• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Call center (43 opinie)

Fundacja Wspólnota Gdańska zaprasza do Oliwskiego Ratusza Kultury na spektakl w wykonaniu Teatru 3Arts.

kwi 19

piątek, godz. 19:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
kwi 22

poniedziałek, godz. 19:00

bilety 25 zł
ulgowy 15 zł
Kup bilet
 
Call Center to jednoaktówka utrzymana w klimacie groteski. Główny bohater - Piotr - pracujący w tytułowej instytucji, próbuje powstać ze swojego krzesła i rozpocząć "prawdziwe życie". Dodatkowymi impulsami do zmiany jest obiecująca relacja z tajemniczą klientką oraz odnowienie znajomości z kolegą ze szkolnej ławy - jak się okazuje - znanym podróżnikiem. Czy Piotrowi uda się powstać, pomimo nieustannej kontroli ze strony surowej szefowej?

Scenariusz i reżyseria: Romain Włodkowski.

Występują:
Piotr: Piotr Mahlik / Ronald A. Evenwood
Menadżerka: Weronika Biruta Kamola-Uberman / Kasia Kozyra
Alicja: Aleksandra Apolonia Okonowska / Emanuela Koszałka
Cezary: Maciej Natan Miłaszewski / Adrian Tomaszewski / Patryk Kasprzyk

Patronat medialny: portal Trojmiasto.pl
Oliwski Ratusz Kultury jest prowadzony przez Fundację Wspólnota Gdańska.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    10 zł
  • Przedsprzedaż
    7 zł
Bilety do nabycia na stronie KupBilecik

Opinie (43)

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Roboty ich uwolnią od tego przykrego zajęcia (1)

    Co bedziecie nieuki robić? - zapiszecie sie do solidarnosci?

    • 10 20

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Będą pracować u ciebie. Janusza zatrudnienia. A ty pewnie ich naciagniesz i będziesz cebulowac z kasą. Ale nie ma się co dziwić jak pracodawca przed emerytura ubecką.

      • 10 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Ale dlaczego?

    • 4 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    (2)

    Nie wiedziałam że grają tam amatorzy tym bardziej mi się podobało gratuluję dla wszystkich Chodź panie mogły mówić głośniej

    • 22 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Dziękujemy za opinię postaramy się popracować nad głośnością.

      • 4 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Tak, świetna gra aktorska! I reżyseria też.

      • 0 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Sztuka bardzo do mnie przemówiła (1)

    Trafiła w punkt. Choć nie pracuję w Call Center zaczęłam zastanawiać się nad swoim życiem.

    • 18 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Fajna groteska (4)

    Myślę że aktorzy trafili w punkt. Jasny przekaz. Jasno wszystko określone. Sztuka dość statyczna poza podróżnikiem, jedną osobą która była najbardziej energetyczna ze wszystkich, dzięki czemu nie było wszystko grane na jedna nutę. Postać głównego bohatera siedzącego na krześle całkiem fajna. Jedyny minus to gra kobiet bo mówiły czasem za cicho i jedna trochę jak by recytowała. Chętnie bym poszła jeszcze raz. Bardzo się zdziwiłam że tam graja sami amatorzy. Jak tak jest naprawdę to wielkie gratulacje, gdyż byłam na niejednych "profesjonalistach" którzy zostają w tyle za tą czwórką

    • 21 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Tak, też się zdziwiłem, jak się dowiedziałem, że to amatorzy. (1)

      Ale reżyser to chyba zawodowiec? Chociaż nigdzie nie mogę znaleźć informacji o jego wykształceniu czy doświadczeniu artystycznym.

      • 4 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

        Reżyser też amator - aż się wierzyć nie chce! Byłam na ich kilku przedstawieniach i uważam, że są świetni!!!

        • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Kultura (1)

      Gdyby ludzie nie hałasowali, nie wchodzili w trakcie i nie pukali do drzwi(!!!!) i faktycznie wyłączyli telefony (kilka wibracji....), to by Pani wszystko słyszała. Menadżerka nie recytowała, taką miała rolę ;) Przecież była gra gestów i mimiki ;-) Drobny szczegół, a jak zmienia postać rzeczy... ;)

      • 5 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

        Widać byłyśmy na innych przedstawieniach. Zdecydowanie nie było słychać - porównując do mężczyzn którzy widać że się sobą (rolą) bawili. Postać o której mówię siedziała na kanapie i na samym początku nie słuchała Piotra tylko mówiła z automatu. Potem się rozkręciło, podobnie z szefową na samym początku sceny.

        • 1 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Fajne przemyślenia po obejrzeniu

    Swoją drogą to rozumiem jeszcze kobiety że mogą pracować w takim miejscu, ale dla faceta to praca jak męska pielęgniarka.
    Mały trick: jak ktoś nie chce żeby ich nękali telemarketerze to na początku rozmowy warto powiedzieć "Nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy". Czarodziejskie zaklęcie które kończy rozmowę.

    • 12 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Do Pani, która pukała do drzwi w trakcie seansu

    Jeżeli na drzwiach wisi karteczka "nie przeszkadzać, trwa seans", to znaczy, że NIE NALEŻY PRZESZKADZAĆ, a takie nerwowe stukanie niestety niesie się po całej sali i rozprasza nie tylko widownię, ale i aktorów. Już nie wspomnę o późniejszym przebijaniu się przez oglądających. Czyżby pierwszy raz na seansie?

    • 20 2

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Uroki?? Przykry obowiązek (4)

    A na marginesie to bez względu na infolinie to ludzie TOTALNIE NIEKOMPETENTNI z wrytymi w głowę regułkami nie słuchający co się do nich mówi..... A później są narzekania że to ludzie dzwoniący są opryskliwi agresywni i wulgarni. Bo jak można być cierpliwym i miłym jak dzwoniąc z prośbą o pomoc trzeba przebrnąć przez 10 min. "lokowanie produktu" przez automat....a konsultant zamiast rozwiązać problem to go pogłębia i stosuje najprostszy sposób..."spychoterapie" Nie dziękuje...nie korzystam z infolinii.....:) Oczywiście abstrahując do sztuki to chyba nie chce doświadczyć tego w teatrze co na codzie jest nam zapodawane:)

    • 1 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Rozmawiaj

      z ludźmi tak samo, jak byś chciał, aby rozmawiano z Tobą. Jeśli jesteś wulgarnym i opryskliwym chamem, to czego oczekujesz z drugiej strony? Że ktoś Ci będzie życzył zdrowia i miłego dnia?

      • 6 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Uroki oczywiście w cudzymsłowie.

      A sztuka jest uniwersalna, Call Center to tylko jedno z miejsc, gdzie człowiek może się wyalienować.

      • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      A spodziewasz się kompententnych ludzi za 7pln/h?

      • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      ta sztuka nie jest o call center...

      call center jest tu tylko jako przykład bezcelowej i bezsensownej pracy i alegoria wypalającej mózg rutyny i dobijającej nudy

      • 4 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    (2)

    Mam wrażenie że łukasza ( autor ,,recenzji" ) nie było na tym spektakl. Kolejny raz pisana od szablonu.

    • 0 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      Widziałam, że był

      I co więcej bardzo trafnie opisał tę jednoaktówkę. Nie zdradził fabuły a zwrócił uwagę na jej sens. Everyman - to jest to.

      • 5 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

      a ja się zgadzam z tą recenzją - nie ma wątpliwości że był i że siedział w pierwszych rzędach ;)

      • 5 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Uroki pracy 'na słuchawce'. O 'Call center' Teatru 3Arts

    Wspaniała widownia

    Dziękuję za tak pozytywne przyjęcie, wspaniale się grało dla takiej wdzięcznej publiczności. Romek Włodkowski jest świetnym reżyserem, mam nadzieję na jeszcze niejeden spektakl pod jego przewodnictwem, i w towarzystwie tych aktorów!

    • 16 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Sprawdź się

Statek S/S Sołdek był: