stat
Impreza odwołana

GFT 2020 / The Space / 102 i pół / Hertz Haus

102 I PÓŁ choreografia, wykonanie: Magdalena Kowala, Joanna Woźna / muzyka: Hania Rani "Now, Run" / premiera 29.06.2019, Toruń / czas: 13 min

mar 14

niedziela, godz. 19:00

bilety 100-120 zł
Kup bilet
Spektakl "102 i pół" zdobył uznanie widzów prestiżowego międzynarodowego konkursu SzoloDuo w Budapeszcie, zajmując pierwsze miejsce oraz otrzymując nagrodę publiczności. Duet Magdaleny Kowali i Joanny Woźnej opowiada o wspólnym życiu dwojga ludzi, oglądanym przez pryzmat wspomnień, próby uchwycenia chwil, marzeń i emocji. Spektakl miał premierę podczas festiwalu Strefa Ruchu w Toruniu.
Artystki należą do zespołu tańca Hertz Haus: Natalia Murawska, Anna Zglenicka, Magdalena Kowala, Joanna Woźna, które w obecnym składzie współpracują ze sobą od 2016 roku. Założycielką zespołu jest Natalia Murawska, a jego siedzibą Zakład Kulturalny w Gdańsku. Pretekstem do spotkania były osobiste zmagania twórczych tancerek o różnym doświadczeniu, ale o wspólnej estetyce aranżacji tańca i teatru. Tancerki tworzą kolektywnie spektakle we własnej estetyce, korzystając z tańca współczesnego, teatru fizycznego, a także z improwizacji i działań performatywnych.

Magdalena Kowala rozpoczęła swoją drogę taneczną w Poznaniu, występowała na deskach Centrum Kultury Zamek w projektach, łączących hip hop z tańcem współczesnym. Po przeprowadzce do Gdańska brała udział w spektaklach, realizowanych przez Sopocki Teatr Tańca oraz Teatr Znak. Żywi ogromne zainteresowanie sceną taneczną Izraela, brała udział w warsztatach techniki ruchu Gaga w Tel Awiwie oraz w Londynie.

Joanna Woźna, zawodowa programistka, której pasją jest taniec współczesny. Przed współpracą w Hertz Haus brała udział w spektaklach operowych "Jaś i Małgosia" i "Amahl i nocni goście" w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w Olsztynie, w "WAR-iacjach" w teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie, "The Selfies" na festiwalu Altofest w Neapolu. Szczególnie lubi w tańcu współczesnym floorwork, animal flow, kontakt improwizację i pracę z ciężarem.

THE SPACE koncept, choreografia: Roberto Tallarigo / wykonanie: Sayaka Haruna-Kondracka, Milena Crameri, Gwenllian Davies, Gento Yoshimoto, Bartosz Kondracki, Giovanni Chavez Madrid / 30 minut / premiera
The Space to kolejny niezależny projekt tancerzy Opery Bałtyckiej. Tym razem choreografem i pomysłodawcą projektu jest Roberto Tallarigo, którego mogliśmy w zeszłym roku oglądać w "KaruzeJi". W obecnym projekcie artyści zmierzą się z tematem przestrzeni, rozumianej po Kantowsku jako możliwość bycia razem, miejsce konfigurowania się relacji między jednostkami. W którym momencie naruszenie przestrzeni wywołuje reakcje? Czy czujemy się odpowiedzialni, za przestrzeń, w której żyjemy?

Roberto Tallarigo jest znany ze sceny Opery Bałtyckiej, chociażby w roli Tezeusza w "Śnie Nocy Letniej" w choreografii Izadory Weiss. Jest absolwentem Rotterdam Dance Academy. Przed rozpoczęciem pracy w Trójmieście tańczył w Staatstheatre w Kassel, eVolution Dance Theatre, i Balletto di Calabria.

Milena Crameri studiowała na włoskiej Accademia Ucraina di Balletto i Tanz Akademie Zürich, którą ukończyła w 2017r. Zdobyła nagrodę za najlepsze osiągnięcia Danse Suisse. Tańczyła w Jeziorze Łabędzim w Zurich Opera House, a obecnie pracuje w balecie Opery Bałtyckiej.
Gwenllian Davies uczyła się w Elmhurst School for Dance, gdzie występowała z Birmingham Royal Ballet, następnie tańczyła w walijskim Ballet Cymru. W 2018 roku dołaczyła do baletu Opery Bałtyckiej, grająć między innymi Giselle, Julię i Tytanię.

Sayaka Haruna-Kondracka przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 5 lat. Była laureatką krajowych konkursów baletowych. Zaczęła studia w Codarts, gdzie w ciągu sezonu współpracowała z Introdans, Dance Works Rotterdam oraz innymi zespołami tanecznymi. Przed przyjazdem do Polski spędziła rok w Cinevox Junior Company w Szwajcarii. Od 2012 roku tańczy w Balecie Opery Bałtyckiej (wcześniej w Bałtyckim Teatrze Tańca, grała między innymi rolę Puka w "Śnie Nocy Letniej").

Gento Yoshimoto Naukę tańca rozpoczął w Japonii, a następnie kontynuował w Hungarian Dance Academy w Budapeszcie. Jest laureatem wielu konkursów baletowych, m.in. w Tokio, Nagoi, Helsinkach, Grand Prix de Paris. W latach 2011-2017 był solistą Teatru Wielkiego w Poznaniu, gdzie wykreował głownie partie męskie w baletach takich jak: Dziadek do orzechów, Kopciuszek (P.Chalmer), La Sylphide (Bornonville), Serenada (G.Balanchine) oraz zatańczył partie solowe w Stworzeniu Świata (U.Scholz), w Jeziorze Łabędzim oraz w Romeo i Julii. Obecnie solista Opery Bałtyckiej, w 2018 wyróżniony nagrodą prezydenta miasta Gdańsk w dziedzinie kultury.

Bartosz Kondracki od 2009 roku jest tancerzem baletu Opery Bałtyckiej (wcześniej Bałtycki Teatr Tańca). Pierwsze kroki taneczne stawiał w zespole tańca nowoczesnego "Caro Dance" w Siedlcach, ukończył Wyższą Szkołę Umiejętności w Kielcach na kierunku Taniec oraz tańczył w Kieleckim Teatrze Tańca. Zdobył liczne tytuły i nagrody krajowych i międzynarodowych konkursach. Występował w spektaklach Izadory Weiss, Wojciecha Misiuro, Emila Wesołowskiego, Eugenio Scigliano, Jiříego Kyliána, Patricka Delcroix, Giorgio Madia i Francois Mauduit. W 2010 rozpoczął twórczość choreograficzną spektaklem "Ad Infinitum".
Giovanni Chavez Madrid rozpoczął naukę w szwedzkiej szkole baletowej, następnie ukończył Tring Park School for The Performing Arts. Pracował w English National Ballet, a obecnie jest tancerzem Opery Bałtyckiej. Współpracował z takimi choreografami jak Emil Wesołowski, Christopher Wheeldon, Kerry Nicholls i Sir Kenneth MacMillan.

Liczba biletów w danej puli limitowana. Zakupione bilety nie podlegają zwrotom. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Osoby spóźnione na spektakle teatralne nie będą wpuszczane na widownię po rozpoczęciu spektaklu oraz nie otrzymają zwrotu pieniędzy za niewykorzystane bilety. Prosimy o punktualne przybycie. Liczba miejsc na spektakle jest ograniczona, miejsca nie są numerowane. W Klubie Żak obowiązuje zakaz rejestracji imprez i zakaz robienia zdjęć w trakcie koncertów, przedstawień, seansów filmowych i zajęć warsztatowych.

Zasady sanitarne: Prosimy o dezynfekcję rąk po wejściu do Klubu. Noszenie maseczek lub zasłanianie ust i nosa na terenie klubu jest obowiązkowe. Prosimy o zachowanie dystansu. Prosimy o zajmowanie oznaczonych miejsc. Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w holu kina (podstawowe dane widzów uczestniczących w seansach kinowych: imię i nazwisko, data i godzina seansu, kontakt do widza (nr telefonu), zgoda na przekazanie tych danych służbom sanitarnym w przypadku potwierdzenia obecności osoby z SARS-CoV-2 na danym seansie. Wypełnienie formularza będzie dobrowolne. Dane będą zbierane w celu poinformowania widzów o ewentualnym kontakcie z osobą zakażoną. Formularze będą przechowywane przez 14 dni, a następnie niszczone.

Środki bezpieczeństwa: w strefach dla publiczności są dostępne środki do mycia i dezynfekcji rąk w toaletach, przy wejściach do kina i do Klubu oraz pojemniki na zużyte środki ochrony osobistej przy wszystkich wyjściach z Klubu.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    20 zł
  • Bilet ulgowy
    10 zł
BILETY (jeden bilet na dwa spektakle)
20 zł / 15 zł - Karta Do Kultury* / 10 zł – ulgowe* / 8 zł – Karta Tancerza*
Liczba miejsc na widowni ograniczona do 40, udział w wydarzeniach w Sali Suwnicowej przy zachowaniu dystansu i w masce.
* wyłącznie za okazaniem ważnej legitymacji i KARTY przy zakupie biletów (1 bilet na 1 legitymację / 1 KARTĘ)
Ulgowe bilety przysługują wyłącznie studentom studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (licencjackich i magisterskich, do 26 roku życia), uczniom, emerytom i rencistom oraz na Kartę Dużej Rodziny – za okazaniem aktualnej, właściwej legitymacji lub Karty.
Bilety bez zniżek można nabywać w naszym sklepie internetowym: tickets.klubzak.com.pl.
Sprzedaż biletów oraz rezerwacje prowadzi kasa Klubu Żak codziennie w godzinach od 15.00 do 21.00 (w sb i nd od g.16.00; w soboty i niedziele z seansami dla dzieci kasę otwieramy 30 minut przed seansem).

Kontakt: kasa@klubzak.com.pl; Tel. 58 344 05 73 lub 58 345 15 90 – w.117.
Rezerwacje: kasa@klubzak.com.pl. Potwierdzone rezerwacje należy odebrać w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (nieopłacone w terminie rezerwacje są anulowane). Rezerwacji podlega tylko połowa dostępnych miejsc.

Opinie

Walczymy z przemocą słowną

Kasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Twoja opinia

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

Sprawdź się

Prawa licencyjne do jakiego głośnego musicalu Amerykanie sami zaproponowali Teatrowi Muzycznemu w Gdyni?

 

Najczęściej czytane