Wiadomości

stat

Odwołane spektakle. Jak otrzymać zwrot pieniędzy za bilety

Podstawowa zasada zwrotu pieniędzy za bilety na odwołane spektakle jest taka, że otrzymamy ją w miejscu, w którym zostały zakupione. W przypadku biletów zakupionych w kasie Teatru Miniatura warto się pośpieszyć - zwroty można otrzymać najpóźniej w dniu poprzedzającym odwołane przedstawienie.
Podstawowa zasada zwrotu pieniędzy za bilety na odwołane spektakle jest taka, że otrzymamy ją w miejscu, w którym zostały zakupione. W przypadku biletów zakupionych w kasie Teatru Miniatura warto się pośpieszyć - zwroty można otrzymać najpóźniej w dniu poprzedzającym odwołane przedstawienie. fot. Teatru Miniatura

Prezydenci Gdańska, Gdyni i Sopotu oraz marszałek województwa pomorskiego odwołali wydarzenia artystyczne i zawiesili działalność podlegających im placówek kultury. W tej sytuacji widzowie, którzy nabyli bilety, powinni zwrócić się do teatrów po zwrot kosztów biletów. Podpowiadamy jak to zrobić.



Najbliższe odwołane imprezy w Trójmieście



Aktualizacja, piątek 13 marca, godz. 10:15

Teatr Miniatura zmienia zasady dotyczące zwrotu biletów w okresie od 11 do 29 marca.

"W przypadku biletów zakupionych w kasie: do 13 marca do godz. 19.00 zwrot możliwy jest tylko w kasie biletowej (al. Grunwaldzka 16) za okazaniem paragonu i biletu, od 14 do 29 marca zwrotów należy dokonywać tylko mailowo na adres bilety@teatrminiatura.pl przesyłając skan lub zdjęcie biletu i paragonu. Zwrot nastąpi w ciągu 7 dni.

w przypadku biletów zakupionych przez platformę InterTicket: zwrotów dokonuje firma InterTicket info@interticket.pl. Więcej informacji: 601 628 377" - informuje Teatr Miniatura.

Aktualizacja, czwartek 12 marca, godz. 15:13

Teatr na Plaży wydał komunikat w sprawie swoich wydarzeń.

"W związku z decyzją Rządu RP a także zaleceniami Prezydenta Miasta Sopotu, działalność teatru na ten moment została zawieszona aż do odwołania. Część wydarzeń odbędzie się w innym terminie, część zostaje odwołana. Zapraszamy do śledzenia na bieżąco informacji na naszej stronie.

W związku z tym, że nie wiemy kiedy działalność teatru zostanie wznowiona, na ten moment podajemy informację na temat wydarzeń marcowych. Bilety zakupione na wydarzenia wymienione poniżej nie tracą ważności.W przypadku wszelkich pytań prosimy o kontakt na adres: info@teatrnaplazy.pl

Nowe terminy spektakli/koncertów:
13 marca - Pora umarłych poetów - spektakl przeniesiony na 10 czerwca, godz. 19:00
14 marca - Pora umarłych poetów - spektakl przeniesiony na 11 czerwca, godz. 18:00
15 marca - Baśnie 1001 Nocy - spektakl przeniesiony na 31 maja, godz. 11:00
22 marca - Jaś i Małgosia - spektakl przeniesiony na 3 maja, godz. 11:00
22 marca - Tomek Makowiecki - koncert przeniesiony na 31 maja, godz. 19:00
29 marca - Czerwony kapturek - spektakl przeniesiony na 24 maja, godz. 11:00

Pozostałe wydarzenia marcowe zostały odwołane, a o ewentualnych nowych ich datach będziemy informować na bieżąco. W sprawie wydarzeń (w tym zwrotów biletów) Sopockiego Teatru Tańca, DKF Kurort i STM Baabus Musicalis - prosimy o bezpośredni kontakt z ich organizatorami.

TEATR MUZYCZNY W GDYNI

Zgodnie z zaleceniem marszałka województwa pomorskiego Teatr Muzyczny w Gdyni zawiesił działalność od 11 marca do 31 marca 2020 r. Po zwrot pieniędzy za bilety należy zwrócić się do teatru w ciągu 30 dni, licząc od 11 marca.

"Środki za bilety kupione przez Internet oraz opłacone przelewem zostaną zwrócone na konta bankowe. Nie ma potrzeby przedstawiania ich w kasie. Po zwroty za pozostałe bilety należy zgłosić się do kas teatru lub innego miejsca zakupu. Zwroty przewidujemy do 30 dni" - czytamy w komunikacie Teatru Muzycznego w Gdyni.


GDAŃSKI TEATR SZEKSPIROWSKI

Teatr całkowicie zawiesza działalność do 25 marca, a grać nie będzie co najmniej do 20 kwietnia. Oznacza to, że przynajmniej do 25 marca nie ma możliwości otrzymania zwrotu kosztów za zakup biletów bezpośrednio w kasie biletowej - w celu rozliczenia należy przesłać skan, zdjęcie albo numer biletu lub paragonu.

"Od dnia dzisiejszego (11 marca) do 25 marca 2020 roku zostaje również zamknięta kasa teatru, natomiast system sprzedaży biletów online oraz system zwrotów działa bez zmian."

Nie będzie możliwości dokonania zwrotu zakupionych biletów w kasie teatru ze względu na zamknięcie budynku teatru do dnia 25 marca. Widzowie, którzy zakupili bilety w kasie biletowej teatru, proszeni są przesłanie skanu, zdjęcia lub numeru biletu bądź paragonu na adres bow@teatrszekspirowski.pl lub kontakt telefoniczny z kasą teatru.

W przypadku wszystkich pozostałych wydarzeń osoby, które zakupiły bilety za pośrednictwem strony www.bilety.teatrszekspirowski.pl, otrzymają zwrot środków na konto, z którego dokonano zakupu.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny pod numerem 535 111 804 (w godz. 10-14) lub 58 351 01 01 (w godz. 14-19)" - czytamy w komunikacie Teatru Szekspirowskiego.


TEATR WYBRZEŻE

Bez problemu otrzymamy zwrot biletów w Teatrze Wybrzeże, który odwołał wszystkie planowane do końca marca pozycje repertuarowe.

"Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety w kasach teatru. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie" - informuje komunikat Teatru Wybrzeże w tej sprawie.


TEATR MIEJSKI W GDYNI

W przypadku zwrotu biletów w Teatrze Miejskim w Gdyni najlepiej skontaktować się z teatrem telefonicznie lub mailowo. Odwołano wszystkie wydarzenia do końca marca.

"Wszystkie osoby, które zakupiły bilety na odwołane spektakle proszone są o kontakt z kasą biletową telefonicznie: 660 59 46, poprzez e-mail: kasa@teatrgombrowicza.art.pl lub osobiście" - informuje Teatr Miejski.

Koronawirus - wszystkie trójmiejskie informacje


Większość trójmiejskich teatrów nie będzie grać na pewno do końca marca (jak Teatr Gdynia Główna, na zdjęciu). Czas ten może się jednak wydłużyć, w zależności od sytuacji na Pomorzu i w kraju.
Większość trójmiejskich teatrów nie będzie grać na pewno do końca marca (jak Teatr Gdynia Główna, na zdjęciu). Czas ten może się jednak wydłużyć, w zależności od sytuacji na Pomorzu i w kraju. fot. Teatr Gdynia Główna
MIEJSKI TEATR MINIATURA

Teatr Miniatura zastrzega, że zwrot pieniędzy za bilety będzie możliwy najpóźniej na dzień przed terminem odwołanego spektaklu, a biletów grupowych na tydzień przed terminem spektaklu. Jakichkolwiek wydarzeń w tym teatrze nie będzie na pewno do 29 marca.

"W przypadku biletów zakupionych w kasie: zwrot możliwy jest tylko w kasie biletowej (al. Grunwaldzka 16) za okazaniem paragonu i biletu - kasa jest czynna w godz. 9-15 od wtorku do czwartku, a w piątek w godz. 9-19, w soboty i niedziele nieczynne. W przypadku biletów zakupionych przez platformę InterTicket: zwrotów dokonuje firma InterTicket.

Zwrot biletów indywidualnych jest możliwy najpóźniej na dzień przed spektaklem, a zwrot biletów grupowych (10 i więcej) kupionych na jeden spektakl możliwy jest najpóźniej na siedem dni roboczych przed spektaklem" - informuje Teatr Miniatura.


OPERA BAŁTYCKA

Opera Bałtycka odwołała wszystkie wydarzenia do 25 marca. Pieniądze za bilety zwracane są w miejscu ich zakupu.

"Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety w kasie opery. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie na konto nabywcy" - informuje Opera Bałtycka.


GDYŃSKIE CENTRUM KULTURY

Zasada - zwrot w miejscu zakupu biletu - obowiązuje także w Konsulacie Kultury, w którym urzęduje Gdyńskie Centrum Kultury. Przypomnijmy, że GCK odwołało wszystkie wydarzenia do końca marca.

"Zwrot biletów odbywa się w miejscu ich zakupienia, tj.
- w kasie Konsulatu Kultury,
- w CultureBoxie,
- w systemie sprzedaży internetowej, w którym dokonano zakupu.

Kasa biletowa w Konsulacie Kultury czynna jest od poniedziałku do soboty w godz. od 8 do 16.

Zwrot biletów możliwy jest do 31 marca włącznie" - dowiadujemy się z informacji przekazanej przez GCK.


TEATR GDYNIA GŁÓWNA

Teatr Gdynia Główna odwołuje wszystkie wydarzenia do końca marca.

"Widzowie, którzy kupili bilety internetowe na spektakle za pomocą systemu interticket.pl, wkrótce otrzymają informację o sposobach zwrotu pieniędzy lub przeniesieniu biletów na kolejne pokazy.

Zaplanowany na jutro, czyli 12 marca, spektakl "Emigrantka" (godz. 18:30 i 20:30) został przeniesiony na 27 kwietnia. Zakupione już bilety zachowują swoją ważność" - informuje Teatr Gdynia Główna.


TEATR NA PLAŻY

Sopocki Teatr na Plaży pracuje nad rozwiązaniem sytuacji. Nieoficjalnie wiadomo, że większość spektakli zostanie przełożona na inny termin. W przypadku tych, na które nie będzie to możliwie, będą zwroty pieniędzy za bilety. Oficjalne informacje na ten temat poznamy prawdopodobnie 12 marca.


TEATR BOTO

Teatr BOTO odwołał na razie wszystkie wydarzenia do końca tygodnia (do 15 marca) oraz koncert planowany na 20 marca.

"Zwrot środków za bilety dostaną Państwo automatycznie na konto. Sytuacja jest rozwojowa, będziemy na bieżąco Państwa informować co z dalszymi wydarzeniami" - brzmi komunikat Teatru BOTO w kwestii zwrotów biletów.

Jak się zachować, jeśli podejrzewamy zarażenie koronawirusem?

  • z podejrzeniem koronawirusa nigdy nie powinniśmy zgłaszać się do lekarza rodzinnego ani na Szpitalne Oddziały Ratunkowe
  • każda osoba, która w ciągu ostatnich 14 dni przebywała w krajach aktywnej transmisji zakażeń SARS-CoV-2 (w Chinach, Korei Południowej, Północnych Włoszech, Iranie, Japonii, Tajlandii, Wietnamie, Singapurze, Tajwanie), powinna telefonicznie skontaktować się z właściwą ze względu na miejsce zamieszkania/obecnego pobytu Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną
  • do szpitali zakaźnych powinni zgłaszać się wyłącznie pacjenci, którzy w ciągu ostatnich 14 dni byli na obszarach, w których rozprzestrzenia się wirus (informacje na bieżąco zamieszcza na swojej stronie internetowej Główny Inspektorat Sanitarny) i u których jednocześnie występują: wysoka gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem
  • w przypadku wątpliwości zadzwonić na całodobową infolinię NFZ - 800 190 590
  • Stacje Sanitarno-Epidemiologiczne w Trójmieście:

WSSE w Gdańsku

ul. Dębinki 4, tel. 605 602 195

PSSE Gdańsk

ul. Wałowa 27, tel. 698 941 776

PSSE Gdynia

ul. Starowiejska 50, tel. 605 462 480

PSSE Sopot

ul. Kościuszki 23, tel. 663 399 599

Graniczna SSE w Gdyni

ul. Kontenerowa 69, tel. 608 358 721

Opinie (20) 1 zablokowana

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Rozrywka

Jak dbać o związek, siedząc w domu?
Jak dbać o związek, siedząc w domu?
"Wszystko będzie dobrze": teledysk z Gdynią w tle. Polscy artyści łączą siły
Pozytywny teledysk z Gdynią w tle

Kulinaria

Okiem dietetyka: czym zastąpić mięso w diecie?
Czym zastąpić mięso w diecie?
Owoce, warzywa i kiszonki chętnie zamawiane do domu
Owoce i warzywa z dostawą do domu

Sprawdź się

Najlepszy film Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni otrzymuje: