• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Aktualnie brak w repertuarze trójmiejskich teatrów

Shrek (95 opinii)

musical teatr dla dzieci
kasy:
58 661-60-00, 58 785-59-00
wystawia:
Teatr Muzyczny
czas trwania:
2 godz. 45 min. (1 przerwa)
data premiery:
8 października 2011
8.2
165 ocen
Wszyscy kochamy bajki, zwłaszcza, gdy mają mądry przekaz, są inteligentne, dowcipne, pomysłowe i - jak w przypadku "Shreka" Teatru Muzycznego - bardzo dobrze wykonane. Spektakl pełen uroku, inscenizacyjnych perełek i świetnych wokalistów trafi do widza w każdym wieku.
Shrek
Komedia dla dorosłych, na którą przyjść mogą także dzieci!

Przekład: Bartosz Wierzbięta

Musical SHREK to przeniesiona na deski teatralne filmowa historia o zielonym ogrze o wielkim sercu. Postać SHREKA znają niemal wszyscy. Ten niezbyt urodziwy wielki ogr, wiedzie spokojny i beztroski żywot starego kawalera, gdzieś na baśniowym bagnie. Niezdarny i posiadający swoiste pojęcie higieny bohater jest zadowolony ze swojego życia do momentu, gdy nagle w jego domu zaczynają pojawiać się postacie znane z rozmaitych bajek. Na ukochanym bagnie SHREKA robi się coraz ciaśniej i głośniej i nie zanosi się na to, by w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. Okazuje się, że za całym zamieszaniem stoi zły Lord Farquaad, który ma dla SHREKA arcytrudne zadanie. Wraz z irytującym i gadającym Osłem muszą uwolnić piękną Księżniczkę z rąk straszliwego Smoka...

Błyskotliwy humor, plejada bajkowych postaci, nawiązania do kultury popularnej i wątki obyczajowe - dzięki temu SHREK łączy pokolenia dzieci i dorosłych, rodziców i dziadków, bawiąc, wzruszając i budząc pozytywne emocje. Musicalowa wersja przygód zielonego ogra to największa z dotychczasowych produkcji Teatru, angażująca najnowocześniejszą technikę teatralną, efekty specjalne, piękne kostiumy i skomplikowaną charakteryzację.

Libretto i teksty piosenek: David Lindsay - Abaire
Muzyka: Jeanine Tesori
Reżyseria: Maciej Korwin
Kierownictwo muzyczne: Dariusz Różankiewicz
Scenografia: Paweł Dobrzycki
Kostiumy: Jerzy Rudzki
Choreografia: Joanna Semeńczuk
Przygotowanie wokalne: Anna Domżalska, Agnieszka Szydłowska
Ruch sceniczny: Bernard Szyc

Obsada:
SHREK - Rafał Ostrowski, Paweł Tucholski, Jacek Wester
OSIOŁ - Kamil Dominiak, Tomasz Więcek, Krzysztof Wojciechowski
FIONA - Agnieszka Babicz, Magdalena Smuk, Marta Wiejak
FARQUAAD - Łukasz Dziedzic, Sebastian Wisłocki, Janusz Żak
SMOCZYCA - Grażyna Drejska, Karolina Merda, Marta Smuk
CIASTEK - Agnieszka Kaczor, Karolina Merda
PINOKIO - Mateusz Deskiewicz, Tomasz Gregor
ŚWINKI TRZY - Tomasz Bacajewski, Artur Guza, Marek Kaliszuk, Paweł Mielewczyk, Sebastian Münch , Aleksy Perski
ŚLEPE MYSZKI - Dorota Białkowska, Renia Gosławska, Agnieszka Król , Katarzyna Kurdej, Mariola Kurnicka, Aleksandra Meller
TATA SHREKA - Andrzej Śledź
MAMA SHREKA - Anna Andrzejewska, Alicja Piotrowska
BABA JAGA - Ewa Gierlińska, Dorota Kowalewska
WILK OKRUTNIE ZŁY - Sasza Reznikow, Marek Richter
BRZYDKIE KACZĄTKO - Julia Frankowska, Anna Krawecińska
PIOTRUŚ PAN - Paweł Kubat, Adam Zawicki
CUKROWA WRÓŻKA - Marta Bacajewska, Anna-Maria Urbanowska
MAMA MIŚ - Ewa Gregor, Katarzyna Więcek
TATA MIŚ - Tomasz Fogiel, Zbigniew Sikora
HUMPTY DUMPTY - Paweł Czajka, Paweł Klowan
SZCZUROŁAP - Jerzy Michalski, Krzysztof Żabka
KAPITAN STRAŻY - Paweł Bernaciak
THELONIUS - Tomasz Czarnecki
KOT W BUTACH - Łukasz Czerwiński, Michał Zacharek
BISKUP - Sebastian Wisłocki, Janusz Żak
MAŁY SHREK - Bartek Jaszczuk, Konrad Wojtowicz
FIONKA - Magdalena Borowiecka (ad), Paulina Łaba (ad)
FIONUSIA - Annika Piotrowska , Natalka Różankiewicz , Julka Smuk-Totoszko, Tola Smuk-Wolak

Wieśniacy, Szczęśliwi Ludzie, Krwiożerczy Królik, Motylki, Ćmy, Śliska Błyskawica, Pani Czajnik, Krowa, Bolek i Lolek, Koziołek Matołek, Butelki, Grad, Słońce, Księżyc, Ptaszek, Szczury, Drzewa, Strażnicy, Martwi Rycerze, Artyści ludowi i wszystko co Wam się udało dostrzec: Anna Andrzejewska, Marta Bacajewska, Urszula Bańka, Dorota Białkowska, Ewelina Dańko, Julia Frankowska, Ewa Gierlińska, Renia Gosławska, Ewa Gregor, Vilde Valldal Johannessen, Agnieszka Kaczor, Anna Krawecińska, Paulina Kroszel, Agnieszka Król, Eliza Kujawska, Katarzyna Kurdej, Mariola Kurnicka, Aleksandra Meller, Karolina Merda, Alicja Piotrowska, Anna-Maria Urbanowska, Marta Vielrose, Katarzyna Więcek, Tomasz Bacajewski, Paweł Bernaciak, Paweł Czajka, Tomasz Czarnecki, Łukasz Czerwiński, Mateusz Deskiewicz, Tomasz Fogiel, Kamil Frącek, Tomasz Gregor, Artur Guza, Marek Kaliszuk, Paweł Klowan, Paweł Kubat, Jerzy Michalski, Paweł Mielewczyk, Aleksy Perski, Stavros Pittas, Sasza Reznikow, Marek Richter, Jarosław Rzepiak, Zbigniew Sikora, Sebastian Wisłocki, Michał Zacharek, Adam Zawicki, Krzysztof Żabka, Janusz Żak

oraz Adepci Studium - Wokalnego Aktorskiego: Agnieszka Brenzak, Maja Gadzińska, Klaudia Kuchtyk, Dominika Kramarczyk, Anna Nowacka, Agnieszka Rose, Alicja Stasiewicz, Dorota Stefańska, Oksana Terefenko, Andżelika Weichbrot, Katarzyna Wojasińska, Joanna Żóraw, Mateusz Burdach, Michał Cyran, Paweł Góralski, Adam Grudniewicz, Jeremiasz Gzyl, Krzysztof Kowalski, Mikołaj Ostrowski, Maciej Podgórzak, Paweł Rapa, Marcin Słabowski, Bartosz Sołtysiak, Bartłomiej Sudak, Patryk Szwichtenberg

Orkiestra pod dyrekcją Dariusza Różankiewicza w składzie:
Małgorzata Lewosińska, Małgorzata Siewert, Iwona Warszycka-Kot - skrzypce
Jarogniew Dąbrowski (koncermistrz), Bogdan Gasik - skrzypce
Elżbieta Górka - altówka
Kamila Pietrzak, Aleksandra Kuczewska - wiolonczela
Jolanta Arasimowicz - flet
Renata Nehrebecka - obój
Michał Leo - fagot
Jacek Piastowski, Aleksander Kamiński, Krzysztof Krawiec - saxofony, klarnety
Krzysztof Krakowski - waltornia
Tomasz Kiel, Tomasz Grzegowski - trąbki
Piotr Górka (inspektor orkiestry), Michał Mieczkowski - puzony
Joanna Ostrowska - piano
Elżbieta Deputat, Marcin Pietrzak - keyboard
Robert Słucki, Tadeusz Wiśniewski - gitary
Marcin Bożek - gitara basowa
Grzegorz Lewandowski - perkusja
Joanna Bułło, Piotr Schiller - instrumenty perkusyjne

Spektakl obsługują: Grażyna Dunal, Mirosław Niebodajew
Sufler: Ewa Wielebska

Wszystkie projekty przeszły weryfikację wytwórni filmowej DreamWorks - producenta filmowego SHREKA.

Recenzja Trojmiasto.pl

Opinie (95) 1 zablokowana

  • Wyśmienity spektakl (opinia sprzed 12 lat)

    Po prostu świetny spektakl, bardzo dynamiczny wesoły i ciekawy. Brawa dla wszystkich twórców, zarówno aktorów, jak i całej ekipy, która pracowała na taki fantastyczny efekt.
    Naprawdę warto zobaczyć.

    • 11 1

  • Fantastyczne przedstawienie (opinia sprzed 12 lat)

    Piękny, udany spektakl. Przepiękna wprost scenografia, fantastyczni aktorzy- niestety nie wiem jaka Pani akurat grała Smoczycę 09.11 ale miała cudowny głos a aktor grający Lorda FARQUAADa stworzył fenomenalną kreację. Można powiedzieć tylko jedno BRAWO!!

    • 8 1

  • (opinia sprzed 12 lat)

    Scenografia zachwycająca, dopracowana do ostatniego szczegółu.. A Smoczyca piękna i cudowna. Jednak sama sztuka nie powala, Osioł śmieszny na siłe. Choć uważam, że i tak warto się wybrać - zreszta jak zawsze Muzyczny jest super!

    • 6 2

  • Rewelacja!!!!!!!!! (opinia sprzed 12 lat)

    Premiera 09 10 2011.Jestem zauroczona przewspaniałym spektaklem,jaki dane mi było obejrzeć w dniu wczorajszym.Niesamowita praca całego zespołu; powalająca scenografia,dużo efektów specjalnych,bardzo dobra gra orkiestry.Spektakl niezwykle dynamiczny,nie pozwalający widzowi na odrobinę nudy.Przezabawne teksty,przekazywane przez naprawdę wyśmienitych aktorów.Wielkie brawa dla znakomitego!!!! "OSŁA",jak również dla "FARQUAADA" Jeszcze raz BRAWO!!!!!!!!

    • 16 2

  • Miałam tą przyjemność obejrzeć kilka przedstawień na Broadwayu.. (1) (opinia sprzed 12 lat)

    ..gdzie ceny biletów, w dniu spektaklu czyli już na wyprzedaży w TKTS kosztowały od ok. 80zł za Off-Broadway do max. 240zł za premierowy pokaz Spidermana, który jest najdroższym spektaklem jaki kiedykolwiek powstał na Boardaway`u - cena biletów jest uzasadniona patrząc na koszt jego przygotowania spektaklu oszacowany na 65mln dolarów czyli blisko 200mln złotych!!
    Z CAŁYM SZACUNKIEM, ale DALEKO NAM DO TAMTEJ JAKOŚCI - jesteśmy od niej lata świetlne, stąd uważam CENY BILETÓW W TEATRZE MUZYCZNYM ZA SKANDALICZNE. 50-60zł ok, ale 100zł lub więcej?- nie ma mowy!

    • 6 22

    • Głupoty piszesz... (opinia sprzed 12 lat)

      Widać, że nie znasz realiów zachodnich. Tam koszt produkcji obejmuje nie tylko wyprodukowanie dekoracji, wynajęcie aktorów i realizatorów, zapłacenie za próby (aktorzy, orkiestra), honoraria autorów libretta i muzyki, ale również wynajęcie teatru (lub nawet jego wybudowanie) oraz przebudowę i dostosowanie maszynerii technicznej dla potrzeb spektaklu. Do tego dochodzi wynajęcie obsługi technicznej, administracyjnej, produkcyjnej, wynajęcie serwisu oświetleniowego i akustycznego. Takie przedsięwzięcie podejmowane jest z pewnym ryzykiem ale obliczone na kilka lat eksploatacji (tylko jednego tytułu)... Nasze teatry repertuarowe robią nie gorzej choć znacznie taniej, bo mają bazę zarówno artystyczną jak i techniczną. No i artyści teatru nie zarabiają tyle co tam. A co do cen biletów, to tam są znacznie droższe. Ale teatr nie jest dla wszystkich. Ten, kto to kocha i czuje potrzebę zapłaci i nie będzie marudził.... Tyle w temacie

      • 4 0

  • n (1) (opinia sprzed 12 lat)

    oogarnijcie się ! nikt was nie zmusza do pójścia na spektakl, więc przestańcie narzekać na ceny biletów; weźcie pd uwagę to, że Teatr musi wypłacić każdemu aktorowi pensję, a w waszym interesie jest sobie wykupić ten bilet; co do rezerwacji, to może warto wcześniej pomyśleć i rezerwować już I dnia, a nie 3 dni przed spekatklem jęczycie, ze brakuje dla was miejsca.... i jeszcze raz: NIE CHCESZ, NIE IDŹ I BECZ TUTAJ

    • 12 3

    • (opinia sprzed 12 lat)

      NIE BECZ*

      • 1 0

  • (1) (opinia sprzed 12 lat)

    Dobry spektakl! Dla posłuchania wokalu Marty Smuk, obejrzenia fantastycznej Magdy Smuk czy równie dobrego Krzysia Wojciechowskiego- warto obejrzeć!

    • 9 2

    • (opinia sprzed 12 lat)

      Magdy smuk? Śmiech na sali...

      • 0 3

  • 01.10 sobota (opinia sprzed 12 lat)

    Byłem z wnuczką. Wspaniałe przedstawienie. Długie brawa na stojąco!

    • 11 2

  • nie znam sie (6) (opinia sprzed 12 lat)

    zapewne moja opinia bedzie roznila sie od wiekszosci
    podobno de gusitibus non disputantum...

    orkiestra bardzo dobra, jak zawsze
    glosy, tez nie ma za bardzo do czego sie przyczepic
    choc na pewno lepiej bylo by zamienic panie fione na smoczyce i vice versa

    scenografia rowniez niezla

    to koniec plusow
    szutka wyjatkowo nudna, piosenki bez polotu... no moze poza ostatnia powszechnie znana

    podobnie jak w kinie, bardzo duzo dzieci (niektore walczyly z potworami w komorkach :) )
    i znow podobnie jak w kinie, podobna publicznosc
    sympatyczna brunetka, siedzaca kolo mnie raczyla w kolo zapachem chipsow serowo cebulowych podczas spektaklu... co bylo mimo wszystko zabawnym urozmaiceniem

    czesc publicznosci na koniec nagrodzila wystep owacjami na stojaco
    widzac mine dyrygenta odnioslem (subiektywnie) wrazenie, ze wstyd mu ze musi brac w takim czyms udzial

    zupelnie inaczej niz np na - spamalocie - gdzie owacje byly w pelni zasluzone i potwierdzone przez znakomita wiekszosc publicznosci
    czas trwania samych owacji rowniez gleboko dystansujacy

    konkludujac - w mojej opinii, shrek calkowicie rozczarowuje, szkoda czasu i pieniedzy

    dla kogos, kto chce zamiast do kina, w szczegolnosci z dzieckiem wybrac sie pierwszy raz w zyciu do teatru muzycznego moze to byc jednak dobra propozycja

    zycze milych wrazen

    • 16 33

    • shrek kontra spamolot (1) (opinia sprzed 12 lat)

      Jak dla mnie w ogóle nie można porównywać tych dwóch spektakli. Oba mi się bardzo podobały, rozbawiły do łez, z taką tylko różnicą, że wychodząc ze spamolota nie miałam ochoty oglądać tego drugi raz, a shreka z przyjemnością bym jeszcze raz obejrzała.

      • 0 0

      • (opinia sprzed 12 lat)

        nie mozna, a wlasnie to robisz
        mozesz nam napisac, co konkretnie rozbawilo cie do lez w shreku?

        • 0 0

    • (3) (opinia sprzed 12 lat)

      spamalot? zasłużone owacje? bez żartów. może dla weekendowych fanów MP. Dla mnie śmierdziało podróbką i dowcipem z brodą.

      • 0 2

      • (2) (opinia sprzed 12 lat)

        o niebo lepszy weekendowy fan MP, niz fan shreka w muzycznym, takie jest moje skromne zdanie. no, moze nie skromne, ale moje. przede wszystkim, jak mowi jurekdz, o gustach sie nie dyskutuje.

        • 1 0

        • cd (1) (opinia sprzed 12 lat)

          spamalot podobnie jak shrek jest komercyjna produkcja, na ktora teatr muzyczny dostal licencje

          przy czym, w mojej opinii nasza scenografia byla lepsza od broadwayowskiej
          (czy innych z kolei europejskich)
          glosy rowniez na conajmniej zblizonym poziomie (choc diva w zaleznosci, ktora wokalistka miala 'dyzur')
          ale ponad wszystko - na spamalocie nie dostrzeglem osob posilajacych sie podczas spektaklu
          co sugeruje weekendowosc wlasnie

          • 0 0

          • Komercyjna produkcja...komercyjny to jest taniec z gwiazdami (opinia sprzed 12 lat)

            a nie spektakl który powstawał prawie 4 mc

            • 0 0

  • skoro 8 jest premiera (cena odpowiednio podniesiona o ta lampkę szampana) (3) (opinia sprzed 12 lat)

    to czym są te wszystkie spektakle od 30? tyle przedpremier? :/

    • 12 17

    • prawa autorskie (opinia sprzed 12 lat)

      prawa autorskie z broadway'u często wymagają tego, aby przed premiera odbyła się określona liczba spektakli przedpremierowych

      • 1 0

    • To biletowane... (opinia sprzed 12 lat)

      ...próby generalne.

      • 0 1

    • tego (opinia sprzed 12 lat)

      nie wie nikt...


      poza reżysero-dyrektorem...

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pod patronatem

Nadchodzące premiery