• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Aktualnie brak w repertuarze trójmiejskich teatrów

Pięciu Braci Moe (39 opinii)

kasy:
58 661-60-00, 58 785-59-00
8.8
24 oceny
Teatr Muzyczny w Gdyni im. D. Baduszkowej i Performance Marketing Group w porozumieniu z Cameron Mackintosh Ltd. oraz Music Theatre International zaprasza na musical Clarka Petersa z największymi przebojami Louisa Jordana:

Pięciu Braci Moe
Premiera 9 styczeń 2005

Muzyka - Louis Jordan
Libretto - Clark Peters
Przekład - Roman i Aleksander Kołakowscy

Reżyseria - Olaf Lubaszenko
Kierownictwo muzyczne - Dariusz Różankiewicz
Aranżacja i współpraca muzyczna - Krzysztof Herdzin
Choreografia - Marek Pałucki
Asystent choreografa - Agnieszka Brańska
Przygotowanie wokalne - Tomasz Filipczak, Agnieszka Szydłowska
Scenografia - Marek Chowaniec
Kostiumy - Joanna Macha

Obsada:
Nomax - Jakub Kornacki
No Moe - Tomasz Steciuk / Jerzy Michalski
Big Moe - Michał Milowicz / Tomasz Więcek
Little Moe - Wojciech Dmochowski / Adam Krylik / Tomasz Bacajewski / Grzegorz Duda
Eat Moe - Rafał Ostrowski
Four Eyed Moe - Robert Rozmus / Jakub Szydłowski / Tomasz Bacajewski


Pomysł musicalu "Pięciu Braci Moe" wywodzi się z numeru kabaretowego po tytułem Five Guys Named Moe, który po raz pierwszy wykonano w Crucible w Sheffield pięć lat przed premierą londyńską. Entuzjastyczne przyjęcie, z jakim się spotkał, zachęciło twórcę widowiska, Clarka Petersa, do zapoznania się z muzyką i życiem Louisa Jordana. Po przejrzeniu katalogu przebojów Jordana, Peters zdał sobie sprawę, że piosenki idealnie nadawały się do przeniesienia na deski teatru, gdyż często zawierały po prostu gotową opowieść. Peters postanowił skupić się na stworzeniu inscenizacji, w której można by połączyć muzykę Jordana, udział widowni, improwizację aktorów i czysta rozrywkę. Po raz pierwszy koncepcja ta została zaprezentowana w spektaklu Ma Rainey's Black Bottom, w którym Peters pojawił się w National Theatre. Pierwsza pełna inscenizacja miała miejsce w londyńskim The Theatre Royal Stratford East, gdzie spotkała się z ciepłym przyjęciem publiczności i gdzie zobaczył ją producent Cameron Mackintosh. Mackintosh przeniósł przedstawienie na West End w grudniu 1990 r. W kwietniu 1992 r. spektakl można było obejrzeć w teatrze Eugene O'Neilla na Brodwayu.

Bohaterem przedstawienia Pięciu Braci Moe jest załamany startą kobiety Nomax. Pewnego dnia na ratunek zdesperowanemu mężczyźnie przychodzą tytułowi Bracia Moe. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że wyskakują oni ze... stylizowanego na lata 30 radia. Bracia czarują, bałamucą i pocieszają zrozpaczonego Nomaxa wesołymi piosenkami w rytmie swingu i bluesa. Czy uda się im przywrócić młodemu mężczyźnie chęć do życia? Na to pytanie nie odpowiemy - przekonajcie się sami.


Olaf Lubaszenko - reżyser

Aktor, reżyser, producent. W latach 1986 - 87 studiował na wydziale socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, następnie w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie. W 1991 roku uzyskał Dyplom Ministerstwa Kultury i Sztuki. Jego debiutanckim występem była tytułowa rola w filmie "Życie Kamila Kuranta" w reż. Grzegorza Warchoła w1982 roku. Laureat nagrody tygodnika Film - Złotej Kaczki - dla najpopularniejszego aktora w 1987 roku, nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Genewie 1989 roku za "Krótki film o miłości" Krzysztofa Kieślowskiego, nagrody na Festiwalu Polskich Filmów - Koszalin '89 za "Bez grzechu" Wiktora Skrzyneckiego oraz Złotego Jaguara na Festiwalu Filmowym w Meksyku w 1993 roku za "Pamiętnik znaleziony w garbie" Janusza Kidawy - Błońskiego. Laureat nagrody za główna rolę męską na festiwalu filmowym w Karlovyh Varach w roku 1998 za rolę Jury Barana w filmie "Zabić Sekala" w reżyserii Vladimira Michalka. Laureat nagrody Ceskie Lwy dla najlepszego aktora za film "Zabić Sekala". Otrzymał Złotą Kaczkę - nagrodę czytelników miesięcznika film za 1998 rok i Polskiego Orła w roku 1999.
Ważniejsze role filmowe" Trzy młyny reż. Jerzy Domaradzki (1984), Sonata marymoncka reż. Jerzy Ridan (1986), Łuk Erosa reż. Jerzy Domaradzki (1986), Piłkarski poker reż. Janusz Zaorski (1988), Pogranicze w ogniu reż. Andrzej Konic (1990), Kroll reż. Władysław Pasikowski (1990), Psy reż. Władysław Pasikowski (1992), Ekstradycja - II reż. Wojciech Wójcik (1996), Słodko - gorzki reż. Władysław Pasikowski (1996), Poznań '56 reż. Filip Bajon (1996), Kiler reż. Juliusz Machulski (1997), Demony wojny wg. Goyi reż. Władysław Pasikowski (1998), Opeacja Samum reż. Władysław Pasikowski (1998), Kiler - ów 2 - óch reż. Juliusz Machulski (1998), Zakochani reż. Piotr Wereśniak (1999), Egoiści reż. Mariusz Treliński (2000), Bajland reż. Henryk Dederko (2000), Przeprowadzki reż. Leszek Wosiewicz (2001), Tam i z powrotem reż. Wojciech Wójcik (2001), Rób swoje, ryzyko jest twoje reż. Marian Terlecki (2001), Sfora reż. Wojciech Wójcik (2002). Wykreował także 28 ról w teatrach telewizji. Jako reżyser posiada w swoim dorobku takie filmy jak: Sztos (1997), Chłopaki nie płaczą (1999), Poranek Kojota (2000), E=mc2 (2001), oraz serial TV Król Przedmieścia (2002).



TWÓRCY

CLARKE PETERS - autor libretta. Rozpoczął karierę w 1976 roku w Anglii, w krótkim musicalu Neda Sherrina I gotta shoe zaprezentowanym w cyklicznym programie telewizyjnym That Was The Week That Was . Peters zagrał też Jima w brytyjskiej obsadzie Bubbling Brown Sugar oraz Sky'a Mastersona w przedstawieniu Guys and Dolls w Royal National Theatre. Pojawił się on także w brytyjskich inscenizacjach One Mo' Time, Carmen Jones, Amen Corner, Ma Rainey's Black Bottom i Driving Miss Daisy. W prapremierowej wersji Pięciu Braci Moe Peters zagrał Four Eyed Moe, za co otrzymał nagrodę Oliviera. Na West Endzie wyreżyserował przedstawienie pt. King (operę opartą na życiorysie Martina Lutera Kinga), Blues for Mr. Charlie i prapremierową wersję Pięciu Braci Moe dla Royal National Theatre.


LOUIS JORDAN

Urodził się 8 lipca 1908 roku w Brinkley w stanie Arkansas. Jako siedmioletni chłopiec zaczął uczyć się muzyki u własnego ojca. Potem uczęszczał do Arkansas Baptist College w Little Rock i gdzie grał też w baseball. Karierę estradową rozpoczął podczas szkolnych wakacji, biorąc udział w tournee zespołu Rabbit Foot Minstrels jako członek orkiestry i tancerze. Pod koniec lat 20 - tych odbył tournee z Ma Rainey Show zorganizowane przez agencję TOBA wzdłuż Mississippi. Karierę zawodową Jordan rozpoczął w 1929 roku z Imperial Serenaders Jimmy'ego Pryora i grywał w różnych zespołach od roku 1930 do 1936, kiedy to zaangażował się do nowojorskiej orkiestry Chicka Webba. Jordan stał się znany, kiedy w latach 1936 - 1938 grał na saksofonie altowym i śpiewał u Webba. W 1938 roku muzyk rozpoczął karierę solową. Stworzył własną grupę Tympany Five i rozpoczął budowanie swojego wizerunku jako showmana, komika, artysty estradowego i lidera zespołu. Tympany Five występowała w Elks Randezvous u zbiegu 134 ulicy i Lenox Avenue w Harlemie, po czym w 1939 roku zaczęła nagrywać płyty dla wytwórni Decca. W repertuarze grupy znajdował się przede wszystkim blues, rhythm and blues, jazz, nowe miniatury od polki do rumby i ówczesny "pop". Brzmienia Jordana dostarczały milionom fanów niezapomnianych przeżyć. Największe hity Jordana to nagrane w 1941 r. Knock Me A Kiss, Gonna Move to the Outskirts of Town, Five Guys Named Moe z 1942 roku i Choo Choo Ch'Boogie, którego milion egzemplarzy sprzedano w 1946 roku. Największym osiągnięciem Jordana jako kompozytora była niezapomniana Is You Is or Is You Ain't Ma' Baby?. Inne ważne nagrania to między innymi Caledonia i My Baby Said Yes (z Bingiem Crosby) z 1945 r., G. I. Jive z 1946 r., Open the door Richard z 1947 r., i Baby It's Cold Outside (z Ellą Fitzgerald) oraz Saturday Night Fish Fry z 1949 r. W 1950 r. Jordan nagrywał także wspólnie z Luisem Armstrongiem. Obracający się początkowo w kręgach rhythm and bluesowych, przebił się do czołówki showbusinessu wykorzystując wyjątkowe połączenie ekspresji showmana, dobrego warsztatu muzycznego i dużego nacisku na stronę humorystyczną i oryginalny rytmiczny styl wokalny. Publiczność zapamiętała go jako wyrazistego swingującego lidera małej rhythm and bluesowej orkiestry jazzowej, która cieszyła się znaczącą popularnością przez większą część lat 40 - tych, występując przed dużymi audytoriami i sprzedając imponujące ilości płyt. Jordan mocno przyczynił się do zrewolucjonizowania powojennej muzyki jump and boogie i przejścia do rhythm and bluesa lat 50 - tych. Żaden inny czarnoskóry artysta wokalno - instrumentalny nie osiągnął większego sukcesu w uświadamianiu publiczności trudnej przyjemności płynącej ze słuchania rhythm and bluesa. Pokazał, że dużą orkiestrę można zredukować do małego zespołu bluesowego nie tracąc nic z jej mocy. Jego styl stał się kamieniem węgielnym dla rhythm and bluesa i sceny rock and rollowej. Mimo że styl ten silnie wyrastał z korzeni bluesowych i jazzowych, obecne w nim były także elementy boogie - woogie, jump, calypso, rumby i ballad. Jak na ironię, dzieło Jordana odeszło w niepamięć za sprawą rewolucji rock and rolowej, którą sam wywołał. Dzięki powstaniu Pięciu Braci Moe dzieło Louisa Jordana może ponownie cieszyć się uznaniem, na jakie zasługuje.


Występują:

TOMASZ BACAJEWSKI Little Moe / Four Eyed Moe

Absolwent Studium Wokalno - Aktorskiego im. D. Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. Już jako student występował w Jesus Christ Superstar, Ani z Zielonego Wzgórza, Atlantis, Śnie Nocy Letniej, Chicago i Klatce Wariatek. Zagrał epizodyczną rolę w filmie P. Szulkina Ubu Król. W 2000 roku wziął udział w opolskim koncercie Debiuty. Występował także w Niemczech, Szwajcarii i Austrii w koncercie Night Fever.


WOJCIECH DMOCHOWSKI Little Moe

Absolwent wydziału piosenki Państwowej Szkoły Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Jego pierwszym poważnym sukcesem był udział w musicalu Metro w 1990 roku, z którym w 1992 roku wyjechał na Broadway i w Minskoff Thearte zagrał kilkadziesiąt przedstawień. Owocem tej współpracy są przedstawienia teatralne (Metro, Do grającej szafy grosik wrzuć, Obok nas, Nie opuszczaj mnie..., Tyle miłości, Przeżyj to sam, Elvis, Niedziela na Głównym) wystawiane w teatrze Studio Buffo oraz szereg widowisk teatralno - muzycznych. Jako wokalista sesyjny bierze udział w wielu produkcjach płytowych. Nagrywał m.in. z Januszem Stokłosą, Piotrem Rubikiem, Adamem Prucnalem (BRATHANKI), Kostasem Joriadisem, Wojtkiem Pilichowskim, Maciejem Zielińskim. Jako solista nagrał piosenki do filmów Sztos i Świąteczna Przygoda, a także śpiewał główna role w filmach animowanych, m.in. Dzwonnik z Notre Damme, Król Lew, 102 Dalmatyńczyki,. Jako kompozytor i współkompozytor pracował przy powstaniu płyty Roberta Janowskiego - Nieważkość.


JAKUB KORNACKI Nomax

Absolwent krakowskiej PWST. Po studiach w 1997 roku trafił do zespołu Teatru Współczesnego w Szczecinie. Na szczecińskiej scenie zagrał m.in. w W małym dworku, Balladynie, Pinokiu, Śnie nocy letniej. Wielbiciele Teatru TV mogli go podziwiać w spektaklu Matka Courage i jej dzieci w reżyserii L. Adamita.. W 2000 roku znalazł się w gronie laureatów XXI Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Od 2002 roku pracuje w Teatrze Muzycznym w Gdyni, gdzie zagrał m. in. Fryderyka w Szachach, Mistrza Ceremonii w Chicago, Błazna Scapino w Draculi oraz Nogopisarza w Oknie mistrza świata. Z powodzeniem wyreżyserował przedstawienie Jojne pisze list grane na deskach Teatru Muzycznego w Gdyni.


ADAM KRYLIK Litlle Moe

Laureat konkursu Debiuty '98 podczas opolskiego festiwalu piosenki. W Teatrze Muzycznym Roma występuje od pięciu lat w zespole wokalnym. Brał udział we wszystkich wystawianych tu musicalach: Crazy For You, Piotruś Pan, Miss Saigon i Grease. Od sześciu lat bierze udział w nagraniach polskich wersji językowych bajek dla dzieci. Wokalista zespołu Chili My, z którym nagrał trzy płyty.


JERZY MICHALSKI No Moe

Solista Teatru Muzycznego w Gdyni. Podczas nauki w Studium Wokalno - Aktorskim im. D. Baduszkowej debiutował w jednej z ról w West Side Story. Jego talent został szybko dostrzeżony przez twórców spektakli. Zagrał główne role w musicalu Jesus Christ Superstar w reżyserii Macieja Korwina oraz w śpiewogrze Na szkle malowane w reżyserii Krystyny Jandy (gościnnie w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie i Teatrze Muzycznym w Gdyni). W swoim dorobku artystycznym ma takie role jak: Enjolras w Les Miserables, Koptos w Atlantis, Performer w Hair, Lis w Pinokiu oraz Steven w Draculi. Występował także za granicą podczas tournee po Holandii, Niemczech, Szwajcarii i Austrii (m.in. rola Jezusa w Jesus Christ Superstar).


MICHAŁ MILOWICZ Big Moe

Aktor, wokalista, tancerz. Pisze i komponuje. Pomysłodawca i wykonawca głównej roli w spektaklu Elvis w teatrze Studio Buffo. W latach 1991-2000 grał w musicalu Metro. Od 1995 r. jest związany ze Studiem Buffo, gdzie występuje w przedstawieniach: Przeboje, Do grającej szafy grosik wrzuć II, Tyle miłości, Obok nas, Przeżyj to sam, Niedziela na Głównym. W Teatrze TV grał w spektaklu Dama od Maxima. Ma na swoim koncie role w filmach, m.in. Chłopaki nie płaczą, Kilerów 2-óch, Sztos, Młode wilki, Szczur, Poranek kojota, Wiedźmin, Ryzyko jest twoje oraz w serialach: Na dobre i na złe, Lokatorzy. Jako wokalista nagrał maxi-singiel Elvis i Ja oraz uczestniczył w opolskich Debiutach'95, śpiewając piosenkę Czesława Niemena. Przygotowuje się do wydania autorskiej płyty. Odtwórca głównej roli w musicalu Grease (Danny).


RAFAŁ OSTROWSKI Eat Moe

Absolwent Studium Wokalno - Aktorskiego im. D. Baduszkowej i solista Teatru Muzycznego w Gdyni. W musicalu Chicago stworzył niezapomnianą rolę adwokata - Billy'ego Flynna. Występował gościnnie w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie w śpiewogrze Na szkle malowane w reżyserii Krystyny Jandy (w roli Janosika). Zagrał również Heroda w Jesus Christ Superstar, Zan - Zana w Atlantis, Nicka w Draculi oraz Gospodarza w gdyńskiej inscenizacji Na szkle malowane. Laureat nagrody Prezydenta Miasta Gdyni w 2001 roku.

ROBERT ROZMUS Four Eyed Moe

Absolwent PWSTViT w Łodzi. Z równym powodzeniem gra role dramatyczne, kabaretowe i musicalowe. Najważniejsze z nich to: Puk w Śnie Nocy Letniej, Gospodarz w Weselu Wyspiańskiego, Hrabia Tuzenbach w Trzech siostrach Czechowa, Herostrates w Zapomnieć Herostratesie Gorina, Szef w Miss Sajgon, Kantor w Sztukmistrzu z Lublina, Merry Sunshine w Chicago. Brał udział w programach Z. Górnego i Kabarecie Olgii Lipińskiej. Zdobywca złotej i platynowej płyty. Wielokrotnie występował na Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Jest laureatem I nagrody Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Wraz z Hanną Śleszyńską i Piotrem Gąsowskim tworzą Tercet - czyli kwartet, z którym występowali m. in. w USA, Australii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Kanadzie. Nagrał dwie solowe płyty.

TOMASZ STECIUK No Moe

Absolwent gdyńskiego Studium Wokalno-Aktorskiego. Od 1990 r. związany z Teatrem Muzycznym w Gdyni. Już w czasie studiów zagrał rolę Mariusza w Les Misérables, Perczyka w Skrzypku na dachu i Chino w West Side Story. W 1994 r. - laureat Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Wykonawca głównych ról w musicalach: Evita (Che) i Jesus Christ Superstar (Judasz). Brał udział w przedstawieniach muzycznych, m.in. Hindleya w Wichrowych Wzgórzach i Fryderyka w Szachach.
Od roku 2000 w Teatrze musicalowym Roma jest odtwórcą roli Szefa w musicalu Miss Saigon, Anioła w musicalu Grease oraz Kota Bywalca, Gusa i Karmazyna w Kotach. W najnowszym musicalu J. Józefowicza - Romeo i Julia - gra Ojca Laurentego.



JAKUB SZYDŁOWSKI Four Eyed Moe

Absolwent liceum muzycznego w Szczecinie i Studium Wokalno-Aktorskiego im. D. Baduszkowej w Gdyni. Debiutował w musicalu Hair w reżyserii W. Kościelniaka, występował także przed szwajcarską publicznością w oryginalnej wersji tego musicalu. Brał udział w widowisku Muzyka Queen, zagrał w Śnie Nocy Letniej oraz w licznych koncertach. Gościnnie występował jako Bernardo w West Side Story w Schwedth w Niemczech i jako Riff w szczecińskiej wersji tego musicalu.
Współpracował z Teatrem Muzycznym we Wrocławiu gdzie zagrał Mackie Majchra w Operze za trzy grosze, a także brał udział w koncertach TVP: Kombinat i Gorączka. Na deskach Teatru Muzycznego Roma można go oglądać w spektaklach Grease (Kenickie i Johnny Casino) i Musicale, musicale. Od października 2004 gra Ojca Laurentego w najnowszej produkcji Janusza Józefowicza Romeo i Julia.



TOMASZ WIĘCEK Big Moe

Solista Teatru Muzycznego w Gdyni mający w swoim dorobku wiele świetnych ról docenionych zarówno przez publiczność jak i krytykę, między innymi: Myszołap w Kotach (gościnnie w Teatrze Muzycznym Roma), Fred Casley w Chicago, Tezeusz - Oberon w Śnie Nocy Letniej, Steve w Hair, Heatthcliff w Wichrowych Wzgórzach, Jackie Brown w Operze za trzy grosze (gościnnie w Operetce Wrocławskiej), Dracula w musicalu Dracula i Janosik w Na szkle malowane w reżyserii Krystyny Jandy.
W 1996 roku ukończył z wyróżnieniem Studium Wokalno-Aktorskie im. D. Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. W latach 1996-2002 studiował na Akademii Muzycznej w Gdańsku im. Stanisława Moniuszki, na wydziale Wokalno-Aktorskim pod kierunkiem prof. Piotra Kusiewicza oraz adj. Dariusza Paradowskiego. Te studia również ukończył z wyróżnieniem. Laureat nagrody Prezydenta Miasta Gdyni za działalność sceniczną.


Zdjęcie: Łukasz Brodowicz

Opinie (39) ponad 300 zablokowanych

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • Droga do siebie (opinia sprzed 11 lat)

    Droga do siebie zaczyna sie tutaj:
    Mozna publikowac swoje linki na stronie "Twoj miejscu ".

    • 0 0

  • Super!!! (opinia sprzed 17 lat)

    Co Tu wiecej mówić Poprostu SUPER!!!! :D

    • 1 0

  • Spektakl (opinia sprzed 18 lat)

    Jestem zdania, że spektakl nie będący w naszej kulturze raczej nuży. Chociaż wykonanie zarówno wokalne jak i taneczne jest bardzo dobre. Ale wysiedzieć na całości nie potrafiłam. Tak jak i kilkanaście innych osób.

    • 0 0

  • zgadzam sie w 100% (opinia sprzed 18 lat)

    zgadzam sie z przedmówcą, rewelacja, byłam już dwa razy i to jest poprostu boskie.
    pokochaj swoją samotnośc, rewelacja, szkoda ze nie ma tego nigdzie do posłuchania
    Push Ka też super jak i wszystkei inne
    Świetny taniec wszytskich aktorów moja tradycyjna uwaga: Panie Tomaszu jest Pan genialnie rewelacyjny

    Gdyby tylko nie ta kobieta niewyżyta seksualnie, która siedziałą za mną na przedstawieniu we czwartek, i jak zobaczyła faceta to zaczęła tak piszczec i nei przestała już do końca, myślałam że ogłuchnę, Ludzie przecież to jest etatr , rozumiem, fajne , śmieszne ale żeby tak wrzeszcec, mam nadzieję że to czyta i weźmie do siebie

    Poza tym idealne, gratulacje

    • 0 0

  • jeszcze! (opinia sprzed 18 lat)

    Chwila refleksji, teksty, przy których można boki zrywać, bezlitosne obdzieranie ze złudzeń de facto miłości na rzecz poszukiwania męża, dobre, naprawdę wspaniałe. Podobały mi się wnioski, że kobieta po ślubie zmienia się w strażnika Alcatraz, jest gorsza niż sąd kapturowy i kocha męża jak kat swoją ofiarę. Pięknie i z ogromną ekspresją zaśpiewane songi, ostrzeżenia, "pić albo nie pić", kocha, nie kocha, dylematy, dramaty. Współpraca z publicznością, coś, co uwielbiam, aktorów biegających między rzędami, sprawiających, iż wierzy im się tym bardziej.Mimo kropli potu na czole aktor, mimo, ze w pracy, sprawia wrażenie, że doskonale się bawi, naprawdę dobry pomysł i jakże ożywiający publikę! Uwielbiam rozmaite smaczki językowe, tu nawiązywanie do "Gdzie jest Nemo", "Alternatyw4" czy Kochanowskiego, nadało spektaklowi konfidencjonalnego tonu (jeśli rozumiesz przekaz, jesteś z nami, drogi widzu). No, nie mam się czego czepić, nawet nagłośnienie było bez skazy, oszczędna dekoracja narzuciła przedstawieniu funkcję kabaretu i o to chodziło. Lubię, gdy "wykorzystujecie"dyrygenta do zadań specjalnych, dzięki! Jest tak istotny a tak mało widoczny.Jaki wniosek po? Miłość, Miłość i jeszzce raz Miłość, tak to odbieram, zmienia wszystko, nawet przez chwilę, kiedy Nomax dzwoni i obiecuje, że nie będzie pił, mimo wspaniałych pięciu łajdackich głosów zza kurtyny kwestoinujacych"uhmmmm", wierzymy w to wraz z przepraszaną. Aha, zapomniałabym! Song kowbojski-padam na kolana!

    • 0 0

  • Nieciekawy (opinia sprzed 18 lat)

    Musical co najmniej przecietny...nie zainteresowal mnie niczym...dzieki Bogu obok siedziala faajna kolezanka :D

    • 0 0

  • Super i jeszcze raz Super (opinia sprzed 18 lat)

    Byłem na tym musicalu! Było świetnie odstawilismy sie z kumplami na galowo a oni nas podsumowali mianem churu meskiego! Była jazda! A najbardziej zapadł mi w głowie teks piosenki o sajgoboyu "Pushka-pi-shi...

    • 0 0

  • nudny (opinia sprzed 18 lat)

    Niestety nudziłem się jak cholera. Historia banalna, muzyka przyważnie byle jaki. Nie polecam chyba ze fanom bluza.
    Pozdrawiam

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pod patronatem

Nadchodzące premiery