożądanego zachowania!!!
do autora filmu: drogi Januszu, który wypełzłeś na zewnątrz aby wylewać swoje frustrację i bolączki na innych ludziach, którzy w niczym Ci nie zawadzają.. skoroś taki prawilny obywatel to trzeba było mieć odwagę podejść do pani i kulturalnie zwrócić uwagę albo opowiedzieć jej o swoim problemie, a nie z podpierdolk* nagrywać filmik i wrzucać na trójmiasto wywołując g*wno burze na osobę, która niczym nie zawiniła.. przechodziła z psem na smyczy obok piaskownicy dla dzieci!!! Co za poryte społeczeństwo!!!! Żeby takie zachowanie i intencje do Ciebie wróciło społeczniaku!
A panią z psem serdecznie pozdrawiam!!!
PS. Jeszcze tylko dodam, że takiego psa jak ten, jak i każdego innego nie powinna posiadać osoba która napisala ten komentarz!!!- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.