• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Być artyst/ką. Zawód i/czy hobby?

Trzecią debatę z cyklu #Goyki3Lab dedykujemy Artyście/Artystce. Porozmawiamy o statusie artysty/artystki, sensie programów dofinansowań i o tym, czego pandemia nauczyła nas o priorytetach, niezależności i oczekiwaniach odbiorców. Spotkanie w formule online.

Goście:
prof. dr hab. Dorota Ilczuk - Ekonomistka. Specjalizuje się w tematyce zarządzania w kulturze i przemysłach kreatywnych. Prekursorka rozwoju ekonomiki kultury jako dyscypliny naukowej. Kieruje Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną Uniwersytetu SWPS.

dr Marta Miłoszewska - reżyserka teatralna, wykładowczyni Akademii Teatralnej w Warszawie, wiceprzewodnicząca Gildii Polskich Reżyserów i Reżyserek Teatralnych

Jan Nowak - założyciel pierwszego w Polsce teatralnego domu wydawniczego DRAMEDITION, który specjalizuje się w tłumaczeniu, wydawaniu i promocji tłumaczeń współczesnych dramatów z krajów francuskojęzycznego obszaru językowego. Przetłumaczył ponad 50 i wydał ponad 30 dramatów.

Prowadzenie: Bartek Chaciński - redaktor działu kultury Polityki, dziennikarz muzyczny, członek Rady Języka Polskiego.

Rok 2021 został ogłoszony Międzynarodowym Rokiem Przemysłów Kreatywnych i Zrównoważonego Rozwoju. W ramach #Goyki3Lab chcemy łączyć artystów, przedstawicieli instytucji kultury, naukowców oraz przedsiębiorców w kreatywne grupy. Pozwoli to na zgromadzenie w jednej hybrydowej przestrzeni przedstawicieli różnych podmiotów należących do sektora kultury, aby docelowo stać się platformą współpracy, wymiany doświadczeń w zakresie nowych rozwiązań sposobów realizacji projektów, w tym międzysektorowych.

Pierwsza debata w marcu poświęcona była #KulturaWCzasachPandemii. Druga - w kwietniu "Roli kultury w strategiach rozwoju miast". Trzecia w maju - o statusie artysty w Polsce. Czwarta w czerwcu - "Ekosystemowi zrównoważonego rozwoju instytucji kultury".

Koncepcja i koordynacja całego cyklu #Goyki3Lab: Marta Szadowiak

Przeczytaj także

Opinie

Sprawdź się

Jaka premiera otworzyła dyrekcję Adama Orzechowskiego w Teatrze Wybrzeże?