Dobra wiadomość dla widzów Teatru Muzycznego w Gdyni. Korki przy wyjeździe z parkingu podziemnego pod Placem Grunwaldzkim skończą się wraz z końcem roku. Od sylwestra działać będzie teatralna kasa biletowa, umieszczona na terenie teatru, w której widzowie zapłacą za parking przed przedstawieniem, w przerwie lub po spektaklu.
Rozwiązaniem jest płatny parking podziemny pod Placem Grunwaldzkim

- W trosce o komfort naszych widzów, którzy zgłaszali nam uciążliwie długi czas oczekiwania na opłacenie postoju na parkingu podziemnym, szukaliśmy sposobu, by ułatwić im wyjazd - mówi Aleksandra Borowiak z Teatru Muzycznego. - Wybór padł na dodatkową kasę biletową, której operatorem jest Agencja Rozwoju Gdyni. Kasa ustawiona będzie przy wejściu do Nowej Sceny i dostęp do niej będą mieli tylko goście Teatru Muzycznego. Oprócz tradycyjnej opłaty za postój, można wybrać zryczałtowaną opłatę za parking na cztery godziny, co wystarczy na opłacenie czasu spędzonego w teatrze podczas naszych największych musicalowych produkcji. Szacujemy, że dzięki temu udogodnieniu czas poświęcony na wyjazd z parkingu skróci się o połowę.
Zryczałtowany, czterogodzinny kwit parkingowy kosztuje 10 zł. Za postój zapłacić można już przed spektaklem, w przerwie przedstawienia albo po nim. Teatralna kasa parkingowa, bo taką nazwę ma nowa kasa, znajduje się na terenie teatru, w holu kas biletowych przy Nowej Scenie.
Kasa biletowa jest wspólną inicjatywą Agencji Rozwoju Gdyni i Teatru Muzycznego w Gdyni. Koszt całego przedsięwzięcia to 80 tys. zł (obie instytucje wyłożyły solidarnie po 40 tys. zł). Pierwszym wydarzeniem, podczas którego kasa zostanie udostępniona widzom z końcem roku.