stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Recital Lady VV

"Do Teatru w Oknie 29 czerwca o godz. 20:00 ma przyjechać wielka gwiazda estrady światowej. Artystka niesamowita i tak samo nieprzewidywalna. Niektórzy mawiają, że jej głos rozbija szkło w lampach, oknach i lustrach, nawet tych najmniejszych, kosmetycznych. Dlatego drżyjcie, Drogie Panie! Amerykański New York Times określił ją mianem "głosu ery atomowej", natomiast francuski Le Figaro "białym krukiem wokalistyki światowej".

lut 29

sobota, godz. 19:00

Sopot,
bilety 40 zł
ulgowy 35 zł
maj 8

piątek, godz. 19:00

bilety 100 - 125 zł
Kup bilet
Ujmuje nie tylko niebanalnym talentem wokalnym, ale również charyzmą oraz wrażliwością sceniczną. To połączenie Madonny i Poli Negri, Michaela Jacksona i Eugeniusza Bodo, tygrysa i kolibra. Ma to być występ, którego scenariusza nikt nie jest z nas nikt w stanie przewidzieć. To rodzaj spotkania nie tyle z człowiekiem, co ze zjawiskiem, ikoną . To wydarzenie nie pozostawi nikogo obojętnym".

Adam Nalepa - reżyser. Pochodzi z Chorzowa, ale prawie całe życie spędził w Niemczech. W Darmstadt ukończył studia w klasie fortepianu, we Frankfurcie studiował medycynę. Jest absolwentem Teatrologii, Filmografii i Historii Starożytnej Uniwersytetu Ruhry w Bochum. Podczas studiów pracował jako felietonista i krytyk teatralny, w latach 2002-2005 piastował etat asystenta reżysera w Düsseldorfer Schauspielhaus, gdzie debiutował także jako reżyser własną adaptacją "Komedianta" Thomasa Bernharda. W 2007 roku otrzymał propozycję inscenizacji światowej prapremiery "Blaszanego bębenka" z okazji obchodów 80-tych urodzin Güntera Grassa w Teatrze Wybrzeże, za którą otrzymał m. in. Honorową Nagrodę Marszałka Województwa Pomorskiego za Spektakl Roku oraz nagrodę Teatralną Miasta Gdańsk i która została także zaproszona na Warszawskie Spotkania Teatralne. W 2009 ponownie pracował w Gdańsku, tym razem przy głośnej polskiej prapremierze "Kamienia" Mariusa von Mayenburga, rok później wyreżyserował w warszawskim Laboratorium Dramatu prapremierę "Sex Machine" Tomasza Mana, a w Sopocie dla Fundacji Teatru Boto, którego jest dyrektorem artystycznym, prapremierę sztuki Jakuba Roszkowskiego "Zielony mężczyzna". W roku 2011 powrócił na deski Teatru Wybrzeże z realizacją "Nie-Boskiej komedii" Krasińskiego (Honorowa Nagroda Marszałka Województwa Pomorskiego za Spektakl Roku oraz nagroda Miasta Gdańska dla najlepszego przedstawienia roku), kilka miesięcy później wyreżyserował w Krakowskim Starym Teatrze "Chłopców" Stanisława Grochowiaka, a w kwietniu 2013 przypomniał się ponownie gdańskiej publiczności "Czarownicami z Salem" Arthura Millera.

Ignacy Jan Wiśniewski - Jest absolwentem klasy fortepianu prof. Katarzyny Popowej-Zydroń w Akademii Muzycznej w Gdańsku. W 2007 roku dwukrotnie został stypendystą Akademii Muzycznej w Villecroze we Francji gdzie studiował z prof. Emanuelem Axem oraz prof. Dominikiem Merlet. W latach 2007-2008 studiował w Akademii Muzycznej w Hanowerze, współpracując z prof. B. Berthold, prof. C. Oakden, prof. Z. Meniker oraz prof. M. Raekallio.
Podczas studiów koncertował zarówno solo, z zespołami jak i z orkiestrą w Anglii, Austrii, Francji, Kanadzie, Niemczech, Polsce, USA i Włoszech. Jest absolwentem klasy fortepianu jazzowego prof. Włodzimierza Nahornego. Współpracuje z czołowymi muzykami jazzowymi trójmiasta. Koncertował zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii z wybitnymi muzykami jazzowymi; klarnecistą śp. Emilem Kowalskim oraz kontrabasistą Piotrem Lemańczykiem.
Jest współzałożycielem kwartetu jazzowego Almost Jazz Group, z którym w 2012 roku wydał płytę "Accordina". Koncertuje z Michałem Jacaszkiem wykonując materiał "Glimmer" w Europie i Ameryce Północnej. Jest wykładowcą Akademii Muzycznej w Gdańsku prowadząc pianistów na specjalności jazz i muzyka estradowa oraz wokalistów na specjalności musical.

alter ego: Karolina Piechota
za kulisami: Adam Nalepa
przy fortepianie: Ignacy Jan Wiśniewski

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Sprawdź się

Kto był inicjatorem Gdańskiej Korporacji Tańca?