Jezioro łabędzie - spektakl gościnny (49 opinii)

balet
Bilety
Kup bilet 129 - 169
kasy:
58 661-60-00, 58 785-59-00
wystawia:
Teatr Muzyczny
6.5 116 ocen 1 10
  • Bilety
    Cena normalna: 129, 149, 169 zł
    Kup bilet
    lis 16
    Wtorek, 16 listopada
    godz. godz., 20:00
    Lokalizacja
    Teatr Muzyczny - Duża Scena
    Gdynia, pl. Grunwaldzki 1
  • Bilety
    Cena normalna: 129, 149, 169 zł
    Kup bilet
    lis 16
    Wtorek, 16 listopada
    godz. 16.30
    Lokalizacja
    Teatr Muzyczny - Duża Scena
    Gdynia, pl. Grunwaldzki 1

Informacja o biletach

Płatność w kasie teatru za bilety na spektakle gościnne tylko gotówką.
Ceny biletów: 129, 149 i 169 zł
Moscow City Ballet
Jezioro łabędzie
Piotr Czajkowski

Stało się już tradycją, że przed Świętami Bożego Narodzenia nasz kraj odwiedza uwielbiany przez Polaków balet Viktora Smirnova-Golovanova. Moscow City Ballet to renomowana grupa, która w Polsce zdobyła uznanie i podziw tysięcy wielbicieli. Powodem tego jest fakt, że prezentuje on perfekcyjną technikę baletową i klasyczny repertuar w wykonaniu utalentowanych tancerzy, wywodzących się z najlepszych szkół baletowych Rosji i Ukrainy. Publiczność wychodzi ze spektakli z wypiekami na twarzy, zachwycając się ogromnym talentem i profesjonalizmem tancerzy oraz magicznym klimatem przedstawień.

"Jezioro Łabędzie", jest najsłynniejszym i uwielbianym przez publiczność baletem Piotra Czajkowskiego. Nasycony liryzmem, poetycką fantastyką i wspaniałą choreografią niezmiennie zachwyca od kilku lat. Wątki miłosne, jak i dramatyczne przeplatają się ze sobą, niczym w kalejdoskopie. Są one dodatkowo potęgowane przepiękną muzyką, która wraz z bohaterami ilustruje całą gamę i potęgę uczuć im towarzyszących, od rozczarowania po miłość. Dziewczęta zaklęte w łabędzie, Zły Duch i uczucia przekraczające granice życia i śmierci wciąż wzruszają widzów na całym świecie.

Godna podziwu wyrazistość ruchów tancerzy w połączeniu z fantastyczną w choreografią ukazuje nam jak bardzo Rosjanie kochają balet. Są w tym perfekcjonistami i to oni wytyczają standard dla innych grup baletowych na świecie.

Niesłabnąca popularność i doskonała reputacja międzynarodowych występów Moscow City Ballet pozwoliła mu na stałe zająć miejsce w światowej czołówce. Na jego sukces składa się dążenie do perfekcji, która jest zasługą nieustających prób, godzin ćwiczeń i doskonałej spójności choreograficznej. Zdaniem krytyków czarowi spektakli tej grupy baletowej nie można się oprzeć, ani o nich zapomnieć. Jest to jedyne w swoim rodzaju przeżycie, którego każdy powinien doświadczyć.

Sam twórca i dyrektor Moscow City Ballet, Wictor Smirnow-Gołowanow mówi: "To we mnie mieszkają wszyscy bohaterowie baletów; to ja jestem Klarą, księciem, królem mysz... to wszystko żyje we mnie...". Być może to jest tajemnicą ich sukcesu...?

Choreografia: Victor Smirnov- Golovanov, Ludmiła Nerubashchenko

Obsada:

Primabelriny:
Yulia Zhuravleva
Irina Adilova
Liliya Oryekhova

Główni tancerze:
Talgat Kozhabaev
Kanat Nadyrbek Uulu
Andrei Zhuravlev
Daniil Orlov

Soliści:
Dzmitry Lazovik
Kirill Kasatkin
Maria Khrapova
Elena Kotelkina
Valerii Kravtsov
Anna Kravtsova
Artem Minakow
Kseniya Stankevich
Ekaterina Tokareva
Denis Tyurin

Recenzja Trojmiasto.pl

Bajkowy urok klasyki - o "Dziadku do orzechów" Moscow City Ballet Bajkowy urok klasyki - o "Dziadku do orzechów" Moscow City Ballet

Bajkowy urok klasyki - o "Dziadku do orzechów" Moscow City Ballet (21 opinii)

Niezwykle barwne, baletowe widowisko "Dziadek do orzechów" przygotowali artyści Moscow City...

21 grudnia 2015

Opinie (49) ponad 10 zablokowanych

  • :) (opinia sprzed 10 lat)

    A ja sie strasznie cieszę bilety czekają już od sierpnia i nie mogę się doczekać bedzie na pewno pięknie:)

    • 17 2

  • nie rozumiem (3) (opinia sprzed 10 lat)

    nie rozumiem o co chodzi!!!!
    Weiss-Grzesińscy do spółki z marszałkiem zlikwidowali balet bo to niemodne, nikt tego nie chce oglądać itp. A teraz widzę że biletów na "Jezioro" od dawna nie ma
    a ceny do niskich nie należą /wejściówkami widownia też w Gdyni nie będzie uzupełniana/. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć sytuacji kiedy nie można było kupić biletów na BTT, a za taką kasę to raczej wszystkie były by odwołane z braku zainteresowania. To na przykładzie wcale nie najmocniejszej grupy baletowej z Moskwy widać, że Trójmiejska publiczność woli jednak klasykę baletową od wątpliwych propozycji Bałtyckiego Teatru Tańca.

    • 85 8

    • Re: nie rozumiem (1) (opinia sprzed 10 lat)

      ....aaaa, bo ludziska uważają, że ten balet - to dawny, słynny BOLSZOJ.....

      • 3 8

      • (opinia sprzed 10 lat)

        Wyobraź sobie, że niekoniecznie. Widziałam już spektakle w wykonaniu MCB, nie wprawiły mnie w estetyczne uniesienie, a mimo to wybieram się na tegorocznego "Dziadka".

        • 6 1

    • BTT (opinia sprzed 9 lat)

      Cóż ten Bałtycki Teatr Tańca jest kiepski. Brakuje mi w trójmieście tradycyjnego baletu na poziomie...nie mówię o widowisku taneczno-rytmicznym tylko prawdziwym, precyzyjnym balecie.

      • 12 2

  • (opinia sprzed 10 lat)

    Teatr Muzyczny trwa jeszcze w czasach komuny - telefonów nie odbierają, na maile nie odpowiadają a widzów i tak komplet. Przydałaby się jakaś konkurencja na poziomie

    • 42 2

  • cienizna (opinia sprzed 9 lat)

    byłam w zeszłym roku to było beznadziejnie
    -to byli sami rezerwowi tancerze- młodzi-potykali sie , podpierali sie rekami-i sie smiali.. zenada

    • 16 16

  • (opinia sprzed 9 lat)

    ludzi wolą i bardziej rozumieją bale klasyczny niż wielkie nie wiadomo co czyli wielkie nic teatru tańca w gdańsku który jest dodatku bardzo mierny. Ja z resztą również a to jezioro łąbędzie jest też szczerze średnie. widziałem 2 lata temu mierne wykonanie no ale i tak pewnie lepsze niż cokolwiek w wykonaniu Opery bałtyckiej

    • 23 3

  • jeżdżą bez orkiestry? (opinia sprzed 9 lat)

    i jest to wyraźnie napisane w programie?

    • 9 3

  • Nie polecam. (1) (opinia sprzed 9 lat)

    Byliśmy w poniedziałek i nie polecam...
    W skali od 0 do 10 dajemy zaledwie 4.
    „Kicha wytupana do muzyki z taśmy” – bardzo trafne określenie Moniki.

    • 13 14

    • zgadzam się (opinia sprzed 4 lat)

      byłem w Poznaniu. Jak dla mnie dno. Do tego beznadziejna sala z zasłaniającymi od przodu ludźmi. Kompletna strata czasu i kasy.

      • 0 0

  • a gdzie ta nasza baletówka (2) (opinia sprzed 8 lat)

    No właśnie po co jest nasza Opera gdzie są takie prawdziwe spektakle do oglądania i słuchania . Najlepsze są spektakle na których można zbić kasę A na karnet do opery to na powtórki przekształcone nie do odgadnięcia co jest grane HALKA -Moniuszki i inne. Wiadomo że czasy się zmieniają ale gusty melomanów zostają . Do przeczytania rządzącym OPERĄ - macie państwo coraz mniej chętnych na Wasze przedstawienia i to wykorzystują inni sprowadzając ostatni przedstawienia które idą jak woda.

    • 23 1

    • (opinia sprzed 8 lat)

      też bym poszła do opery bałtyckiej na jakiś dobry balet...marzy mi się obejrzenie jeszcze raz dziadka do orzechów, który oglądałam za dziecka

      • 4 0

    • (opinia sprzed 5 lat)

      Prawdziwe spektakle baletowe można zobaczyć w Bydgoszczy w Operze Nova, a pracujący tam tancerze to w większości absolwenci gdańskiej baletówki. Żenujące przedstawienia w Operze Bałtyckiej i Dyrekcja w osobie Marka Weissa i Izadory to porażka dla naszej kultury.

      • 2 2

  • Cena (opinia sprzed 8 lat)

    Dlaczego takie ceny biletów? Ok, rozumiem, że oni muszą tu dojechać, ale mimo wszystko trochę za drogie.

    • 8 9

  • wreszcie spotkanie z baletem (opinia sprzed 8 lat)

    Niestety dawno nie miałam możliwości "spotkania się" z baletem klasycznym. Trójmiejskie teatry tańca chyba bardzo niechętnie podchodzą do klasycznych baletów bo aby iść na spektakl to najpierw musiałabym pojechać do innego miasta. Ceny biletów istotnie wysokie jednak mam nadzieję, że balet w czasie występu wynagrodzi nam to poprzez swój taniec. A władzom miasta może warto pokazać palcem czego brak na scenach utrzymywanych z Naszych podatków?

    • 15 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pod patronatem

Nadchodzące premiery